Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła dzienne z wykorzystaniem modułu SD-2 modele B5 i B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tez nie mogę sie zabrać do montażu tego modułu jak ktoś będzie zakładał w b6 to niech zrobi opis i zdjęcia dla innych.

ja mam bixenon i chciałbym żeby moduł działał w pozycji auto a wieczorem samoczynnie zapalały się xenony ale nie wiem czy tak się da.

nie mam czasu tego zamontować, ale już od dłuższego czasu mam plan jak to zrobić... Jestem po wyminie MCE i mniej więcej wiem o co chodzi...

Korzystając z wątku Bart-s'a o MCE ( http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0 )

Najpierw zobaczcie jaki moduł macie(LOW czy HIGH), później trzeba wyczaić gdzie i jaki kabelek idzie do świateł długich i świateł mijania...Kabelki w światłach długich powinny być w kolorze biało-żółty i biało czarny. Mostkujecie niebieskie kabelki z nimi.

Brązowy kabelek to światła mijania. W zależności czy LOW czy HIGH łączymy albo bezpośrednio z jednym z bezpieczników lub żółto-biały(bądź żółto-czarny) przy w kostce C-22.

Czarny kabel to do masy...

Zasilanie będziemy ciągnać bądź z któregoś z bezpieczników, bądź bezpośrednio z alternatora (nie wiem jeszcze :tongue4: ). U mnie będzie to jeszcze pociągnięte do włącznika obok lampki deaktywacji poduszki pasażera i dodatkowo 7,5 A bezpiecznik...

Jak będę robił to będą zdjęcia... Jak ktoś chce to może już działać... :hi:

Opublikowano

Ja tez nie mogę sie zabrać do montażu tego modułu jak ktoś będzie zakładał w b6 to niech zrobi opis i zdjęcia dla innych.

ja mam bixenon i chciałbym żeby moduł działał w pozycji auto a wieczorem samoczynnie zapalały się xenony ale nie wiem czy tak się da.

chcesz modulem sd-2 zasilic xenona??

Opublikowano

Witam

Montował może ktoś moduł od tego usera http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=21379456

Nie, ale zastanawiałem się nad nim, widać profesjonalną konstrukcję i wykonanie to nie to co SD 2.

Warto jednak przeczytać kilka wątków wstecz zanim zadasz pytanie bo było już o nim pisane.

Opublikowano

Witam

Montował może ktoś moduł od tego usera http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=21379456

Nie, ale zastanawiałem się nad nim, widać profesjonalną konstrukcję i wykonanie to nie to co SD 2.

Warto jednak przeczytać kilka wątków wstecz zanim zadasz pytanie bo było już o nim pisane.

Wątków o tym nie zauważyłem, co nieco piszą o tym na forum A6

Opublikowano

Są 2 podobne wątki co do świateł dziennych w B5 :wink4:

:szukaj::wink4:

A o tym urządzeniu ,którego link Ty wrzuciłeś mało u nas

Opublikowano

Są 2 podobne wątki co do świateł dziennych w B5 :wink4:

:szukaj::wink4:

A o tym urządzeniu ,którego link Ty wrzuciłeś mało u nas

Coś tutaj na ten temat wątek się chyba rozkręca http://www.a6klub.pl/-a6-c5-swiatla-dzienne-vt33285,120.htm

a chłopak z forum EagleOne chyba to robi

Opublikowano

Wątków o tym nie zauważyłem, co nieco piszą o tym na forum A6

Postów, moja pomyłka, pisałem o nim i nikt nic nie odpowiedział.

Opublikowano
chcesz modulem sd-2 zasilic xenona??

Nie xenona tylko h7 długie

Opublikowano

Miroo spokojnie możesz podłączyć pod AUTO tak jak chesz :) ja właśnie tak mam :) jedyne co trzeba zrobić to w zasilanie modułu SD-2 (+ 12V) poprowadzić przez przekaźnik który będzie sterowany przez włącznik świateł właśnie w pozycji AUTO (jeżeli dobrze pamiętam to jest to chyba pin 7 w przełączniku świateł z opcją AUTO)

Opublikowano

Panowie wystarczyło poszukać:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=126510.0

Schamat podłączenia prawidłowy do B6 dla modułu SD-2. Sam montowałem SD-2 na podstawie tego schematu i wszystko śmiga już półtora roku.

powodzonka przy montażu.

pozdr :hi:

Opublikowano

Najłatwiejszy sposób na podłączenie dzienny bez żadnych modułów przekaźników i innych niepotrzebnych rzeczy w sposób świecenie zgodny z naszymi przepisami:

Potrzebne rzeczy to:

Auto

Światła do jazdy dziennej z homologacją RL lub DRL

kabelek + podłączamy do kabelka w którym napięcie mamy po przekręceniu stacyjki (możemy pod bezpiecznik od zapalniczki)

kabelek - podłączamy pod światła postojowe do jednej z nóżek

Po przekręceniu stacyjki zapalają nam się dzienne po włączeniu jakichkolwiek świateł dzienne są wyłączane a wskazane przez nas się zapalają.Dodam tylko że włączone dzienne nie powodują włączenia się świateł tylnych - tak jak to w przepisach.

Opublikowano

Najłatwiejszy sposób na podłączenie dzienny bez żadnych modułów przekaźników i innych niepotrzebnych rzeczy w sposób świecenie zgodny z naszymi przepisami:

Potrzebne rzeczy to:

Auto

Światła do jazdy dziennej z homologacją RL lub DRL

kabelek + podłączamy do kabelka w którym napięcie mamy po przekręceniu stacyjki (możemy pod bezpiecznik od zapalniczki)

kabelek - podłączamy pod światła postojowe do jednej z nóżek

Po przekręceniu stacyjki zapalają nam się dzienne po włączeniu jakichkolwiek świateł dzienne są wyłączane a wskazane przez nas się zapalają.Dodam tylko że włączone dzienne nie powodują włączenia się świateł tylnych - tak jak to w przepisach.

Jesli mowisz o paskach ledowych, to nie ten watek, opisywane w tym wątku rozwiazanie jest o wiele lepsze niz te paski led :thumbdown:

Opublikowano

dokładnie :good: ,o elementach wykończeniowych( :polew: :polew: :polew: :polew: ) kuchni i łazienek tu się nie pisze :no:

Opublikowano

Bez przesady nie są to elementy wykończeniowe kuchni czy łazienki,

Mam w busie takie światełka z ory homologacjąc nie samemu wyryte RL, świecą ok, napisałem prosty sposób na podłączenie dodatkowych świateł dziennych.

Opublikowano

my tu opisujemy mody na fabrycznym wizerunku -tak by nie trzeba było czegoś "doklejać" do np.zderzaka :gwizdanie:

przewróć sobie te kilka stron i będziesz w temacie :wink4:

Opublikowano

Przejrzałem cały wątek i nie zauważyłem żeby ktoś pisał o spalaniu po montażu tego urządzenia.

Może się ktoś podzielić wrażeniami?

Zastanawiam się czy zmniejszenie spalania jest na tyle zauważalne, że warto montować to urządzenie?

Opublikowano

Przejrzałem cały wątek i nie zauważyłem żeby ktoś pisał o spalaniu po montażu tego urządzenia.

Może się ktoś podzielić wrażeniami?

Zastanawiam się czy zmniejszenie spalania jest na tyle zauważalne, że warto montować to urządzenie?

:facepalm:

Tak po załozeniu tego za 100zł jak robiłeś 300km teraz bedziesz robił 450 :wink4: noi auto szybsze

Ludzie nie przesadzajcie :wallbash:

Opublikowano

Tak po załozeniu tego za 100zł jak robiłeś 300km teraz bedziesz robił 450 :wink4: noi auto szybsze

kurcze muszę mieć coś źle podpięte ja robię tylko 400 ,a V-max zwiększyła się tylko o 3km/h :confused4::disgust::angry:

Opublikowano

Przejrzałem cały wątek i nie zauważyłem żeby ktoś pisał o spalaniu po montażu tego urządzenia.

Może się ktoś podzielić wrażeniami?

Zastanawiam się czy zmniejszenie spalania jest na tyle zauważalne, że warto montować to urządzenie?

:facepalm:

Tak po załozeniu tego za 100zł jak robiłeś 300km teraz bedziesz robił 450 :wink4: noi auto szybsze

Ludzie nie przesadzajcie :wallbash:

:wallbash::kwasny: co mam nie przesadzać? mam ingerować w elektronikę auta tylko po to żeby ingerować? sorry ale gdzie tu logika...? :slina: skoro mam zainwestować w jakieś urządzenie to chciałbym wiedzieć jakie są z tego korzyści... a nie wydać pieniądze od tak sobie :thumbdown:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...