Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Audi A4 ...........REGENERACJA........ODŚWIEŻONY 10.12.2011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprawdz sobie jaka masz odme usibie, czy w wersji pas parciany ktory sie zatyka co w konsekwencji zwieksza cisnie i powodu wycieranie sie krzywek, lub nowej konstrukcji poprawionej przez audi

eeeeee?!

przeciez takie odmy byly do 2001 roku, a tutaj mamy 2004.

Opublikowano

BIKSENONY pojawią się niebawem

Oczywiście masz zamiar dorezać biksenony ze spryskami i samopoziomowaniem, czy dobrze rozumiem?.... Bo jak tylko lampy to :thumbdown:. Sobie zrobisz dobrze a innym kuku.....

Środek masz ładny, a skóra powinna mniej łapać zabrudzenia, niż materiał... Tylko trzeba ją zabezpieczyć odpowiednimi kosmetykami, bo będzie pękac, szczególnie w takim zimnie...

tak wszystko będzie jak należy, czyli bi, spryski i poziom.

z utrzymaniem czystości nie mam problemu. Poprzednio miałem Passata b5 z jasnym środkiem i z dbaniem o tapicerkę nie było problemu. Mam wosk do skóry i raz w tygodniu jadę po całości.

[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 19:26_________________________________________________

sprawdz sobie jaka masz odme usibie, czy w wersji pas parciany ktory sie zatyka co w konsekwencji zwieksza cisnie i powodu wycieranie sie krzywek, lub nowej konstrukcji poprawionej przez audi

eeeeee?!

przeciez takie odmy byly do 2001 roku, a tutaj mamy 2004.

o tym już pisali trochę wyżej

[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 19:27_________________________________________________nowe foty

Opublikowano

dzieki i gratuluje wylewności:)[br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 23:14_________________________________________________wczoraj przeglądałem stronę internetową firmy która zajmuje sie profesjonalnym oklejaniem aut folią. Rozważam dwie możliwości albo swój kolor ewentualnie czarny w macie albo miały metalik z czarnym dachem.

Mam tylko wątpliwości co do efektu końcowego. Może ktoś z Was jest już po takim zabiegu i może wyrazić swoją opoinię?

Opublikowano

Sam jestem ciekaw jak to wychodzi w praktyce, chciałem swoją czarnulę okleić w białą perłę... :kox: żona poszła po młotek do garażu i mnie goniła, żeby mi to z głowy wybić :polew: może ktoś z forum oklejał i wie jaki efekt?

BTW, kilka razy widziałem to A4 we Wrocku, ładna sztuka :)

Opublikowano

A dziękuje bardzo. (jeżeli to o mojej A4 pisałeś) rozmawiałem z 2 osobami które miały auta oklejone w taki sposób w różnych firmach i były zadowolone. z tym ze to osoby nie przywiązujace wiekszej uwagi do wyglądu auta.

Firma której stronkę oglądałem udziela 5 letniej gwarancji na folię i lakier pod spodem.

ja jestem raczej zdecydowany nie wiem tylko jak zrobić z kolorem.[br]Dopisany: 27 Grudzień 2010, 07:43_________________________________________________odświeżone nowe zmiany [br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 15:45_________________________________________________

Witam, Passata sprzedałem i nabyłem:

AUDI A4 (B6 Małyszówka) AVANT 2004 rok

SILNIK 2.5 V6 TDI 180KM

NAPĘD STAŁY 4X4 QUATTRO

WYPOSAŻENIE:

-4 ELEKTRYCZNE SZYBY

-RAMIONA WYCIERACZEK OD S4 AERO WIPERS

-ESP

-6 PODUSZEK POWIETRZNYCH

-ELEKTRYCZNE PODGRZEWANE SKŁADANE LUSTERKA

-NAGŁOŚNIENIE BOSE

-SYSTEM DUŻEJ NAWIGACJI "NAVIGACJA PLUS"

-ZMIENIARKA NA 6 CD

-PODGRZEWANA PRZEDNIA SZYBA

-KLIMATRONIK 2 STREFOWY

-SKÓRZANA TAPICERKA

-AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW Z TRYBEM SPORT

-FELGI 17' OPONY ZIMOWE PIRELLI

-XENON

-HALOGENY

-PAKIET CHROM

-PAKIET S-LINE (kierownica, zawieszenie, hamulce, układ wydechowy)

PERSPEKTYWY:

-WGRANIE POLSKIEJ MAPY I ZMIANA JĘZYKA I LEKTORA zrobione \/

-PRZYCIEMNIENIE SZYB

-PIONOWA ROLETA BAGAŻNIKA zrobione V

-FELGI 19 CALI NA LATO

-UP MOCY

-LAMPY PRZEDNIE BIXENON

-KIEROWNICA Z FUNKCJĄ ZMIANY BIEGÓW TIPTRONIC

-ZDERZAK S4 TYŁ PRZÓD

-PARKTRONIC TYŁ

dsc_0017

dsc_0021

dsc_0020

dsc_0026

20101127073

img_0162

img_0172

img_0171

img_0170

img_0168

Witam Was serdecznie.

Z dniem 15.11.2010 sprzedałem moje dotychczasowe oczko w głowie, mianowicie VW PASSATA B5 2.8 v6 30v 193km SYNCHRO z 1997 roku. Passatem jeździłem 3 lata. Kupiłem go od domorosłego mechanika, przyjaciela mojego kuzyna. Samochód miał być w idealnym stanie, poza tym z polecenia, więc nawet nie pomyślałem o sprawdzeniu go w warsztacie. Za autko zapłaciłem 14 tyś i jak się potem okazało włożyłem jeszcze 12 tyś. Tak jak to bywa ze wszystkimi moimi dotychczasowymi pojazdami, zrobiłem wszystko co było do zrobienia i sprzedałem za 12 tyś na raty znajomemu.

Nowego samochodu szukałem od 6 miesięcy. W grę wchodziły następujące auta: audi a8, seat leon, audi a6, skoda superb, i oczywiście audi a4. Koniecznie diesel z napędem quattro, posiadający nawigacje i skórzaną tapicerkę. Małyszówek obejrzałem kilkadziesiąt i stało się to już nie do wytrzymania dla mnie i mojej Dziewczyny:/ W każdym z oglądanych egzemplarzy coś było nie tak. To brakowało skóry, to była bez napędu, to podejrzany przebieg, albo znów zniszczony środek. W końcu któregoś dnia znalazłem ogłoszenie we Wrocławiu. pojechałem obejrzałem i ... ZAKOCHAŁEM SIĘ:) Środek idealny, kolorystyka dokładnie taka jaka miała być. Co tu dużo pisać, dokładnie takiego auta szukałem.

Tak oto z dniem 23.11.2010 stałem się szczęśliwym posiadaczem mojej wymarzonej AUDI A4 AVANT:)

Autkiem zrobiłem już 1000km od 23.11.2010. Mniej więcej połowa na trasie i połowa w mieście. Pierwsze różnice które zauważyłem po przesiadce z Passata B5 to mniejsze wrażenie prędkości. Przy jeździe 170km/h uczucie jest podobne do jazdy 140km/h Passatem. Auto sprawia wrażenie bardziej zbitego, masywnego przez co czuje się w nim bezpieczniej, nawet przy większych prędkościach. Napęd quattro i nowe zimówki Pirelli odwalają kawał dobrej roboty. Co do spalania to wygląda to następująco: trasa ok 500km większość autostradą z prędkością ok 140km to 8l na 100km, czyli jak dla mnie bardzo satysfakcjonująco. Miasto przy takiej pogodzie jaką mamy czyli mróz i śnieg to ok 14l, co mnie w zupełności nie dziwi bo to w końcu dwu i pół litrowa v6 turbodoładowana.

Podsumowując niecałe 2 tygodnie użytkowania Audi A4 avant, jestem zadowolony z zakupu i polecam ten samochód wszystkim serdecznie. Autko dziś odstawiłem do serwisu na parę drobnych napraw. Wymiana wahaczy dolnych, zmiana oleju i filtra, zniwelowanie wycieku przy chłodniczce oleju, wymiana żarówek, sprawdzenie opasek w komorze silnika, restart komputera. Koszt naprawy ma zamknąć się w tysiącu złoty. Zobaczymy jak będzie w praktyce. Tak jak myślałem, w rezultacie doszło jeszcze parę rzeczy do zrobienia. Mianowicie: wymiana filtra kabinowego i powietrza, wymiana wahaczy górnych tak zwanych bananów oraz ustawienie zbieżności. Koszt tej naprawy wyniósł 2600 zł dostałem jeszcze w tej cenie litr oleju na ewentualną dolewkę.

Moją A4 przejechałem już ponad 2500km i nadszedł ten moment, w którym zaczynam się rozglądać za możliwymi zmianami. Na pierwszy ogień idzie nowy program. Odwiedziłem firmę ECU-Projekt i zaproponowali up mocy do 215 ps'ów. Koszt to 1200zł. Z powodu napędu quattro, zabieg nie jest możliwy u nich na hamowni. Będziemy musieli poczekać na lepszą pogodę i zmiana programu nastąpi podczas jazdy. Kolejnym modem, którym się zajmuję, to przekładka kierownicy, ze zwykłej S-line na S4 multifunkcyjnej z łopatami do multitronica. Problemem jest tylko znalezienie w odpowiednim kolorze.

Kierownicy dalej szukam i muszę przyznać, że spodziewałem się prostszego zadania. Miedzy czasie, całkiem przypadkowo znalazłem na Allegro piękną, czarną, pikowaną gałkę zmiany biegów do mojego tiptronika. Tak się to prezentuje:

img_0300

Była możliwość i z niej skorzystałem. Za naprawdę śmieszne pieniądze, nabyłem cały zestaw do pionowej rolety bagażnika. Auto odstawiłem na pół dnia do serwisu i już mogę się cieszyć nowym elementem w mojej A4. A oto jak to wyglada:

img_0361

nowe zdjecia i elementy w aucie

Opublikowano

U mnie jest :kox: ale na dzień dzisiejszy nie znajduję sytuacji, w których mi byłaby potrzebna :tongue4:

Widzę, że modzisz a modzisz ;) co będzie następne ?? :)

Opublikowano

Gratulacje za napęd :hi: ciężko jest spodkać w dobrym stanie.

Opublikowano

Kurcze ale Ty masz ten nick długi :kox:

Opublikowano

Do skrzyni po prostu obetną trochę niutona.

Opublikowano
Celuję w 250km: turbo, wtryski, IC, pompa wtryskowa, program. koszt ok 5 tyś (znalazłem warsztat, czekam na szczegółowy kosztorys i wykaz potrzebnych elementów)

jakie turbo? jakie wtryski? pompa wtryskowa? ... i za całość 5 tysi tak... ? :gwizdanie:

Opublikowano

tak dokładne info bede znał za pare dni. cena rowniez moze ulec zmianie. wszystko sie za pare dni wyjasni[br]Dopisany: 12 Luty 2011, 17:49_________________________________________________

jaki przyrost mocy szacują?

wszystko w 1 poście napisane

Opublikowano

dobrze jak przekroczy 210koni :decayed: chyba że zrobią "wykres pod klienta" :decayed:

Opublikowano

tak dokładne info bede znał za pare dni. cena rowniez moze ulec zmianie. wszystko sie za pare dni wyjasni

według mojej skromnej wiedzy zeby uzyskac te załozone 250PS musiałbys wpakowac GT2260 albo turbo od 3.0 TDI ale w tym drugim przpadku bedzie problem ze sterowaniem... co do wiekszych wtrysków to ponoc Rogal cos tam ma w ofercie... no i nie wiem kto przerobi VP44 na wieksza wydajnosc... licząc na szybko to montaż tych gratów, przeróbki plus strojenie to min 10 tysi

ciekawy jestem co wymodzisz..

zycze aby sie udało :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...