ROBERT Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 jak nie chcesz przepłacać to ten: http://allegro.pl/termostat-vw-audi-skoda-oryginal-044121113-nowy-i1377941879.html ten na pewno nie jest ORI jak to pisze w aukcji , na każdym ORI jest wybite jeszcze BTT
wiesiek3d Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 jak nie chcesz przepłacać to ten: http://allegro.pl/termostat-vw-audi-skoda-oryginal-044121113-nowy-i1377941879.html ten na pewno nie jest ORI jak to pisze w aukcji , na każdym ORI jest wybite jeszcze BTT Jakie BTT
ROBERT Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Jakie BTT Wiesiek kiedyś pokażę Ci jak wygląda ORI termostat ( np. na spocie )
marewel Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Z tego co kojarzę to BTT jest wybite na górze.
ROBERT Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Z tego co kojarzę to BTT jest wybite na górze. Racja
mech15 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Z tego co kojarzę to BTT jest wybite na górze. Racja zrób dokładne foto i wrzuć
wojtek123 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Coś w trące , jeśli osiągnie ci 90 stopni i trzyma to nieważne czy po 18km czy po 15km ważne ze trzyma i jest ok
piotrus400 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 JA też mam problem z osiągnięciem wyższej temp np 80 stopni Dziś przy minus 20 i przejechaniu 15 km z prędkością około 60 km na trójce czyli jakieś 2ooo obrotów wskazówka nawet się nie podniosła. Pod domem sprawdziłem górny przewód przy chłodnicy zimny jak cholera czyli termostat działa poprawnie. Myślę sobie że w tamtą zimę miałem podłogę pod silnikiem a w tym roku jej nie założyłem może to bardziej wychładza komrę silnika i nie może się on bardziej nagrzać. Ma ktoś podobne spostrzeżenia?
szyku Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 JA też mam problem z osiągnięciem wyższej temp np 80 stopni Dziś przy minus 20 i przejechaniu 15 km z prędkością około 60 km na trójce czyli jakieś 2ooo obrotów wskazówka nawet się nie podniosła. Pod domem sprawdziłem górny przewód przy chłodnicy zimny jak cholera czyli termostat działa poprawnie. Myślę sobie że w tamtą zimę miałem podłogę pod silnikiem a w tym roku jej nie założyłem może to bardziej wychładza komrę silnika i nie może się on bardziej nagrzać. Ma ktoś podobne spostrzeżenia? nie mam podłogi pod silnikiem i z tego co widze niema to znaczenia .. po wymianie termostatu 90C bez względu na pogodę (wczoraj -15 i prędkość 100/120 i ani drgnie )
fly07 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Dzisiaj, -7 st.C, 90 stopni po 18 km i trzyma.
IRO293 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2010 Dzisiaj,było tak,temp -11stopni, klima nastawiona na 20 stopni 3 kreski (manual) 90 osiągnąłem po mniej więcej 15 km.Natomiast jak się zatrzymałem to po chwili spadła do 60 stopni,więc myślę,że to jednak termostat padł. (wymieniony 13 tyś temu)
chriss Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Ostatnio przy -17 na zewnątrz klima nastawiona na 19*C trzy kreski po jakiś 8-12 km trasa osiągnąłem 80*C.Podczas 120km trasy temperatura wahała się pomiędzy 77-82*C (odczyt za pomocą klimy).Więc chyba muszę pomyśleć nad wymianą termostatu
maciejski Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 czyli jak przy mrozach temperatura sie wacha to termostat/czujnik do wymiany? bo mi np. sie wacha troche jak dlugo postoje w korku to raz a dwa, ze nawet w trasie nigdy kreska nie pokazuje idealnie 90*C, tylko minimum ponizej (pewnie kolo 85*C).
blaster99 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 http://allegro.pl/termostat-vw-audi-skoda-oryginal-044121113-nowy-i1377941879.html to w koncu jest to ori czy nie ? bo musze kupic termostat, a cena jest naprawde dobra - zakladajac, ze mamy do czynienia z oryginalem. U mnie wariat przy - 7C osiaga 90 po 15 km (ciagle 80 km/h) przy ustawiewniu klimatronika na LO, jak tylko dam cieplo - nawet 1 kreska to spada do 75 .... tyle z mojej strony.
ROBERT Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Poszukaj na forum opinii o "skodexauto" i tym termostacie jak również czujnikach G2/G62 zakupionych z tej "promocji" ... dużo jest negatywnych :gwizdanie:
blaster99 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 ...a moze jakas wskazowka dzieki ktorej mozna odroznic ori od fake ?? widze na tym termostacie logo vw i audi wiec o co kaman ?
mech15 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 przeczytaj dokładnie tą i poprzednią stronę
michcio1985 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 -9, klima na 20st. i dwie kreski nawiewu, po 10 km pokazywał 90. po zatrzymaniu sie i kilku minutowym postoju wskazówka opadła do połowy. tak że aż elektryczna nagrzewniczka zaczęła pykać... termostat leży już w szufladzie 100zł+5,10 za oring.kupiony w serwisie VW.
andy_sky Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 przy -8 na zew 90st osiągnięte po 10km,przy nawiewie na szybę na 2 kresce po włączeniu auto temp spadła do 78
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się