BeyerBrown Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Wydaje mi się, że jak instalacja OK i bez czujnika wywali ten sam błąd to czujnik nie jest winien. Jak zniknie błąd zwarcia do masy i/lub się pojawi inny błąd, to czujnik do wymiany.
witek1234 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 po odpięciu czujnika inny błąd stawiam na czujnik Monday,19,January,2015,17:53:47:62939VCDS Version: Release 12.12.0 Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lblControl Module Part Number: 8E0 820 043 BR Component and/or Version: A4 Klimaautomat 3233 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 VCID: 72EB3C433E5AFA8E927-50721 Fault Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 30-00 - Open or Short to Plus
BeyerBrown Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Właśnie na ten błąd liczyłem - otwarty obwód lub zwarcie do plusa Zatem czujnik na 99% do wymiany. Edytowane 20 Stycznia 2015 przez BeyerBrown
witek1234 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 juz zamówiony na jutro może bedzie dam znać czy bedzie OK po wymianie czujnika zero błędów wszystko git
r7adek Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Mam pytanie, wymieniłem klimatronik z 8E0 820 043 AC na ten z czujnikiem jakości powietrza 8E0 820 043 D i nie wiem co jest, bo mogę ustawiać temperaturę od 5 do 75 stopni i nie co 0,5 tylko co 2 stopni mi przeskakuje. Jest możliwość zmiany tego ? Poza tym mam taki błąd: 00785 - Temp Sensor in Instrument Panel (G56) 30-00 - Open or Short to Plus Edytowane 14 Lutego 2015 przez r7adek
Bromchit Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Jak dobrze pamiętam: Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami.
r7adek Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Jak dobrze pamiętam: Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami. Tylko że ja mam ustawione celsjusze.Chyba że mam taką wersję klimatronika. Tylko przy 70 to będzie można się ugotować. Edytowane 14 Lutego 2015 przez r7adek
Bromchit Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Ok. ma ustawione Celsjusze, a wyświetla takie liczby? Ciekawy przypadek... Edytowane 14 Lutego 2015 przez Bromchit
r7adek Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 A skąd wiesz, że masz ustawione Celsjusze, gdzie to widzisz? Przecież pokazuje Celsjusz lub jak się przestawi to Fahrenheit. Jak to wreszcie jest z tym przyciskiem czujnika jakości powietrza ? Ma on być włączony cały czas , tzn. nawet w trybie włączonego econ, czy tylko przy włączonej klimie ?
BeyerBrown Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Sposób działania automatycznego obiegu zamkniętego (czas reakcji, warunki załączenia, czas działania etc.) są różne dla trybu ECON i z włączoną klimą. Wpływ na to ma również temperatura na zewnątrz. Tryb automatycznego obiegu można więc śmiało włączyć na ECON-ie i jeździć tak cały czas, w ogóle sterownik klimy jest na tyle "idiot proof" że nie pozwoli na włączenie niedopuszczalnej albo nielogicznej kombinacji Edytowane 22 Lutego 2015 przez BeyerBrown
turzol Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Czy taki czujnik podejdzie do nas? http://allegro.pl/czujnik-jakosci-powietrza-vw-golf-plus-vi-vii-6-7-i5152440810.html Stosował ktoś z pozytywnym skutkiem?
Bromchit Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Według Etki czujnik ten w ogóle nie był stosowany w żadnym modelu Audi.
tomi790 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Czy taki czujnik podejdzie do nas? http://allegro.pl/czujnik-jakosci-powietrza-vw-golf-plus-vi-vii-6-7-i5152440810.html Stosował ktoś z pozytywnym skutkiem? Mam u siebie zamontowany klimatronik z czujnikiem i czujnik z numerem 4B0 z tego co pamietam. Podłączyliśmy wszystko zgodnie ze schematami. Jak do tej pory nigdy nie zdarzylo się żeby sam z automatu przełączył w tryb obiegu zamkniętego.Tak jak Artur zacząłem rozważać zakup nowego czujnika niekoniecznie w aso z tych na 8K0 lub 1K0 z vw. Tylko pytanie czy to jest to samo co 4B0 - z wyglądu piny we wtyczce są tak samo rozmieszczone i kształt wtyki jest ten sam. i ewentualnie jak zdiagnozować ten cholerny czujnik
Bromchit Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Fragment instrukcji sprawdzania czujnika jakości powietrza z Elsy:Czujnik jakości powietrza -G238- zareaguje również przy kontakcie z dymem papierosowym lub gazem zapalniczki (gaz jest cięższy od powietrza, dlatego należy wymontować i obrócić czujnik jakości powietrza -G238-). – Odczytać wskazanie w polu wskazań „4“. Wartość wymagana: t „10“ (występuje polecenie „automatycznego trybu zamkniętego obiegu powietrza“, polecenie jest wykonywane, układ klimatyzacji przełącza się na tryb zamkniętego obiegu powietrza) – Odczekać chwilę (ok. 1 minutę, w zależności od ilości gazu sprawdzającego na czujniku jakości powietrza -G238-). – Odczytać wskazanie w polu wskazań „4“. Wartość wymagana: t „00“ (brak polecenia „trybu zamkniętego obiegu powietrza“, układ klimatyzacji w trybie świeżego powietrza) albo t „60“ (tryb obiegu częściowo zamkniętego) A to czytałeś ....
tomi790 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Czytałem tylko twierdzą że dym papierosowy nie da rady do sprawdzenia. a po drugie nie mam wagulca. A u siebie tak sprawdzałeś czy tylko z opisu znasz?
Bromchit Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Przymierzam się od dawna i nie mogę się za to zabrać, a do tego nie palę
tomi790 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Przymierzam się od dawna i nie mogę się za to zabrać, a do tego nie palę no właśnie ja już nie jaram A masz wagulca to może byśmy test zrobili gdzieś w wawie?
BeyerBrown Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Czytałem, że ASO ma na wyposażeniu jakiś preparat do sprawdzania tego czujnika Możecie się też awaryjnie posiłkować jakimś kopcącym Passerati w TDI-ku, jest ich od groma na polskich ulicach Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez BeyerBrown
Bromchit Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Przymierzam się od dawna i nie mogę się za to zabrać, a do tego nie palę no właśnie ja już nie jaram A masz wagulca to może byśmy test zrobili gdzieś w wawie? Vaga mam, tylko z czasem kiepsko. Po wyjeciu filtra, widać klapę obiegu zamknietego, więc pewnie da się zrobić test bez vaga.
turzol Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Którędy w końcu najlepiej przebić się z kabelkami ? Od strony kierowcy czy pasażera (za schowkiem)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się