H4mm3R Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zapowiada się nieźle powodzenia w modzeniu
Tomeks Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 a pewnie najbardziej po paru głębszych a tak z innej beczki Czy to ? równa się to ? tak
Rdzewek_RdK Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 tak Tylko teraz jakie występowały wersje literka D to chyba czarny mat, literka C to szary mat. Występował w ogóle taka wersja w połysku ? Wiem że tutaj na forum był wątek o tej blendzie na 3 strony chyba, ale nie mogę się w żaden sposób do niego dokopać. Jest kto zorientowany w temacie. I jeszcze Tomek powiedz mi czy można ufać temu cennikowi ? http://sklep.gajos.com.pl/ ---------------- połysk to nie przypadkiem to ? 8E0807287 D Z9Y ?
reniek Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Bardzo fajna sztuka kolego Wyprowadze cie z kilku błędów. Po pierwsze te kolory siedzeń i boczków są oryginalne, nikt nic nie zamieniał. Mam u siebie identycznie, możesz sprawdzić wątek o moim autku. Druga sprawa to nie masz wewnętrznego pakietu S-line, tylko pakiet sport tak jak u mnie. Plany masz zance, podobają mi sie i masz podobny gust do mojego. Też kupiłem swoje jak miało 60 tyś km nalotu, teraz jest ponad 140. Mega plus za czerń pakiet
Tomeks Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 I jeszcze Tomek powiedz mi czy można ufać temu cennikowi ? http://sklep.gajos.com.pl/ cennik aktualny,są niewielkie różnice,raz w jedna,raz w drugą. po co ci taka blenda,przecież musisz mieć rejestrację,ta z foty to blenda US.
Rdzewek_RdK Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 po co ci taka blenda,przecież musisz mieć rejestrację,ta z foty to blenda US. Wiem ale taki jest plan :gwizdanie: blenda będzie na zloty/wyjazdy ewentualną przejazdzki w sezonie, a w normalnym układzie będzie tablica pod normalną podkładką Po pierwsze te kolory siedzeń i boczków są oryginalne, nikt nic nie zamieniał. Mam u siebie identycznie, możesz sprawdzić wątek o moim autku. Druga sprawa to nie masz wewnętrznego pakietu S-line, tylko pakiet sport tak jak u mnie. i już jestem trochę mądrzejszy ale faktycznie wróciłem się do moich kwitów i wykapowałem jak wnętrze było skonfigurowane:
marmaj Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Z tej informacji wynika tak jak mi się wydawało że to rok produkcji 2005 a nie 2006.Bo BKN już chyba nie robili w 2006 r. Rok modelowy 2006 to nie rok produkcji ale to pewnie wiesz. A co do napraw w niemczech to co miałeś zmieniane? wtryski? koło dwumasowe? Sprawdz tylko ten przebieg wg numeru nadwozia przynajmniej to co zrobione w niemczech. Bo to już jest prawie nierealny przebieg jak na ten wiek i model. Jak kupiłem swój z 11/2005 (tak jak twój) z przebiegiem 64 tkm w niemczech tylko dlatego że w 2/2007 kupił go gosc od salonu audi (to był model demonstacyjny) z przebiegiem 12 tkm i w rok nastukał nim 50 tkm. A ja przez ponad 2 lata zrobiłem nim 45 tys km. A to jest bardzo mało. Te przeglądy są co 2 lata lub 30 tys a to zdecydowanie za długie przerwy. W niemczech 50 tkm takim samochodem rocznie to nie jest duży przebieg. Może twój też bym demówką w jakis salonie. Prześledź wpisy w systemie serwisowym Audi.
Rdzewek_RdK Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2011 Faktycznie przekręciłem, przyznaje się bo auto było po raz pierwszy zarejestrowane w 2006r. Mam kpl wyciąg auta z ASO, część jest nie przetłumaczona, jeszcze nie analizowałem tego tak dokładnie, tak to tylko wiem że auto już miało w ramach albo akcji serwisowej albo reklamacji grzebane przy napinaczu, z tymi wtryskami musiał bym sprawdzić. Auto gdy było po raz ostatni w niemieckim ASO (17.03.2008r.) miało nalatane 44tys. km Faktycznie biorąc teraz brief, jakieś tam wyciągi z TUV i inne pierdoły. Zauważyłem że auto jakoś do połowy 2007 było cały czas zarejestrowane na salon grupy VAG w Saal, to jakieś 40km od Ingolstadt (może faktycznie było to auto demonstracyjne) Następnie kupiła go Jakaś babka mieszkająca 600km dalej pod Holenderską granicę i to ona go sprzedała. Tak z ciekawostek to auto odwiedzało serwis z każdą najmniejszą pierdółką. Tutaj nawet wymieniali parę razy tylni spoiler i raz nawet tylną szybę, bo powyżej 160km/h za bardzo szumiało komuś :polew: Większość napraw określana jako Gwarancja/Dobra wola producenta
marmaj Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Ja też mam wpisanych sporo zgłoszeń gwarancyjnych m.in szumy we wspomaganiu i coś z webasto ale pełna historia w niemczech jest do lutego 2008 i przebiegu chyba 64 tys km ale wtryski wymieniłem już na własny koszt:) niestety. Co pewnie i Ciebie czeka. Jak po dłuższym postoju w korku zacznie dymić i drgać na luzie to sprawdź i lepiej wymień wtryski na nie wadliwe z końcówką BD ( to są poprawione). Koszt spory ale w razie olania tematu mogą być sporo wyższe. Także w ramach tuningu i przed ewentualnym programem to zrób lepiej jak coś by szwankowało.
reniek Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Kolejny duży koszt to klapa kolektora ssącego. Jak już nie była wymieniana to możesz mieć spory wydatek. Sztuka kosztuje jakies 1800 zł a są dwie.
Rdzewek_RdK Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2011 Panowie Wy to potraficie pocieszyć.. :polew: :polew:
miron78 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 3.0tdi to silnik dla osób o silnej psychice
PABLO Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 3.0tdi to silnik dla osób o silnej psychice
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Ja też mam wpisanych sporo zgłoszeń gwarancyjnych m.in szumy we wspomaganiu i coś z webasto ale pełna historia w niemczech jest do lutego 2008 i przebiegu chyba 64 tys km ale wtryski wymieniłem już na własny koszt:) niestety. Co pewnie i Ciebie czeka. Jak po dłuższym postoju w korku zacznie dymić i drgać na luzie to sprawdź i lepiej wymień wtryski na nie wadliwe z końcówką BD ( to są poprawione). Koszt spory ale w razie olania tematu mogą być sporo wyższe. Także w ramach tuningu i przed ewentualnym programem to zrób lepiej jak coś by szwankowało. gdzie kupowałeś wtryski? ja sie troche zastanawiam nad zmianą wtrysków. a z innej beczki czy wszystkie 3.0 tdi mają jakies wady? czy np końcówka produkcji jest już poprawiona z 2007? a w B8 te 3.0 TDi na co chorują i które kodowo silniki?
Rdzewek_RdK Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 Tytuł tematu będzie trzeba zmienić na "Ja pier*** co ja zrobiłem, dlaczego 3.0 TDI" albo "3.0 TDI już niedługo SWAP na 2.0 BKD ) :polew:
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 ale ja dalej jestem ciekaw o co chodzi z tymi 3.0 Tdi? czyli że co? zamiana 2.0 BRD na 3.0 TDi np. ASB (były inne wogóle te co miały~230 Km) to jak wdepnięcie w tą samą kupe jeszcze raz ? :kox: a tak serio to te 3.0 Tdi z 2007 to na co chorują?
jedrekx Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 asb z tego co wiem to nie ma takich wad jak bkn. w naszym a6 asb 2007 rok nic się nie dzieje, a od 2008 roku w naszym posiadaniu
Rdzewek_RdK Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Po różnych perypetiach udało się zamontować ściętą kierę z MF, małe problemy miałem z okablowaniem poduszki, a raczej z końcówką kabla. Ale wszystko zostało sprytnie przystosowane. Więcej szczegółów w wątku Malika o instalacji kierownicy z TT Ogólnie jak ktoś miał już 3 albo 4 ramienną kierownicę. To zabawy jest dosłownie na 15minut (my niestety z powodu pewnych problemów spędziliśmy nad tym trochę więcej czasu) Małe fotostory: Szybkie porównanie obu kierownic: A tak się prezentuje:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się