misiek 1 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 WitaM PANOWIE PRZECZYTAŁEM TEN WĄTEK I CHCIAŁEM ODŚWIEZYC PYTANIEM CZY SA JAKIES NOWE OPINIE I DOSWIADCZENIA MIEDZY KYB A BILSTEIN CELUJE W B6 LUB TE ULTRA SR
Gość PrZeMiAn Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 WitaM PANOWIE PRZECZYTAŁEM TEN WĄTEK I CHCIAŁEM ODŚWIEZYC PYTANIEM CZY SA JAKIES NOWE OPINIE I DOSWIADCZENIA MIEDZY KYB A BILSTEIN CELUJE W B6 LUB TE ULTRA SR Kolega ma B6 ponad rok i sobie bardzo chwali. Pisz małymi literami
Wąski Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 WitaM PANOWIE PRZECZYTAŁEM TEN WĄTEK I CHCIAŁEM ODŚWIEZYC PYTANIEM CZY SA JAKIES NOWE OPINIE I DOSWIADCZENIA MIEDZY KYB A BILSTEIN CELUJE W B6 LUB TE ULTRA SR Kolega ma B6 ponad rok i sobie bardzo chwali. Pisz małymi literami Kepasa zapewne ma inne zdanie
misiek 1 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Ok a cos jest oprócz tych dwóch modeli do szybkiej jazdy
Daimos Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Jaka jest roznica w KYB Excel-G a Ultra SR? Ultra SR jest twardszym amortyzatorem, do standardowego zawieszenia nie bardzo się nadaje.
misiek 1 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Własnie mam chyba leko obnizone ale nie wiem jak to sprawdzic
Gość PrZeMiAn Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Ok a cos jest oprócz tych dwóch modeli do szybkiej jazdy B8 tylko cenna wysoka
misiek 1 Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 chyba jednak wezmę bilstein tylko jeszcze przemysle b6 czy b8 zalezy od ceny i od tego czy nie bedzie ta b8 za twarda na nasze drogi [br]Dopisany: 02 Wrzesień 2009, 10:17_________________________________________________Wczoraj dzwoniłęm do churtowni i za jednego bilsteina b6 powiedzieli mi ok 800 pln za sztuke troche duzo i z tad pytranie czy to jest normalna cena czekam na wiadomosc od kolegi toma
Peterka Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 Witam, http://www.rallyshop.pl/ Tam dawałem po 500 PLN za sztukę B8 do Quattro. Więc cena w porównaniu z Twoją bardziej przystępna. Pozdrawiam
audi007 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 i co lepsze kyb czy bilstein bo mam dylemat czy moze sachs??
Cristoforo Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 bilstein jeśli masz kase ale to zalezy jaki bil i jakie właściwości jesli nie masz kasy wez sachs bedziesz także zadowolony
mystic.pl Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Rok temu założyłem bilsteiny i obybwa mam już do wymiany. Do kitu i drogie No i właśnie sam nie wiem co o tym sądzić bo w grudniu zakładałem nowe B6 wraz z odbojami, łożami, osłonami, wahaczami dolnymi przednimi, i stabilizatorami a wczoraj jak robiłem ścieżkę diagnostyczną to wyszło mi 48% przód i 49% tył. Na autobanie jest all oki, ale na poprzecznych np. łączeniach odcinków betonowych jednak zaczyna być czuć obniżony komfort. Przelatane mają 28kkm.
jaro4444 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Osobiście nie założyłbym ani KYB, ani Bilsteinów. Bilsteiny są za drogie w stosunku do swojej klasy i lubią się tłuc i hałasować. KYB podupadło jakościowo odkąd produkcję przeniesiono na Czechy, Słowację, Ukrainę, ... Osobiście z tańszych, a bardzo dobrych amorów polecam niemieckie Al-Ko - dość twarde, o sportowej charakterystyce, bardzo trwałe i tanie jak barszcz. Nieco wyższa półka to produkty grupy ZF - Sachs i Boge. To moje ulubione amory. Bardzo dobre połączenie ceny, jakości i parametrów jezdnych. Najwyższa półka to KONI. Wolę je od Bilsteina. Oczywiście to moje prywatne zdanie.
grabson765 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Osobiście nie założyłbym ani KYB, ani Bilsteinów. Bilsteiny są za drogie w stosunku do swojej klasy i lubią się tłuc i hałasować. KYB podupadło jakościowo odkąd produkcję przeniesiono na Czechy, Słowację, Ukrainę, ... Osobiście z tańszych, a bardzo dobrych amorów polecam niemieckie Al-Ko - dość twarde, o sportowej charakterystyce, bardzo trwałe i tanie jak barszcz. Nieco wyższa półka to produkty grupy ZF - Sachs i Boge. To moje ulubione amory. Bardzo dobre połączenie ceny, jakości i parametrów jezdnych. Najwyższa półka to KONI. Wolę je od Bilsteina. Oczywiście to moje prywatne zdanie. a co mozesz powiedziec o amorkach Monroe?
jaro4444 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Oryginały Audi przy zawieszeniu 1BE są Made by Monroe...
marewel Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 W zawieszeniach KW mozna spotkac amory alco,a to chyba o czymś świadczy.
Cristoforo Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 jak kiedyś już pisałem firma alko bdb i bardzo mocne amorki o sportowej charakterystyce ale bardzo tanie więc jakbym pisałem, że to co tanie jest dobre to efekt byłby ....wiadomo jaki
J3rzyK Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Kolego jezeli jeszcze nie wybrales amorkow, to smialo moge polecic Sachs'a. W moje A4 jezdza juz rok i nie moge powiedziec na nie zlego slowa. Pozdrawiam
izek Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Witam, Szukam trwałych i niezbyt twardych amortyzatorów na przód do Avanta B5 - 1BA. Co polecacie? Z tego co piszecie to chyba KYB?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się