czester Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Przyszedł czas na coś nowszego. Było już B5 AFN a'la S4, kolej na B6 Generalnie szukałem czarnej B6 Avant 1.9 TDI, i koniecznie w Q. No i znalazłem... Auto zostało kupione od naszego klubowego kolegi, który dosyć mocno podziałał przy nim. Sprowadzone do Polski pod koniec 2008 roku z Niemiec, przebieg udokumentowany z książką serwisową. Popularny silnik 1.9 TDI 130KM AVF z 6-ścio biegową skrzynią, i co najważniejsze Wyposażenie standartowe: - RNS-E (z polskim menu, dzięki naszemu klubowemu koledze, niejakiemu Mironowi ) - 9 głośników + subwoofer + zmieniarka w bagażniku na 6CD - 8x airbag - ABS/ESP/EBD - Xenon z systemem samopoziomowania i spryskiwaczami reflektorów - Climatronic dwustrefowy - Skórzana tapicerka - Pełna elektryka foteli - Grzane stołki z przodu - Oryginalne zawieszenie S-line - 4x el. szyby - Podgrzewane i el. regulowane lusterka boczne - Układ automatycznych świateł z czujnikiem zmierzchu - Lusterko fotochromatyczne - Pakiet LIGHT (podświetlana przestrzeń nad nogami kierowcy i pasażerów, klamki, kratki nawiewów, podłokietnik, drzwi, lusterka w osłonach przeciwsłonecznych) - Tempomat - Parktronic tył - Kolorowy FIS - Ogrzewane dysze spryskiwaczy - Mocowanie fotelików ISO FIX - 3 ramienna sportowa skórzana kierownica - Klimatyzowany schowek - Roleta bagażnika i siatka oddzielająca przedział bagażowy od kabiny - Oryginalne rolety przeciw słoneczne w drzwiach tylnych - Oryginalny demontowany hak holowniczy z układem testowania lamp przyczepy Poczynione modyfikacje: Silnik: - Nowe turbo z silnika BRD ( 170KM ) - Pompowtryski AL - Centralny Intercooler - Program by Dynosoft 07.2011: - prawie nowa głowica BLT - kompletny rozrząd z pompą wody - napinacz paska wielorowkowego - visco - osuszacz klimy + dysza rozprężna + łożysko kompresora - wszystkie filtry - termostat - Motul spec Wynik: 193KM i 385 Nm Hamulce: - przód z Audi S4/TFSI- 321 mm - tył z Audi 2,0 TFSi – 288 mm Reszta: - Przedni zderzak S-line - Listwy drzwiowe S4 - Lotka S-line - Comimng Home - Doświetlanie zakrętów halogenami - DRL - Dokładka z Cupry - Gałka zmiany biegów S-line - System nagłośnienia BOSE stage I - Moduł bluetooth (najnowszy moduł wer. N) - PL menu w RNS-ie - Lampy USA black - Felgi ori RS4 19" ET29 9J - Boczki full opcja (pamięć foteli + Bose + składanie lusterek) - Kompleksowa polerka (Menzerna + 3M + Meguairs) - Tylny zderzak S4 - Końcówki Ulter 90mm - Czarny grill S4 góra + dół - Białe dekory - Bixenon B8 + nowe palniki Osram + H7 Osram Night Breaker Plus Plany: - S-line w środku - Kiera RS4, ewentualnie B7 S-line z multifunkcja - SDS - Parktornic przód - Bose stage II - Recaro - Uruchomienie pamięci foteli i lusterek - Lusterka w full opcji z pamięcią, składane, fotochrom - Kamera cofania - DVD - Klapa USA - Nowe wtryski - Nowe turbo CAHA lub GTB - Dokończyć dolot z nierdzewki - Wskaźniki doładowania Na razie tyle, zobaczymy na co fundusze pozwolą... Tak było po zakupie + dokładka z Cupry Wiosna 2010: Meguiars Jesień 2010 Bose stage I i gałeczka S-line Marzec 2011: Felgi RS4 19" 9J ET29 i lampy USA pomalowane na czarno Czerwiec 2011: Boczki full pakiet (pamięć foteli + bose + składanie lusterek) Sierpień 2011: Kompleksowa polerka (Menzerna, 3M, Meguiars) Wrzesień2011: Regeneracja foteli by Gliptone Wrzesień2011: Zderzak S4 tył + końcówki Ulter 90 + emblemat DOPE Październik 2011: Białe dekory Listopad 2011: Grill S4 dolny i górny Marzec 2012: Bixenon B8 + nowe palniki Osram + Osram Night Breaker Plus
A4_Dominik_WAW Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Wszystko już prawie przygotowane pod parktornik z przodu z tego co widzę. Malowanie lamp sam o tym myślę. Myślałeś o przyciemnieniu szybek ? Działaj z MF z B7 bo do rne-e pasuje ideał oraz skóre z s-line. A auto mega
gudi Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 ojjj fura na prawdę dopieszczona.. pozostaje tylko jak to już kolega wyżej wspomniał dołożyć MF w pikowanej skórze no i chyba założenie innych końcówek wydechów. Chociaż nie wyglądają źle Ja właśnie nie wiem o co wszystkim chodzi z tą ściemą szyb Ale widocznie to ja się nie znam na stylu
Artur82 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 PIEKNA furka naprawde widac, ze poprzedni wlasciciel dbal o nia
Flyer Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Folia a'la carbon Poza tym bardzo fajne auto... tylko te wydechy moglbys zmienic, bo wygladaja slabo.
alvaro Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Fajny paździerz w dodatku dobrze wyposażony
Wąski Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Super zadbana a to ważne [br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 08:40_________________________________________________ Folia a'la carbon Poza tym bardzo fajne auto... tylko te wydechy moglbys zmienic, bo wygladaja slabo. nie ma tragedii
Iverson Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 piękna , tylko te końcówki proste i będzie kox
Flyer Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 fajniej byloby jakby te listwy polakierowac jakims bezbarwnym... zeby nabraly "polysku".
Bieniek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Widze,ze masz wlacznik drl.Uruchomione w drogowych czy dla ozdoby :gwizdanie:
David Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 fura a kogo to bylo auto wczesniej bo go chyba nie widzialem :gwizdanie:
czester Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 No więc tak, padło pytanie o malowanie lamp. Lampy rozkleiłem i mam w takiej postaci jak na razie Przyciemniać szyb raczej nie będę, bo wg mnie albo wszystkie, albo żadne, a sam tył ciulato wygląda, chyba że będę potrzebował więcej prywatności Końcówki w rzeczywistości wyglądają trochę lepiej, ale pomyślimy. Listwy w karbonie prawdziwym może będą, jak Krolu coś wytarguje z ceną takiej usługi Drl podpięte i działają. Tak to mniej więcej wygląda w dzień A poprzednim właścicielem był Silverleon
Bieniek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 To ja poprosze o jakis DIY z drl :kox:
Gracjan Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Kupiłeś ten moduł SD-2 na allegro do świateł dziennych czy z ori coś kombinowołeś ?
czester Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 Niestety nie ja montowałem Drl-y, ale moduł sterujący jest ori, i założona jest przetwornica, tak że świeci około 30% świateł drogowych. Reszta działa tak jak ori, czyli po wjechaniu np w tunel włącza się xenon i reszta, a po wyjechaniu włącza się Drl.
PILOT_24 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Piękna fura Niestety nie ja montowałem Drl-y, ale moduł sterujący jest ori, i założona jest przetwornica, tak że świeci około 30% świateł drogowych. Reszta działa tak jak ori, czyli po wjechaniu np w tunel włącza się xenon i reszta, a po wyjechaniu włącza się Drl. Czyli masz dołożony moduł SD-2 z allegro (tak jak ja ), a SD-2 masz podpięty do świateł mijania i dodatkowo do włącznika/wyłącznika (1/0) DRL (do 4-wartego pinu, UWAGA minusowy - trzeba zamienić na plus) ja dodatkowo mam zrobiony schemacik BUZERKA i już się realizuje, który będzie buczał kiedy: Stacyjka włączona, Ręczny wyłączony (zwolniony) i DRL lub mijania wyłączone (pozycja 0) Więc analogicznie kiedy posiadamy zapalone auto i stoimy na parkingu (zazwyczaj na ręcznym to możemy spokojnie i w ciszy wyłączyć wszystkie światła, ale kiedy zechcemy ruszyć i zwolnimy ręczny to BIIIPPPPPPP nam przypomnie o włączeniu DRL lub Mijania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się