turdzi Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Makki jak widzisz ceny na www.audi.de to raczej 3500euro a i tak to opcja bez wypasu.A gdzie dojazd? 3500zl?Polowe z tego??Jade odrazu to bardzo spoko , ale ciezko bedzie ci cos upolowac w tej cenie , ale jak juz masz dwac 3500 euro to lepiej na cos takiego jechac : http://www.drift-and-drive.de/ a nie jakims pierdem sie slizgac
pawel1380 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2011 No 3500 euro zgubić to trochę dużo... Popytam jeszcze,pisałbym się na to co Makki w przyzwoitej kasie...Takiej jak sam zapłacił.
mystic.pl Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Jeśli mowa o detailingu to właśnie taki zestaw Megsa do czarnego lakieru i całej reszty sobie ułożyłem: Zestaw do czarnego lakieru na bazie kosmetyków MEGUIAR’S 1. umycie samochodu - NXT Generation Car Wash 2. usunięcie naleciałości i przyspojeń na powierzchni lakieru – Smooth Surface Clay Kit 3. przygotowanie powierzchni: Meguiar’s: - step 1 - Ultimate Compound + zielona gąbka 3M 50487 (w zależności od rys, można pominąć step 1, lub zastosować tylko miejscowo) - step 2 - ScratchX 2.0 + żółta gąbka 3M 50488 - step 3 – SwirlX + niebieska gąbka 3M 50388 Lub zestaw 3M: - step 1 - 3M FAST CUT PLUS 50417 + GĄBKA -50487 3M ZIELONA - step 2 - 3M drobne mleczko polerskie 80349 + gąbka 3M 50488 - step 3 - 3M MLECZKO DO USUWANIA HOLOGRAMÓW +GĄBKA 3M 50388 4. nałożenie politury przed woskiem - Deep Crystal Polish + niebieska gąbka 3M 5. woskowanie - NXT Generation Tech Wax 2.0 + niebieska gąbka 3M Dodatkowa pielęgnacja: Do utrzymania stworzonego efektu pomiędzy następnymi umyciami: - do normalnego mycia tak jak wcześniej - NXT Generation Car Wash - do usuwania lekkich zabrudzeń - Ultimate Quik Detailer - do uzupełnienia wosku i stosowania na bieżąco po szybkim myciu - Ultimate Quik Wax + ręczniczek Supreme Shine microfiber lub LIDL rękawica z mikrofibry Do mycia i pielęgnacji felg alu: - mycie felg - Hot Rims Aluminium Wheel Cleaner - do zabezpieczania i polerowania felg alu i chromów - Hot Rims Mag and Aluminum Polish Do szyb: - mycie szyb - NXT Generation Glass Cleaner - mycie szyb - Lusso Glass Polish - niewidzialna wycieraczka: Unique Do wnętrza: - kokpit - Natural Shine Protectant - matowy - plastiki i wycieraczki gumowe - Ultimate Protectant Do tapicerki skórzanej: - Meguiar's Aloe Leather 2-Pack lub - Meguiar's Rich Leather Gel Akcesoria: 1. Aplikator do past, wosków, kokpitu, plastików - Soft Foam Applicator Pad (2-pack bulk) - 2/3 kpl 2. Aplikatur do skór - Meguiar's Even Coat Applicator (2-pack) 3. Krążek, gąbka ścierna – 3M + zielona gąbka 3M 50487 4. Krążek, gąbka polerska – 3M + żółta gąbka 3M 50488 5. Krążek, gąbka wykończeniowa – 3M + niebieska gąbka 3M 50388 6. Szczotka do felg - Monster Shine 6. Rękawica do mycia karoserii - Microfiber Wash Mitt - 1 szt 7. Ręcznik do osuszania karoserii - Water Magnet Microfiber Drying Towel - 1 szt 8. Ręczniczek z microfibry do czyszczenia i polerowana - Supreme Shine Microfiber (3-pack) - 1 kpl 9. Ręczniczki do wnętrza, profesjonalne - Ultimate Wipe - 3 szt 10. Duster do ściągania kurzu DUŻY do karoserii - Adjustable Body Duster With Long Handle - 1 szt 11. Duster do ściągania kurzu MAŁY do wnętrza - Monster Shine Interior Duster – 1 szt Polerka Kestrel Deltayo Das-6, orbitalno-rotacyjna (odpowiednik Meguiar’s G220) "Polerka ma służyć do usunięcia zarysowań, głębszego czyszczenia lakieru, polerowania, nakładania wosku, bo te czynności są naprawdę pracochłonne i wymagają siły fizycznej. Poza tym dzięki niej oszczędza się czas oraz produkt zarówno pod względem ekonomicznym jak i jakościowym (polerka lepiej rozprowadza produkt)."
mgtan Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 uuu... a na ile ten zestaw wyceniłes?
pawel1380 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 Mystic jestes zadowolony z tego Dasa-6?Cos musze kupić...
andrew5667 Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Polecam Ci strone www.detailer.pl (blog) . Tam dowiesz sie wszystkiego o polerce obrotowej i orbitalnej , a takze o samym polerowaniu od A do Z . Jak chce sie czegos dowiedziec to z niej korzystam. Zaloguj sie tez na forum kosmetykaaut i tez co nieco mozesz sie dowiedziec
pawel1380 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 Jestem już wszędzie. Ale z tymi polerkami to już sam nie wiem co wybrać. :gwizdanie:
mystic.pl Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Mystic jestes zadowolony z tego Dasa-6?Cos musze kupić... Siemka, tą polerkę na razie tylko kupiłem, nie pracowałem jeszcze z nią. Czekam do wiosny, bo na razie poza zrobieniem wnętrza nie mam czasu na zabawę w detailing. Ja ją wybrałem po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii i braku opinii negatywnych, no poza tymi, które twierdziły, że nie nadaje się do profesjonalnego zastosowania, gdyż praca na niej jest bardziej czasochłonna niż na obrotowej. Jednak nie zamierzam zajmować się detailingiem zawodowo jak tylko do pielęgnacji własnego auta, dlatego wydaje mi się, że przy moim braku doświadczenia z polerowaniem lakieru bezpieczniejsza będzie polerka orbitalna.
pawel1380 Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 Mam identyczne podejście jak Ty ale wszyscy namawiaja na rotację... Muszę zobaczyć na żywo jak to się robi..zieluch ma pokazać..
jedrekx Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Paweł, czy Ty masz standardowy zawias? myślałeś o sofcie?
PABLO Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Paweł ma zawias S-line chyba A o sofcie nic mówił :?: Powiem tak serii nie ma :gwizdanie:
jedrekx Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Powiem tak serii nie ma :gwizdanie w serii to się domyślam jak jest...
PABLO Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Powiem tak serii nie ma :gwizdanie w serii to się domyślam jak jest... Jest 3 z przodu
pawel1380 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Opublikowano 5 Marca 2011 Pablo dziękuję ale nie dodawaj.Nie wiem ile jest KM muszę jechać na hamownię.Więc się okaże. Autko po sofcie u Kompotów. Zbieram się już do tych Gliwic..ech muszę tam mieć dodatkową sprawę do załatwienia. Apropo zawieszenia-mam standard.1BA.I teraz jeździłem 1BE i uważam że nie potrzeba.Jest twardziej trochę a ja lubię duże koła więc 1BA mi pasuje.A w Sline wewnętrznym jest niższy tylko o 10mm więc w A5 różnicy to nie robi wielkiej wizualnie. Czyli ja akurat jestem zadowolony że mam 1BA. No i na sztywniejszym zawieszeniu i wielkich kołach zawsze się szybciej "roztelepie" w środku a na tym punkcie mam fioła akurat.
jedrekx Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 ok, dzięki za informację już znalazłem jeden fajny egzemplarz, ale kosztuje 115 tys + akcyza może stanieją do września ;(
pawel1380 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Opublikowano 5 Marca 2011 Daj link doradzę w miarę możliwości.
PABLO Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Pablo dziękuję ale nie dodawaj.Nie wiem ile jest KM muszę jechać na hamownię.Więc się okaże. Chciałem zrobić napięcie Może będzie ta 3 na przodzie
jedrekx Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 mi nawet te 240 w serii by wystarczyło.... ... na początku
pawel1380 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 Byłem dziś u profesjonalistów z car detallingu.Za zrobienie całego auta w środku i na zewnątrz+silnik+felgi dostałem kwote 2500 netto...co wy na to?
malik Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Byłem dziś u profesjonalistów z car detallingu.Za zrobienie całego auta w środku i na zewnątrz+silnik+felgi dostałem kwote 2500 netto...co wy na to? Zależy jak bardzo masz styrane auto, ale to w miarę normalna kwota jeśli zrobią to kompleksowo. To jest kilka ładnych dni roboty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się