rafal102 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Pompa 11mm Wtryski 260 Turbo BRD FMIC Sprzęgło 240mm Skrzynia 6 biegów Do tego Rob555 i wszystko jasne..
Thom4s Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Wow prawie dwukrotny przyrost. Graty.
Iverson Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Wow prawie dwukrotny przyrost. Graty. ...i praktycznie koniec możliwości większych przyrostów mocy , to jest właśnie bida w dizlu :thumbdown:
Flyer Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 ...bo diesle sa do oszczedzania, a nie upalania Gratulacje, stary AFN, a wynik bardzo ladny.
rafal102 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 ...i praktycznie koniec możliwości większych przyrostów mocy , to jest właśnie bida w dizlu :thumbdown kolego nie tak od razu.. Powiem tak, że pierwsze hamowanie auta i pokazało 440NM ale rob555 zmniejszył na 415 NM bo to i tak za dużo jak na AFN... I mało tego.. w aucie jest seryjny układ wydechowy i seryjny układ dolotowy... czyli jeszcze pewnie by kilka koni doszło..
seba1-2 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 wynik piękny popraw wynik Nm w tytule bo zachodziłem w głowę czemu tak mało
PIXI Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Pięknie wyszło BTW : A ja się zastanawiam czy rezać dalej
CrocodileReggae Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 ja bym jeszcze kolektor dał od awxa kat wybity?
antonio Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 ja pierdziele takich cyferek wyrezanych z AFN'a jeszcze nie widziałem
Flyer Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 BTW : A ja się zastanawiam czy rezać dalej i w pewnym momencie dojdziesz do etapu, w ktorym auto czesciej bedzie stalo w warsztacie niz pod domem.
Thom4s Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 BTW : A ja się zastanawiam czy rezać dalej i w pewnym momencie dojdziesz do etapu, w ktorym auto czesciej bedzie stalo w warsztacie niz pod domem. Dokładnie, PIXI doszedł do punktu, w którym jeśli chciałby iść w większą moc to lepiej byłoby zmienić auto.
MASATO Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 piękny wynik, mniej więcej jaki koszt takiego moda ?
Piotrek98igo Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 ciekaw jestem jak to jedzie nagralbys cos jakies 60-160 na 4
jnx Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 ja bym jeszcze kolektor dał od awxa kat wybity? mniejsza pojemność to lepszy dół a góry tu zdecydowanie starczy
rafal102 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 i w pewnym momencie dojdziesz do etapu, w ktorym auto czesciej bedzie stalo w warsztacie niz pod domem. Kolego nie bądź takim pesymistą.. Każdy krok w większe moce wiąże się z krótszą żywotnością. ale bez przesady jak by każdy tak myślał to by nikt w tuning się nie bawił.. Jeżeli kogoś to pociąga to czemu nie .. niech każdy spełnia swoje marzenia.. I najważniejsze to pamiętać, że pedał gazu w samochodzie nie ma tylko dwóch położeń.. A co do filmiku postaram się nagrać ale na razie brak pogody na takie zabawy..
lukasz89k1 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 witajcie Koledzy mam a6 c5 AFNi tak założyłem już BRDteraz myśle nad wtryskami 216 bosch lub 240 czy 230planuje też przerobić pompe na 11 tzntłokorozdzielaczfala de 143 nastawnik z renoi uszczelniaczesprzegło już wymienione w planach jest FMIC i map sensor 3 barteraz oczekuje od autka że nie bedzie za dużego spalania i planuje jeszcze długo nim pojeździć. Leje pełen syntetyk liqy molyjaka moc moge celować? jakie wtryski do wymogówchodzi mi o w miare bezawaryjna jazde autko chodzi bardzo ładnie. spala mi teraz 5.5-6.3bo lubie czasem przycisnąć pozdrawiam lukasz89k1 Nowicjusz Posty: 3 Dołączył(a): Cz cze 13, 2013 19:10
spanky Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 witajcie Koledzy mam a6 c5 AFN i tak założyłem już BRD teraz myśle nad wtryskami 216 bosch lub 240 czy 230 planuje też przerobić pompe na 11 tzn tłokorozdzielacz fala de 143 nastawnik z reno i uszczelniacze sprzegło już wymienione w planach jest FMIC i map sensor 3 bar teraz oczekuje od autka że nie bedzie za dużego spalania i planuje jeszcze długo nim pojeździć. Leje pełen syntetyk liqy moly jaka moc moge celować? jakie wtryski do wymogów chodzi mi o w miare bezawaryjna jazde autko chodzi bardzo ładnie. spala mi teraz 5.5-6.3 bo lubie czasem przycisnąć pozdrawiam lukasz89k1 Nowicjusz Posty: 3 Dołączył(a): Cz cze 13, 2013 19:10 Okolice 200 PS i 400 nm przy bardzo dobrych wiatrach z tego setupu pod warunkiem ze pompa bedzie dobrze przerobiona .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się