wrclaguna Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 Wydaje mi sie , ze wszystko zalezy jaki masz zbiorniczek W ETCE sa rysunki pogladowe a zbiorniczkow bylo chyba z 4 rodzaje vertus69 smialo mozesz dawac zbrojony waz ja u siebie taki dawalem
skerim Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 domin79 napisał: Jak już Grześ napisał mamy dwa rodzaje zbiorniczków pod spryskijeden jest na zdjęciu powyżej drugi trzeba by było ułatwić poszukiwania zbiorniczka pod dany model silnika myśli ja mam motor AVF i mam zbiorniczek taki jak pokazał Grześ wyżej , czyli ten z doczepianym dodatkowym małym zbiorniczkiem (inny za cholerę nie pasuje) czy ktoś mógłby podejrzeć zbiorniczek pod xeny w AWX??? W B6 BFB (1.8T) jest właśnie taki zbiornik jak na zdjęciu zapodanym przez domin79 - dzięki niemu doszedłem do wniosku, że u mnie silniczek został wypięty na zewnątrz przez jakąś złotą rączkę - pewnie za dużo płynu zżerało ustrojstwo
mario911 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Panowie pozwolicie że podepnę się pod już istniejący temat. U mnie co prawda mam fabryczny xenon i spryski, ale niestety nie działają. Po wczorajszym grzebaniu wywnioskowałem że pompka sprawna, tylko nie dochodzi prąd do niej. Bezpiecznik (ten wspólny od obu pompek) sprawny. Możliwe że jest jakiś przekaźnik który steruje pracą tej pompki, tylko gdzie go szukać?
wrclaguna Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Opublikowano 29 Lipca 2011 Sprawdzales miernikiem od pompki do bezpiecznika ? Dlugo masz auto ?
mario911 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Sprawdzales miernikiem od pompki do bezpiecznika ? Dlugo masz auto ? auto mam nieco ponad miesiąc i już kupiłem je z tym problemem. Nie sprawdzalem tego w ten sposob, to jak rozumiem mogloby wykluczyc problem uszkodzonego przewodu? nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ,ale masa w kablu jest. Prądu niestety brak i uprzedzając pytania sprawdzalem na włączonych światłach przytrzymując manetkęodpowiednio długo
wrclaguna Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Opublikowano 29 Lipca 2011 Mam nadzieje ze pompke podlaczales pod jakies napiecie 12 V i sprawdzales czy dziala. Moze juz jest za slaba i nie daje rady .
miodzio Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Czy podłączenie do MCE w przypadku b7 jest takie same7
wrclaguna Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Czy podłączenie do MCE w przypadku b7 jest takie same7 Jest inne tu masz rozpiske http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0
miodzio Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Czy podłączenie do MCE w przypadku b7 jest takie same7 Jest inne tu masz rozpiske http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0 Czyli z tego opis pinów wynikało by ze w B7 jest to tez kostka 10 pin w MCE ale za zasilanie odpowiada pin nr 2 czy dobrze rozumuje?? Czy oprócz podłączenia zasilania do pompki potrzeba jakiegoś kodowania i podłączania innych przewodów?? Bo w rozpisce MCE występują piny z opisem np. Aktywacja pompki spryskiwaczy reflektorów Sorki za dużo pytań ale mam mętlik w głowie
wrclaguna Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Tak musisz jeszcze zmienic w ADAPTCJI 10 Kanał 013: Standard: 115 +001 Szybkość Reset = +002 = Short to Plus Monitoring +004 = Czujnik deszczu aktywnych +008 = Długi post Wycieranie po prania (Drop / Tear Wycieranie) +016 = Prędkość zależy od interwału wycieraczek aktywnych +32 = System reflektorów Podkładka aktywnych +064 = Bieg wsteczny Wycieranie aktywnych
miodzio Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Tak musisz jeszcze zmienic w ADAPTCJI 10 Kanał 013: Standard: 115 +001 Szybkość Reset = +002 = Short to Plus Monitoring +004 = Czujnik deszczu aktywnych +008 = Długi post Wycieranie po prania (Drop / Tear Wycieranie) +016 = Prędkość zależy od interwału wycieraczek aktywnych +32 = System reflektorów Podkładka aktywnych +064 = Bieg wsteczny Wycieranie aktywnych W tym momencie mam 119 to jaką wartość powinienem mieć aby aktywować spryski??[br]Dopisany: 06 Sierpień 2011, 23:55_________________________________________________No i lipa nie działa. Kodowanie zmienione. Zasilanie podłączone do pin 2 . Wrclaguna pisał ze jest inaczej ale z rozpiski MCE dla B7 wynika ze jednak to to samo .
wrclaguna Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Pompke miales nowa , sprawdzalis polaczenie ? Jaki masz MCE ? moze twoj nie obsluguje spryskow
miodzio Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 pompka faktycznie jakaś dziwna była bo koloru białego ale z takim samym króćcem i podłączeniem . Sprawdzałem na krótko i wszystko cacy pompka się włącza a spryski wysuwają. MCE mam w wersji High.
wrclaguna Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Przytrzymaj dluzej manetke to powinny psikanc do pompki trzeba tylko mase i zasilanie , no i zakodowac , jaki masz kabelek ?
miodzio Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Przytrzymaj dluzej manetke to powinny psikanc do pompki trzeba tylko mase i zasilanie , no i zakodowac , jaki masz kabelek ? masę mam podłączoną z tej samej kostki 10 pin (chyba 7 ) no a zasilanie pin 2. Kabel Vag 102 Po przytrzymaniu manetki nie załączają się skubane.
wrclaguna Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Masz w Adaptacji 10 kanal 13 aktywny ? czy error ?
miodzio Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Masz w Adaptacji 10 kanal 13 aktywny ? czy error ? a światła włączyłeś Wszystko bangla okazało się ze przy przeciąganiu kabla do kabiny niechcący go uszkodziłem. Dzięki za pomoc.
lukaszooo Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 panowie w mojej b6 mam ori spryski problem polega na tym ze prawy sprysk nie podaje plynu .... wszystko ladnei sie wysuwa ale nie psika co moglo sie zje...... 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się