Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jakie koszty podniesienia mocy??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Teraz chciałbym walnąc korekte do swojej wypowiedzi... sorki że dopiero teraz, ale czekałem na kolegę...

wyliczył mi ile potrzebujesz na zrobienie S4 na moce przybliżone do RS4... to co możesz robisz własnymi siłami nadmieniam

na listę wymienioną przez Jarola potrzebujesz 8 tys pln., ale możesz też odzyskac kase ze swoich gratów które wyjmiesz z S4

czyli :

turbiny jak dobre to 2x500pln

icki 2x150pln

mamy już koszt 6.7k

dołożymy wydech oscyluje w kwocie 300pln

mamy ~6.5k pln

Przepraszam że się pomyliłem o 1.5 kafla

wtrysków ori z S4 nie licze bo kolega ma 2 kpl. i za 100pln nie może ich sprzedac...

Pozdrawiam

Opublikowano

Teraz chciałbym walnąc korekte do swojej wypowiedzi... sorki że dopiero teraz, ale czekałem na kolegę...

wyliczył mi ile potrzebujesz na zrobienie S4 na moce przybliżone do RS4... to co możesz robisz własnymi siłami nadmieniam

na listę wymienioną przez Jarola potrzebujesz 8 tys pln., ale możesz też odzyskac kase ze swoich gratów które wyjmiesz z S4,

czyli :

turbiny jak dobre to 2x500pln

icki 2x150pln

mamy już koszt 6.7k

dołożymy wydech oscyluje w kwocie 300pln

mamy ~6.5k pln

Przepraszam że się pomyliłem o 1.5 kafla

wtrysków ori z S4 nie licze bo kolega ma 2 kpl. i za 100pln nie może ich sprzedac...

Pozdrawiam

przy dobrych wiatrach za tyle wyrzeźbi :gwizdanie:

Opublikowano

Ja za zrobienie w AWX-ie dodatkowych 70Km i 150Nm dałem ponad 10tyś zł, niektórzy mówią że da się to zrobić za 3tyś :wink4:

Opublikowano
Ja za zrobienie w AWX-ie dodatkowych 70Km i 150Nm dałem ponad 10tyś zł, niektórzy mówią że da się to zrobić za 3tyś wink4

ja u siebie własnie sie tak głeboko zastanowiłem i po sprzedaniu starych gratów wyszło +5K :good:

nie liczac sprzegła i hamulców

Opublikowano

szukam i szukam i znaleść nie mogę: Duża będzie różnica pomiędzy wtryskami 216+soft a wtryskami 230+soft?

w tej drugiej opcji bez zmiany turbo jest to bez sensu rozwiazanie, bo będzie za dużo lało paliwka wzgledem powietrza :naughty: to bedzie dopiero batory :decayed:

Opublikowano

Przyglądam się waszej dyskusji i nie potrzebnie bijecie pianę czy warto. Ten świat jest taki piękny właśnie dla tego że każdy ma jakieś tam swoje zdanie i poglądy. Jak by wszyscy myśleli racjonalnie to albo jeździlibyśmy wolnymi wolnossącymi dieslami dla oszczędności i bezawaryjności, albo np. Audi rs4 które jest szybkie ale z oszczędnością ma nie wiele wspólnego. Ja osobiście zastanawiałem się nad samym softem, ale w związku z tym że wysypało mi się turbo wymieniłem je przy okazji na AWX-a. Teraz program i nic więcej mi nie trzeba(tak mi się wydaje). Ale dyskusja ciekawa i wiele ciekawych rzeczy się z niej dowiedziałem, więc :good:

Opublikowano

to jak masz juz turbo awx , to wrzucaj wtryski 216stki, bedziesz zadowolony :decayed::polew:

Opublikowano

to jak masz juz turbo awx , to wrzucaj wtryski 216stki, bedziesz zadowolony :decayed::polew:

to samo pomyślałem :decayed: 13-letnie wtryski pewnie już nie są w najlepszym stanie, lepiej zmienić je już teraz i dopiero jechać na softa (można powiedzieć że oszczędzasz na ewentualnych późniejszych korektach) :naughty::decayed:

a i wynik będzie lepszy, do codziennej jazdy w zupełności wystarczy :wink4:

Opublikowano

to ja mam podobna sytuacje, tylko ze softa juz mam niestety zrobionego, ale turbo mi padlo i wsadzilem awx, chcialoby sie pare koni wiecej i mysle czy bardziej sie oplaca wsadzic 216 czy 230? biore pod uwage ze bede musial pojechac znowu na strojenie, ile uzyskam na obu opcjach? a druga sprawa wymiana kolektora na awx ma jakis sens?

Opublikowano

to ja mam podobna sytuacje, tylko ze softa juz mam niestety zrobionego, ale turbo mi padlo i wsadzilem awx, chcialoby sie pare koni wiecej i mysle czy bardziej sie oplaca wsadzic 216 czy 230? biore pod uwage ze bede musial pojechac znowu na strojenie, ile uzyskam na obu opcjach? a druga sprawa wymiana kolektora na awx ma jakis sens?

Na 216 w okolicy 160-170 na więcej seryjna pompa nie wydoli.

Opublikowano

to ja mam podobna sytuacje, tylko ze softa juz mam niestety zrobionego, ale turbo mi padlo i wsadzilem awx, chcialoby sie pare koni wiecej i mysle czy bardziej sie oplaca wsadzic 216 czy 230? biore pod uwage ze bede musial pojechac znowu na strojenie, ile uzyskam na obu opcjach? a druga sprawa wymiana kolektora na awx ma jakis sens?

moim zdaniem do turbiny AWX nie warto wrzucać 0,230 :gwizdanie:

AWX nie dmuchnie 1,5 bara żeby wykorzystać potencjał wtrysków, poza tym do 0,230 przydałaby się jakaś mocniejsza pompa...

AWX+216 to jakieś 150-160KM

kolektor ssący z AWX'a ma kanały o większej średnicy, więc napełnianie komory spalania będzie efektywniejsze - to w teorii, w praktyce nie słyszałem żeby ktoś to podparł wynikami z hamowni, w sumie to taka kosmetyka jeśli chodzi o modzenie AFN'a - fajnie że jest, ale gdyby nie było to też spoko

Opublikowano

to ja mam podobna sytuacje, tylko ze softa juz mam niestety zrobionego, ale turbo mi padlo i wsadzilem awx, chcialoby sie pare koni wiecej i mysle czy bardziej sie oplaca wsadzic 216 czy 230? biore pod uwage ze bede musial pojechac znowu na strojenie, ile uzyskam na obu opcjach? a druga sprawa wymiana kolektora na awx ma jakis sens?

Na 216 w okolicy 160-170 na więcej seryjna pompa nie wydoli.

A ja zauwazyłem pewną powtarzalnosć względem tunerów, np od rogala autka na setupie AFN/216/AWX/FMIC wychodzą w granicach 160km, przewaznie 15Xkm i okolice 350nm, a od innych tunerów ta poprzeczka podniesiona jest powyzej 160km, jestem ciekaw jak by tak shamować wszystkie auta na jednej hamowni :naughty:

Opublikowano

no spoko, mi na sofcie i zupelnej serii afn wyszlo 144km/318nm przy doladowaniu 1,15bar.

na ile moge liczyc biorac pod uwage tak zdrowa serie na turbo awx+216+strojenie?

Opublikowano

no spoko, mi na sofcie i zupelnej serii afn wyszlo 144km/318nm przy doladowaniu 1,15bar.

na ile moge liczyc biorac pod uwage tak zdrowa serie na turbo awx+216+strojenie?

daje z 15km wiecej i ni kunia więcej :decayed:
Opublikowano

i faktycznie warto wywalic kolo 2 tysi na to? bo serie mialem 119, po programie 144 i czuc bylo ze pieniadz dobrze wydany, ale nie wiem czy zaglebiac sie w temat... wiem ze potwor to nie bedzie ale tras sporo robie i cenie sobie zwawe wyprzedzanie...

Opublikowano

i faktycznie warto wywalic kolo 2 tysi na to? bo serie mialem 119, po programie 144 i czuc bylo ze pieniadz dobrze wydany, ale nie wiem czy zaglebiac sie w temat... wiem ze potwor to nie bedzie ale tras sporo robie i cenie sobie zwawe wyprzedzanie...

góra Ci sie poprawi po zmianie wtrysków w odczuciach, a czy warto, to juz kwestia wsporna, jedni lubia dłubać inni robią wszystko na raz, zawsze to taniej teoretycznie

Opublikowano

2 tysie? 0,216 trafisz za +/-1300, do tego korekta +/- 400, ale sprzedasz swoje stare wtryski i wszystko wyniesie Cię jakieś 1,5k jeśli dobrze liczę

czy warto? nikt Ci nie odpowie :wink4:

Opublikowano

z tego linku pare stron wczesniej wynika ze bosch za niecale 1475 a fratelli 1150, te fratelli to jakas kupa czy daja rade? ile sa warte seryjne wtryski afn?

za korekte tunerzy biora mniej? bo za softa w tune-up placilem chyba 800 jak dobrze pamietam, myslalem ze tu bedzie ten sam koszt.

Opublikowano

z tego linku pare stron wczesniej wynika ze bosch za niecale 1475 a fratelli 1150, te fratelli to jakas kupa czy daja rade? ile sa warte seryjne wtryski afn?

za korekte tunerzy biora mniej? bo za softa w tune-up placilem chyba 800 jak dobrze pamietam, myslalem ze tu bedzie ten sam koszt.

korekta jest przewaznie uzgadniana indywidualnie, ale nie kosztuje tyle co pierwszy program

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...