Saritankian Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam wszystkich klubowiczy , od pewnego czasu zastanawia mnie dlaczego moc auta podawana przez producenta nie jest "faktyczną" mocą samochodu .... i tu dla przykładu ford focus st ma mieć w serii 225 koników a na hamowni wypluł 200 (auto 2 m-ce stare) lub rs zamiast 305 ma 247 jak to jest z audikami czy w naszych dupowozach jest tak samo ? czy zawsze moc podawana jest mocą silnika a nie tą faktycznie przenoszną na asfalt przez koła...
I r o Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 hamownia hamowni nie równa, po za tym kilku naszych kolegów miło się rozczarowała przy hamowaniu swoich wysłużonych wozidełek a z tymi fordami to raczej bujda
Lapeno Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 sa silniki ktore trzymaja seryjna moc, sa takie ktore nie trzymaja danych obiecanych przez producenta a sa i takie ktore maja spory bonus jesli chodzi o km i nm. a druga sprawa to tak jak kolega napisal hamownia hamowni nie rowna
fayera Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Tutaj jest zazwyczaj na + przynajmniej u mnie było 11PS więcej
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam wszystkich klubowiczy , od pewnego czasu zastanawia mnie dlaczego moc auta podawana przez producenta nie jest "faktyczną" mocą samochodu .... i tu dla przykładu ford focus st ma mieć w serii 225 koników a na hamowni wypluł 200 (auto 2 m-ce stare) lub rs zamiast 305 ma 247 jak to jest z audikami czy w naszych dupowozach jest tak samo ? czy zawsze moc podawana jest mocą silnika a nie tą faktycznie przenoszną na asfalt przez koła... jeżeli autko jest na gwarancji, robisz pomiar mocy na rolkach i idziesz z tym do salonu, niech sie martwią w końcu ktos wywalił kase za to zeby było to za co zapłacił nie tak dawno był program na TVN Turbo na ten temat bohaterem był dostawczy hundai
Saritankian Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 ok wiec jezeli kupuje np takiego focusa rs to jego moc czyli te 305 KM i 410 Nm powinno miec na kołach a nie w silniku czy tak? ostatnio z ciekawosci oglądałem wykresy różnych marek samochodów i w sumie to w wiekrzosci sie pomiary niepokrywaly z danymi producentów co wy na to???[br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 19:36_________________________________________________i tu na str 14 np. dla przykładu ford focus mkII po modach moc silnika 346 KM a na kołach 276?a producent podaje 305 http://www.racingforum.pl/index.php?s=11696d89d80459d74c58bfae8c3804a1&showtopic=70300&st=260 dlatego pytam czy to normalne, bo jak ktoś mówi ze jego bryka ma 200 KM to jak mam to rozumieć hehe :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Ale producenci podają moc silnika a nie moc na kołach, zhamuj Quattro to sie przerazisz jeśli patrzysz na moc na kołach
Saritankian Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 a co znaczy wg normy? podsumowując... zawsze podaje sie moc silnika spotkałem się niedawno z wieloma rozczarowanymi miłośnikami po schamowaniu swoich autek , może niepotrzebnie się martwią... szkoda że nie mam mojego wydruku z chamowni bo sprawdziłbym se gdzie się chowią te 162 KM[br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 20:18_________________________________________________ps zgadzam się w kwestii że chamownia chamowni nie równa
insane_Infinity Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 szkoda że nie mam mojego wydruku z chamowni bo sprawdziłbym se gdzie się chowią te 162 KM[br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 20:18_________________________________________________ps zgadzam się w kwestii że chamownia chamowni nie równa piszemy samo h . HAMOWNIA
MAJKI Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 A mi sie wydaje że silnik silnikowi nierówny, byłem na hamowni dwoma takimi samymi A4 2.0 tdi i ta z mniejszym przebiegiem wypluła 144KM a ta z wiekszym przebiegiem 155KM a seria niby 140KM
Saritankian Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2010 hmm to może mój po 300 000 km wypluje 200 KM hehe [br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 19:54_________________________________________________swoją drogą w BMW tez obserwuje się wzrost mocy z czasem urzytkowania samochodów...
GILI Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 hmm to może mój po 300 000 km wypluje 200 KM hehe ..a może 40..
kaju Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 A mi sie wydaje że silnik silnikowi nierówny Jak na moje to też jak kolega napisał - silnik silnikowi nierówny. Poza tym producenci zawsze podają moc silnika, zanim moc dojdzie na asfalt, to trzeba się liczyć z oporami, jakie stawia cały układ napędowy, tam zawsze poucieka trochę ps-ów i Nm. Tak przynajmniej ja myślę, bo ja inaczej wytłumaczysz te ubytki. zhamuj Quattro to sie przerazisz żebyś wiedział, jeśli wypluje połowę tego co podaje fabryka, to będzie git.
Kowi87 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 A mi sie wydaje że silnik silnikowi nierówny Jak na moje to też jak kolega napisał - silnik silnikowi nierówny. Poza tym producenci zawsze podają moc silnika, zanim moc dojdzie na asfalt, to trzeba się liczyć z oporami, jakie stawia cały układ napędowy, tam zawsze poucieka trochę ps-ów i Nm. Tak przynajmniej ja myślę, bo ja inaczej wytłumaczysz te ubytki. zhamuj Quattro to sie przerazisz żebyś wiedział, jeśli wypluje połowę tego co podaje fabryka, to będzie git. Wiem bardzo dobrze mam straty blisko 45km względem mocy silnika
Saritankian Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 no w sumie macie racje , zresztą jak przyśpiesznie jest takie jak podaje producent (a zazwyczaj jest nawet lepsze) to po co się przejmować mocą na asfalcie... jeszcze jedno... miał ktoś robiony pomiar w dynosofcie we wrocku? mi tam zhamowali mojego audiczka i wyszsło 162 KM 351Nm ale nie mam wykresu i nie wiem teraz czy to moc już przeniesiona czy silnika...pozdro
zgredek27 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Moj afn (seria) oska wypluła w listopadzie ~120km i 255Nm 1z (seria) rok temu wyplul ~92km i 202Nm na przeplywce Boscha.
Kowi87 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 no w sumie macie racje , zresztą jak przyśpiesznie jest takie jak podaje producent (a zazwyczaj jest nawet lepsze) to po co się przejmować mocą na asfalcie... jeszcze jedno... miał ktoś robiony pomiar w dynosofcie we wrocku? mi tam zhamowali mojego audiczka i wyszsło 162 KM 351Nm ale nie mam wykresu i nie wiem teraz czy to moc już przeniesiona czy silnika...pozdro jest to moc silnika, przynajmniej tą moc zawsze odznacza sie na tle innych
Koczis Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Ja jak miałem A3 z 1.9TDI ASZ, to seryjnie powinno być 131KM i 330Nm, a na hamowni wyszło: 141KM i 346Nm. Od obsługi dowiedziałem się, że Audi seryjnie daje pare koników więcej na wypadek jakiejś gorszej partii, aby nadal było to co w katalogu. Hamownia Maha, ponoć całkiem dobra, ale z A4 w BLB to nie zaryzykuję sprawdzenia mocy hehe.
kamosor Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 no w sumie macie racje , zresztą jak przyśpiesznie jest takie jak podaje producent (a zazwyczaj jest nawet lepsze) to po co się przejmować mocą na asfalcie... jeszcze jedno... miał ktoś robiony pomiar w dynosofcie we wrocku? mi tam zhamowali mojego audiczka i wyszsło 162 KM 351Nm ale nie mam wykresu i nie wiem teraz czy to moc już przeniesiona czy silnika...pozdro Na dole jest mój z Dyno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się