Flyer Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 sprawdz sobie jaka masz odme usibie, czy w wersji pas parciany ktory sie zatyka co w konsekwencji zwieksza cisnie i powodu wycieranie sie krzywek, lub nowej konstrukcji poprawionej przez audi eeeeee?! przeciez takie odmy byly do 2001 roku, a tutaj mamy 2004.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2010 BIKSENONY pojawią się niebawem Oczywiście masz zamiar dorezać biksenony ze spryskami i samopoziomowaniem, czy dobrze rozumiem?.... Bo jak tylko lampy to . Sobie zrobisz dobrze a innym kuku..... Środek masz ładny, a skóra powinna mniej łapać zabrudzenia, niż materiał... Tylko trzeba ją zabezpieczyć odpowiednimi kosmetykami, bo będzie pękac, szczególnie w takim zimnie... tak wszystko będzie jak należy, czyli bi, spryski i poziom. z utrzymaniem czystości nie mam problemu. Poprzednio miałem Passata b5 z jasnym środkiem i z dbaniem o tapicerkę nie było problemu. Mam wosk do skóry i raz w tygodniu jadę po całości. [br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 19:26_________________________________________________ sprawdz sobie jaka masz odme usibie, czy w wersji pas parciany ktory sie zatyka co w konsekwencji zwieksza cisnie i powodu wycieranie sie krzywek, lub nowej konstrukcji poprawionej przez audi eeeeee?!przeciez takie odmy byly do 2001 roku, a tutaj mamy 2004. o tym już pisali trochę wyżej [br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 19:27_________________________________________________nowe foty
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2010 dzieki i gratuluje wylewności:)[br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 23:14_________________________________________________wczoraj przeglądałem stronę internetową firmy która zajmuje sie profesjonalnym oklejaniem aut folią. Rozważam dwie możliwości albo swój kolor ewentualnie czarny w macie albo miały metalik z czarnym dachem. Mam tylko wątpliwości co do efektu końcowego. Może ktoś z Was jest już po takim zabiegu i może wyrazić swoją opoinię?
kaju Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Sam jestem ciekaw jak to wychodzi w praktyce, chciałem swoją czarnulę okleić w białą perłę... żona poszła po młotek do garażu i mnie goniła, żeby mi to z głowy wybić może ktoś z forum oklejał i wie jaki efekt? BTW, kilka razy widziałem to A4 we Wrocku, ładna sztuka
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 A dziękuje bardzo. (jeżeli to o mojej A4 pisałeś) rozmawiałem z 2 osobami które miały auta oklejone w taki sposób w różnych firmach i były zadowolone. z tym ze to osoby nie przywiązujace wiekszej uwagi do wyglądu auta. Firma której stronkę oglądałem udziela 5 letniej gwarancji na folię i lakier pod spodem. ja jestem raczej zdecydowany nie wiem tylko jak zrobić z kolorem.[br]Dopisany: 27 Grudzień 2010, 07:43_________________________________________________odświeżone nowe zmiany [br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 15:45_________________________________________________ Witam, Passata sprzedałem i nabyłem: AUDI A4 (B6 Małyszówka) AVANT 2004 rok SILNIK 2.5 V6 TDI 180KM NAPĘD STAŁY 4X4 QUATTRO WYPOSAŻENIE: -4 ELEKTRYCZNE SZYBY -RAMIONA WYCIERACZEK OD S4 AERO WIPERS -ESP -6 PODUSZEK POWIETRZNYCH -ELEKTRYCZNE PODGRZEWANE SKŁADANE LUSTERKA -NAGŁOŚNIENIE BOSE -SYSTEM DUŻEJ NAWIGACJI "NAVIGACJA PLUS" -ZMIENIARKA NA 6 CD -PODGRZEWANA PRZEDNIA SZYBA -KLIMATRONIK 2 STREFOWY -SKÓRZANA TAPICERKA -AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW Z TRYBEM SPORT -FELGI 17' OPONY ZIMOWE PIRELLI -XENON -HALOGENY -PAKIET CHROM -PAKIET S-LINE (kierownica, zawieszenie, hamulce, układ wydechowy) PERSPEKTYWY: -WGRANIE POLSKIEJ MAPY I ZMIANA JĘZYKA I LEKTORA zrobione \/ -PRZYCIEMNIENIE SZYB -PIONOWA ROLETA BAGAŻNIKA zrobione V -FELGI 19 CALI NA LATO -UP MOCY -LAMPY PRZEDNIE BIXENON -KIEROWNICA Z FUNKCJĄ ZMIANY BIEGÓW TIPTRONIC -ZDERZAK S4 TYŁ PRZÓD -PARKTRONIC TYŁ Witam Was serdecznie. Z dniem 15.11.2010 sprzedałem moje dotychczasowe oczko w głowie, mianowicie VW PASSATA B5 2.8 v6 30v 193km SYNCHRO z 1997 roku. Passatem jeździłem 3 lata. Kupiłem go od domorosłego mechanika, przyjaciela mojego kuzyna. Samochód miał być w idealnym stanie, poza tym z polecenia, więc nawet nie pomyślałem o sprawdzeniu go w warsztacie. Za autko zapłaciłem 14 tyś i jak się potem okazało włożyłem jeszcze 12 tyś. Tak jak to bywa ze wszystkimi moimi dotychczasowymi pojazdami, zrobiłem wszystko co było do zrobienia i sprzedałem za 12 tyś na raty znajomemu. Nowego samochodu szukałem od 6 miesięcy. W grę wchodziły następujące auta: audi a8, seat leon, audi a6, skoda superb, i oczywiście audi a4. Koniecznie diesel z napędem quattro, posiadający nawigacje i skórzaną tapicerkę. Małyszówek obejrzałem kilkadziesiąt i stało się to już nie do wytrzymania dla mnie i mojej Dziewczyny:/ W każdym z oglądanych egzemplarzy coś było nie tak. To brakowało skóry, to była bez napędu, to podejrzany przebieg, albo znów zniszczony środek. W końcu któregoś dnia znalazłem ogłoszenie we Wrocławiu. pojechałem obejrzałem i ... ZAKOCHAŁEM SIĘ Środek idealny, kolorystyka dokładnie taka jaka miała być. Co tu dużo pisać, dokładnie takiego auta szukałem. Tak oto z dniem 23.11.2010 stałem się szczęśliwym posiadaczem mojej wymarzonej AUDI A4 AVANT:) Autkiem zrobiłem już 1000km od 23.11.2010. Mniej więcej połowa na trasie i połowa w mieście. Pierwsze różnice które zauważyłem po przesiadce z Passata B5 to mniejsze wrażenie prędkości. Przy jeździe 170km/h uczucie jest podobne do jazdy 140km/h Passatem. Auto sprawia wrażenie bardziej zbitego, masywnego przez co czuje się w nim bezpieczniej, nawet przy większych prędkościach. Napęd quattro i nowe zimówki Pirelli odwalają kawał dobrej roboty. Co do spalania to wygląda to następująco: trasa ok 500km większość autostradą z prędkością ok 140km to 8l na 100km, czyli jak dla mnie bardzo satysfakcjonująco. Miasto przy takiej pogodzie jaką mamy czyli mróz i śnieg to ok 14l, co mnie w zupełności nie dziwi bo to w końcu dwu i pół litrowa v6 turbodoładowana. Podsumowując niecałe 2 tygodnie użytkowania Audi A4 avant, jestem zadowolony z zakupu i polecam ten samochód wszystkim serdecznie. Autko dziś odstawiłem do serwisu na parę drobnych napraw. Wymiana wahaczy dolnych, zmiana oleju i filtra, zniwelowanie wycieku przy chłodniczce oleju, wymiana żarówek, sprawdzenie opasek w komorze silnika, restart komputera. Koszt naprawy ma zamknąć się w tysiącu złoty. Zobaczymy jak będzie w praktyce. Tak jak myślałem, w rezultacie doszło jeszcze parę rzeczy do zrobienia. Mianowicie: wymiana filtra kabinowego i powietrza, wymiana wahaczy górnych tak zwanych bananów oraz ustawienie zbieżności. Koszt tej naprawy wyniósł 2600 zł dostałem jeszcze w tej cenie litr oleju na ewentualną dolewkę. Moją A4 przejechałem już ponad 2500km i nadszedł ten moment, w którym zaczynam się rozglądać za możliwymi zmianami. Na pierwszy ogień idzie nowy program. Odwiedziłem firmę ECU-Projekt i zaproponowali up mocy do 215 ps'ów. Koszt to 1200zł. Z powodu napędu quattro, zabieg nie jest możliwy u nich na hamowni. Będziemy musieli poczekać na lepszą pogodę i zmiana programu nastąpi podczas jazdy. Kolejnym modem, którym się zajmuję, to przekładka kierownicy, ze zwykłej S-line na S4 multifunkcyjnej z łopatami do multitronica. Problemem jest tylko znalezienie w odpowiednim kolorze. Kierownicy dalej szukam i muszę przyznać, że spodziewałem się prostszego zadania. Miedzy czasie, całkiem przypadkowo znalazłem na Allegro piękną, czarną, pikowaną gałkę zmiany biegów do mojego tiptronika. Tak się to prezentuje: Była możliwość i z niej skorzystałem. Za naprawdę śmieszne pieniądze, nabyłem cały zestaw do pionowej rolety bagażnika. Auto odstawiłem na pół dnia do serwisu i już mogę się cieszyć nowym elementem w mojej A4. A oto jak to wyglada: nowe zdjecia i elementy w aucie
Gik Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 A ja myślałem, że nie ma Avantów bez tej rolety
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 U mnie nie było. Nie wiem czy wszystkie powinny mieć nie jestem specjalistą. Najważniejsze że jest:)
marec-ki Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 U mnie jest ale na dzień dzisiejszy nie znajduję sytuacji, w których mi byłaby potrzebna Widzę, że modzisz a modzisz co będzie następne ??
marcin18T Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Gratulacje za napęd ciężko jest spodkać w dobrym stanie.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 aktualnie jestem na etapie dogadywanie sie w sprawie założenia kiery z łopatkami z multifunkcja z b7. no i wirus w przyszłym tygodniu w ECU. [br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 11:26_________________________________________________odświeżony
e-sports Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Nie boisz się o skrzynie po wirusie?
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 miałem wątpliwości ale tuner uspokoił mnie mówiąc ze dostroi mi tego tipa. dostane na to wszystko gwarancje. Zapoznali się z autem i sami oszacowali ile dźwignie wiec się nie martwię.
Thom4s Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Do skrzyni po prostu obetną trochę niutona.
tomow Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Celuję w 250km: turbo, wtryski, IC, pompa wtryskowa, program. koszt ok 5 tyś (znalazłem warsztat, czekam na szczegółowy kosztorys i wykaz potrzebnych elementów) jakie turbo? jakie wtryski? pompa wtryskowa? ... i za całość 5 tysi tak... ? :gwizdanie:
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 tak dokładne info bede znał za pare dni. cena rowniez moze ulec zmianie. wszystko sie za pare dni wyjasni[br]Dopisany: 12 Luty 2011, 17:49_________________________________________________ jaki przyrost mocy szacują? wszystko w 1 poście napisane
aju Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 dobrze jak przekroczy 210koni chyba że zrobią "wykres pod klienta"
tomow Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 tak dokładne info bede znał za pare dni. cena rowniez moze ulec zmianie. wszystko sie za pare dni wyjasni według mojej skromnej wiedzy zeby uzyskac te załozone 250PS musiałbys wpakowac GT2260 albo turbo od 3.0 TDI ale w tym drugim przpadku bedzie problem ze sterowaniem... co do wiekszych wtrysków to ponoc Rogal cos tam ma w ofercie... no i nie wiem kto przerobi VP44 na wieksza wydajnosc... licząc na szybko to montaż tych gratów, przeróbki plus strojenie to min 10 tysi ciekawy jestem co wymodzisz.. zycze aby sie udało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się