Luka3s Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2010 to do ręki lewarek i jak sie to mówi u nas "dwa gnoteczki" i tył autka mamy podniesiony tylko weź to rób tak żeby się dało w razie "w" auto do jakiegoś mechanika dostarczyć (i to nie uszczypliwość tylko dobra rada z mojej strony) prowadnice z Tyłu jeśli są zapieczone to kup nowe bo to nie droga sprawa a co nowe to nowe i oczywiście wszystkie gumy bo to podstawa !!! klocki tarcze łożyska masz... i tak na przyszłość .. dla mnie auto to tylko auto ale jak wiesz że cos pada to od razu się za to bierz bo tak były by tylko klocki,gumy i prowadnice a tak masz i tarcze powodzenia Jasna sprawa staram się robić na bieżaco wszystko chyba że brak funduszu, bądź poprostu zapominam.. ale bez auta to jak bez ręki.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 16:23_________________________________________________Jaki jest +/- koszt tych prowadnic ?[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 16:27_________________________________________________Jak by nie było powymienia się więcej to będzie spokój i już.
szyku Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 allegro.pl i plus minus parę zł w sklepie ... zobaczmy .. to jakieś 70(obie strony) zł nie Twoje ale to cena allegro więc nie powiem Tobie dokładnie bo godzina późna i niemam jak się dowiedzieć ale no jeśli nawet Tyle .. to będzie z głowy . Wiem że wielu powie że wyczyścić i już, ale ja mówię jak sam bym zrobił i to tylko moje zdanie w temacie jeśli wolisz to wyczyść i też ponoć będzie .. powodzenia a te słowa "bez auta jak bez ręki" hehe no fakt
Luka3s Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 allegro.pl i plus minus parę zł w sklepie ... zobaczmy .. to jakieś 70(obie strony) zł nie Twoje ale to cena allegro więc nie powiem Tobie dokładnie bo godzina późna i niemam jak się dowiedzieć ale no jeśli nawet Tyle .. to będzie z głowy . Wiem że wielu powie że wyczyścić i już, ale ja mówię jak sam bym zrobił i to tylko moje zdanie w temacie jeśli wolisz to wyczyść i też ponoć będzie .. powodzenia a te słowa "bez auta jak bez ręki" hehe no fakt Ok, dziękuje. Wiadomo że lepiej wymienić, w końcu to układ hamowania więc jak najbardziej powinien być sprawny. Pozdrawiam[br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 19:18_________________________________________________Dopiero teraz wziąłem się za ten problem ze względu na brak fundusza, wypadło mi kilka spraw Dzisiaj rozebrałem tylnie koła dokładnie blokuje mi lewy hamulec.. tzn naciskając pedał hamulca lub ręczny nie widać żadnej reakcji na tylnych hamulcach czy tak powinno być?... [br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 12:53_________________________________________________poprostu zaciski ani nie drgną... na lewym kole właśnie się coś zblokowało tylnym kole.
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 musisz rozebrac zaciski i dokłdnie wyczyscic masz zapieczone tłoczki
Luka3s Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 mógłbyś mi przybliżyć mniej więcej jakie będą potrzebne do tego narzędzia itp ? Wieczorem bym podjechał do kobiety do garażu to bym się zabrał za to[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 12:58_________________________________________________i czy ewentualnię mogę coś tam zapowietrzyć?
kalik Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Kolego masz zapał i to się chwali, ale zaprowadź auto do kogoś kto się na tym zna. To chodzi o hamulce... życie Twoje i innych uczestników ruchu. Z Twoich wypowiedzi wynika, że nie za bardzo masz pomysł jak się tym zając, a same chęci to troszkę mało.
Luka3s Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 spokojnie będzię grało tylko proszę o małą instrukcję [br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 13:30_________________________________________________nie wszyscy się odrazu na wszystkim znają trzeba spróbować : )
Flyer Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 tak czy siak oddalbym to mechanikowi, skoro nawet nie wiesz jakich narzedzi potrzebujesz. mowie to na serio, bez zgryzliwosci.
Luka3s Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 Poprostu pytam bo nie wiem jakie mam zabrać.. Jadę nie do swojego garażu tylko do kobietki więc tam może mi czegoś zbraknąć stąd moje pytanie żebym zabrał wszystko co możliwe co by potem nie wracać. [br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 13:34_________________________________________________Dajcie spokój z tym mechanikiem
kalik Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zestaw kluczy płasko - oczkowych (rozmiar 10, 13 i chyba 15 albo 17), środek penetrujący np WD40, szczotka druciana, papier ścierny, młotek, palnik (do podgrzania zapieczonych jarzm), zestaw naprawczy tłoczka (na pewno osłonę gumową tłoczka rozerwiesz o ile już nie jest rozerwana), smar miedziany, przyrząd do wkręcenia tłoczka (ewentualnie klucz - żaba). Więcej rzeczy do głowy mi nie przychodzi, mam skrzynkę z kluczami i co mi akurat jest potrzebne to wyciągam.....
knipex Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Jezeli wyciagniesz tloczek to bedziesz potrzebowal nowy oring bo starego nie zalecam zakladac.Bedzie wywalac plyn i darmowa robota.Takie rzeczy staraj sie robic w tygodniu ale nie w piatek bo na pewno trzeba zawsze cos dokupic.Samochod ustaw tak zeby mogl stac kilka dni na klocku bo nie wiadomo ile zejdzie z robota.Wyjmij tlok ,zdejmij oring,wyczysc wszystko,wyskrob rowek na oring,zaloz nowy.Oczywiscie po zlozeniu hamulcow musisz odpowietrzyc uklad.Zaczynasz od prawego tylnego kola,lewe tylne,prawe przednie,lewe przednie.Odkrecasz korek zbiorniczka plynu hamulcowego a nastepnie odkrecasz odpowiecznik i czekasz az plyn poleci.Jezeli nie poleci zakrec odpowietrznik i pompuj pedalem(do tego potrzebne sa dwie osoby).Kilka nacisniec,pedal w podloge i popuszczasz odpowietrznik.Robisz to tak dlugo ,az plyn wylatuje jakbys sikal Powodzenia
Luka3s Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 No i git oto mi chodziło. Wielkie dzięki, wieczorem zabiore się za to i cykne pare fotek w między czasie jak poszło. Może uda się umieścić na przyszłość poradnik odnośnie czyszczenia o ile już taki nie istnieje.
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 potrzebujesz: 11-przewód hamulcowy 13 i 15 - trzpien od prowadnicy klucz do szlifierki lub żabke i coś co wcisnie tloczek jak nie bedzie sie chciał wkrecac smar do tłoczków i prowadnic, druciak ostry skrobak, płyn hamulcowy, kpl uszczelnien najlepiej TRW na te chwile i tak masz problem bo tloczek nie chodzi w zacisku i ciezko bedzie go ruszyc najpierw zdejmij zacisk i zapal silnik nastepnie mocno naciskaj na hamulce jak odkrecisz zacisk pamietaj aby zapezpieczyc przewód aby płyn nie uciekł skaładanie zacisku bedzie Cie kosztowac sporo nerwów ktos ostatnio "chwalil' sie na forum że składal zacisk 3 godziny (ja to robie w 3 minuty :polew: ) prawidłowe odpowietrzenie zacisku to tez nie lada wyzwanie :wink4:
nowal Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 jak wyciagniesz tloczek to trzeba wyciagnac pierscien zabezpieczający i wyciagnac mechanizm samregulacji. Pewnie w tym miejscu jest zapieczone
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Kolego na recznym sie to nie zapiekło tylko na tłoczku
nowal Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 ale jak rozbierze calosc to szkoda nie przeczyscic calosci
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 nie rozbierze, bo nie ma szczypiec do pierscienia
nowal Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 wystarcza zwykle szczypce segera odpowiednio zmodyfikowane. Ja przerobilem najdluzsze jakie byly w castoramie(10zł) i szlifierka spiłowałem zeby weszly jak najgłębiej. Szkoda naprawiac zacisk i nie zymienis wszystkich uszczelniaczy....
martinno Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witam, Jak już robisz remont hebli to nie zapomnij wymienić całego płynu Serwisówka zaleca taką wymianę co 2 lata
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się