whayat Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 A jak sprawa wyglad z zalozeniem kierownicy multifunkcyjnej od a6 c5 ? Z zewntrz te kierownice sa identyczne, wieloklin raczej tez ten sam. A jak sprawa wyglada od strony elektrycznej, modul tez siedzi wewnatrz kierownicy ? Orientuje sie ktos ?
MaxsteRR Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 A jak sprawa wyglad z zalozeniem kierownicy multifunkcyjnej od a6 c5 ? Z zewntrz te kierownice sa identyczne, wieloklin raczej tez ten sam. A jak sprawa wyglada od strony elektrycznej, modul tez siedzi wewnatrz kierownicy ? Orientuje sie ktos ? Tak, jest pod poduchą i odpowiedni przekaźnik nad kolanami
whayat Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 przekaznik o numerze 609 ? o taki : http://allegro.pl/vw-audi-przekaznik-609-4b0-907-487e-multifunkcja-i2114442776.html ?
MaxsteRR Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 przekaznik o numerze 609 ? o taki : http://allegro.pl/vw-audi-przekaznik-609-4b0-907-487e-multifunkcja-i2114442776.html ? Dokładnie, ale musisz patrzeć by oznaczenie Software na przekaźniku było takie same jak na module na kierownicy
kaju Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Opublikowano 20 Lutego 2012 Max, czyli w przypadku B5 kompletna kiera z poduchą i przekaźnik. Jakaś dodatkowa kabelkomania?
MaxsteRR Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Max, czyli w przypadku B5 kompletna kiera z poduchą i przekaźnik. Jakaś dodatkowa kabelkomania? Dokładnie, no i z A6 pasi do A4 i odwrotnie, byle soft się zgadzał No i taśma air bag jest inna. Dodatkowa kabelkomania to podłączenie wszystkich pinów przekaźnika do radia, podświetlenia, zasilania, kierownicy, bezpieczników
kaju Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Opublikowano 20 Lutego 2012 Max, czyli w przypadku B5 kompletna kiera z poduchą i przekaźnik. Jakaś dodatkowa kabelkomania? Dokładnie, no i z A6 pasi do A4 i odwrotnie, byle soft się zgadzał No i taśma air bag jest inna. Dodatkowa kabelkomania to podłączenie wszystkich pinów przekaźnika do radia, podświetlenia, zasilania, kierownicy, bezpieczników Właśnie o to mi chodzi... Żeby wyrwać ori wiązke, to trzeba pewnie pruć dechę, co? Ewentualnie masz rozpiskę, jak to u siebie robiłeś?
MaxsteRR Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Max, czyli w przypadku B5 kompletna kiera z poduchą i przekaźnik. Jakaś dodatkowa kabelkomania? Dokładnie, no i z A6 pasi do A4 i odwrotnie, byle soft się zgadzał No i taśma air bag jest inna. Dodatkowa kabelkomania to podłączenie wszystkich pinów przekaźnika do radia, podświetlenia, zasilania, kierownicy, bezpieczników Właśnie o to mi chodzi... Żeby wyrwać ori wiązke, to trzeba pewnie pruć dechę, co? Ewentualnie masz rozpiskę, jak to u siebie robiłeś? Ciężko będzie wyrwać wiązkę w komplecie... Rozpiskę za chwilę wrzucę
whayat Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Tasma airbagu do MF jest chyba wieksza niz w kierze bez MF - wejdzie bez problemu w obudowe, czy obudowe tez trzeba zmienic ?
kaju Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Opublikowano 20 Lutego 2012 Całość musisz przełożyć, nie podejdzie Ci poducha z MF do BMF... Jak niby. Max, chodzi o to, że mam auto z ori instalką dlatego pytam o wiązkę. Jeśli trzeba będzie pruć deskę, to wtedy pobawię się z "ciągnięciem druta".
whayat Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 kaju nie chodzi mi o sama poduche, tylko o tasme ( ten zwijak ktory jest osadzony na kolumnie - widac go po zdjeciu kiery). Do MF jest on inny (z tego co widzialem to wiekszy) i nie wiem czy wejdzie w oslone kolumny kierowniczej bez wiekszych utrudnien?
MaxsteRR Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Ja nie zmieniałem obudowy taśmy kierownicy Co do prucia wiązki, ja bym się w to nie bawił część przewodów idzie do skrzynki bezpieczników, część kolumną kierowniczą, część wgłąb dechy i jeden do radia I tak będziesz musiał ciąć w pewnych miejscach i tak Rozpiska przekaźnika: 5 - do radia 6 - k-line 10-masa 12-Bezpiecznik S5 oraz do modułu kierownicy 13-Bezpiecznik S10 15-podświetlenie 18-moduł w kierownicy 12 i 18 nie pamiętam który przewód jest który, ale po przerwodach w przekaźniku będzie widać
kaju Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Opublikowano 20 Lutego 2012 OK, dzięki, jak będę się z tym bawił, to będę się kontaktował, na razie i tak mnie nie ma w kraju.
whayat Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 no to gitara, dzieki za informacje Teraz tylko jeszcze trzeba skompletowac zabawki i mozna modzic
whayat Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Dobra, mam jeszcze kilka pytan co do tej kierownicy multifunkcyjnej: 1. Gdzie znajduje sie oznaczenie numeru Software na module kierownicy ? Na przekazniku 609 jest to oznaczone D03 lub D04, a na module nie widze takiego oznaczenia - ktory numer ze zdjecia ponizej to oznaczenie softa modulu(a moze jest on gdzies inczej napisany:eusathink:) ? Na moj rozum bedzie to SW 3.0 , ale czy to znaczy ze potrzebuje przekaznik 609 z oznaczeniem Software D03 ? 2. Jesli dobrze zrozumialem z opisu MaxsteRR podlaczania kabli to z kierownicy wychodza 2 kable ktore trzeba podpiac (rem-c do radia i +). A patrzac na bebechy kierownicy i na schematy naliczylem 3 kabelki. 2 kabelki ktore sa wpiete w pin 2(kolor czarny) i 3(kolor brazowy) czarnej 5 pinowej kostki wewnatrz kierownicy, oraz 1 pin z zoltej 5 pinowej kostki (wedlug schematu kabelek ten powinien isc na 18 pin przekaznika 609). Co z tymi kabelkami z czanej kostki, gdzie one powinny byc wpiete ? (wychodziloby ze 1 to rem-c a drugi + ? ale kolory tak niezbyt sie zgadzaja). No i kolejna rzecz zolta wtyczke 5 pinowa wpinam w dolne gniazdo ze zdjecia ponizej, ale zeby wyprowadzic te 2 kabelki o ktorych pisalem wyzej potrzebuje jeszcze dopasowac wtyczke do srodkowego gniazda tasmy - ma ktos moze taka wtyczke na sprzedaz ? :> Poza tym do czego sluzy to gorne 6 pinowe gniazdo ?
f16mysliwiec Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 TEz zaczynam walke z multi, a jeśli chodzi o to 6 pinowe gniazdo to jest od czujnków skrętu
whayat Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Ja niby podpialem wszystko zgodnie z tymi schematami: schemat1 schemat2 schemat3 ale nie dziala Na VAGu pokazuje blad, ze brak komunikacji z przyciskami na kierownicy - stawialbym na roznice w wersji softa sterownika i modulu w kierownicy, ale tak jak pisalem wyzej mam watpliwosci co do przylaczen tych 3 kabelkow co ida od kierownicy.
Góral.tz Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 ale wątek z kierownicy wychodzą 3 kabelki od multifunkcji ---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:15 ---------- dwa to 2i3 pin z czarnej wtyczki a jeden to pin nr1 z żółtej wtyczki do komunikacji z modułem
whayat Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 pin numer 1 zotltej wtyczki - do pinu 18 sterownika pin 2 czarnej wtyczki (kabel czarny jesli dobrze pamietam)- przez bezpiecznik s5 do pinu 12 w przekazniku ? pin 3 czarnej wtyczki (kabel brazowy jesli dobrze pamietam)- to do masy Tak kolega ma u siebie podpiete ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się