Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż układu spryskiwaczy reflektorów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej zakupiłem nową pompkę ori z alledrogo za 80zł (u gajosa to samo 236zł :whistling: ) teraz szukam wtyczki do tej pompki tu podano: wtyka2PIN do pompki o nr. 1J0 973 722 A i mam pytanie czy wtyk z tej aukcji WTYK 2 pinowy szczelny VW AUDI czujnik 1J0973702 bedzie paskował? różni się koncowymi dwiema cyferkami ale wyglada identycznie? i drugie pytanie czy zakupując w ASO czy w sklepie Gajosa te elementy : rama prowadząca 8E0 807 787 lewa 8E0 807 788 prawa w zestawie są po 2 śrubki do przykręcenia tego? mam gołe spryski bez śrubek i nie wiem jakimi śrubkami przykrecic to wszystko do zderzaka, moze jakis namiar na śrubki, bo nie wiem jakich szukać? z gory dzieki za pomoc :hi:

Opublikowano

Najlepszym źródłem takich wtyczek jest pobliski szrot. Ja tam swoją kupiłem za 5zł, a odcięli ją z passata. Ta wtyczka z aukcji też oczywiście podejdzie.

Do ramek prowadzących w ASO nie dodają śrubek, ale na pewno dobierzesz jakieś odpowiednie blachowkręty.

---------- Post dopisany at 11:28 ---------- Poprzedni post napisany at 06:59 ----------

Co do mojego problemu ze spryskiwaczami to węże nie są nigdzie pozaginane i postanowiłem podjechać dzisiaj do elektryka. Posprawdzał wszystko i wywnioskował, że problemem jest to że przy załączeniu manetki do spryskiwaczy i przytrzymaniu jej w celu wymycia reflektorów MCE podaje za krótko prąd na pompkę. Prąd 13V pojawia się na mierniku tylko w momencie załączenia manetki i za sekundę znika, i przez tą sekundę spryski "budzą" się do życia i delikatnie się unoszą. Po zniknięciu napięcia zaraz się chowają. Z tego co mi mówił to jeżeli trzymałbym manetkę przez 10sek to prąd powinien być na pinie 2(a tym samym na pompce) również przez 10 sekund i tyle też powinno trwać zmywanie reflektorów.

Ma ktoś pomysł dlaczego MCE podaję tylko przez sekundę prąd na pompkę?

Opublikowano

kurcze jak tylko przyjdzie prawdziwa wiosna tez zamontuje nabyty MCE z obsługą spryskow i bede rezał spryski, obym nie napotkal na podobny problem, wiec jak ktos cos wie niech zapoda swoje wywody na ten problem, sam jestem ciekaw co u Ciebie nie tak dziala imienniku :eusathink:

Opublikowano

Ja się poddałem w temacie sprysków. Przy okazji montażu DRL elektryk założył mi jakiś włącznik do odpalenia spryskiwaczy. Działa to w ten sposób, że tak długo jak trzymam włącznik myje mi reflektory i po kłopocie.

Opublikowano

mogłes zastosowac przekaźnik z ASE i to lepsze niż ori sterowanie. Jak ktos nie ma mocowania czujniku to można wywiercic + takie rozwiązanie wyjścia na pompke (pozostaje 100zł na inne mody)

image_resize.jpg

Opublikowano

Montujecie ten wężyk do odpowietrzania układu? Generalnie jeździłem parę miesięcy bez niego i było ok. Teraz muszę od nowa tam zajrzeć po przy oklejaniu folią auta panowie monterzy wyszli z założenia że lepiej zdemontować cały układ, a potem tylko wrzucić go luzem za zderzak...

Jakiego węża użyliście do całej instalacji? Jakiś igielitowy? Miałem parę metrów grudfosa (?) jeszcze z chłodzenia wodnego kompa, ale nie wiem czy podoła temperaturą minusowym w czasie zimy.

Opublikowano

Ja na szczescie mam 1 zbiornik bez dokladki i tam nic c nie musze kombinowac z dodatkowymi rurkami i odpowietrzaniem

Opublikowano

Czy do B7 do montazu potrzebne jest cos wiecej? Ogólnie inne częsci czy wszystko to samo? Oprócz zderzaka spryskow i nakladek b to oczywiste:)

Opublikowano

widze ze tez jestes w trakcie rezania :) w b7 masz zbiorniczek juz przystosowany, wyciagasz pompke i wkladasz z uszczelka dodatkowa pompke do spryskiwaczy lamp. a spryskiwacze powinny byc te same, ale nie jestem pewiem, niech ktos z etka sie wypowie.

Opublikowano

spryski w zderzaku z b6 i b7 są inne.

Opublikowano

Inaczej umieszczone uchwyty spryskow do przykrecenia do zderzaka chociazby to

Opublikowano

przy okazji wątku z montażem sprysków mam takie pytanie - w ASO ostatnio składali zderzak i spryski i teraz spryski pryskają a nie chcą się schować w zderzak :kwasny:

ktoś ma jakiś pomysł co może być nie tak:eusathink:

Opublikowano

Musieli cos źle spasować...

Tapnięte z SGS III

Opublikowano

tylko co, spryski działają na zasadzie podciśnienia - pompka wtłacza płyn a sprężyna w środku ściąga go z powrotem, a u mnie zanim ich nie sprawdziłem były schowane w zderzak a po spryskaniu lamp się nie schowały :wallbash:

Opublikowano

może Ci wsadzili jakieś hujostwo zamiast nowych

Opublikowano

tak może być, jutro rano pojadę do nich i zostawię samochód niech poprawiają :facepalm:

Opublikowano
przy okazji wątku z montażem sprysków mam takie pytanie - w ASO ostatnio składali zderzak i spryski i teraz spryski pryskają a nie chcą się schować w zderzak :kwasny:

ktoś ma jakiś pomysł co może być nie tak:eusathink:

najprawdopodobniej zagięty jest wąż ciśnieniowy. Po wyjęciu lewego reflektora powinno być widać to miejsce, ale lepiej jechać do ASO niech to poprawią.

Opublikowano

chciałem sam zdemontować lampy żeby zobaczyć co jest grane, ale skoro 4 dni temu odebrałem samochód to nie będę sam grzebał tylko pojadę do nich niech poprawią - łaski nie robią jak schrzanili, a po drugie przez spryski nie wyjmę lampy

Opublikowano
chciałem sam zdemontować lampy żeby zobaczyć co jest grane, ale skoro 4 dni temu odebrałem samochód to nie będę sam grzebał tylko pojadę do nich niech poprawią - łaski nie robią jak schrzanili, a po drugie przez spryski nie wyjmę lampy

A jak w koncu wyszla Ci ta szkoda ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...