Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Rdzewiejące a4 2004 r nie bite


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Same blachy Audi sa podatne na korozje

Ale nadeszły czasy..ech ..te nowe samochody... :kwasny: Nie uwierzycie, ale z 8 lat temu przyprowadziłem dla ojca z Niemiec opla Ascone C, 1988r 1.8i S w automacie, z przebiegiem 48.000km!!! , i naprawde od dziadka- a raczej od wdowy-bo dziadek umarł i ona przyprowadziła go na sprzedaż do autohausu Opla gdzie go kiedyś kupili. A że pracował tam mój kumpel to go wziął dla mnie od razu :kox: Historia normalnie jak z allegro, heheh :> 100% bezwypadkowy, kompletnie żadnej rysy ani przycierki, z bagażnika to mógłbym jeść, bo chyba nigdy nic tam nie wozili :polew: , chlapacze jeszcze ori były, radio, nowa zapasówka :naughty: To dopiero była igła. Kolor biały- i do zeszłego roku ojciec ganiał i żadna rdza nawet w nadkolach się nie pojawiła :notworthy:

5_Kopia.jpg

Opublikowano

Jeszcze raz proszę, pokażcie jakieś fotki. Jesteśmy ciekawi, jak to wygląda i przy okazji, gdzie dokładnie tego szukać.

nie wiesz jak wyglada rdza czy o co chodzi ?

szukaj na calym obwodzie rantu przednich i tylnich blotnikow,na przodzie blotnikow przy laczeniu ze zderzakiem,na laczeniu blotnika przedniego z plastikiem za kolem,jesli sa male kropki pod lakierem widoczne czesto pod lupa :decayed: to jest ognisko rdzy

Opublikowano

Wiem, jak wygląda rdza.... Wiesz, że można zobaczyć rdzę na nierdzece. :gwizdanie: Rdza może mieć różną postać. I nie chce mi się o tym dyskutować. Prosze tylko ładnie o fotki, jakby był ktoś tak miły, znalazł chwilę czasu i wrzucił.

Dziekuję za bardzo dokładny opis, gdzie szukać rudej.

Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Czytając forum a4 i z własnego doświadczenia zauważyłem ze Audi też rdzewieje. Jakoś Audi 80 była chyba lepiej zabezpieczona. Znacie jeszcze jakieś mankamenty?

Np.

Bolączki A4 B5

- Rdzewiejące listwy dolne drzwiowe ( obsadzone na metalowych rynienkach obtoczonych plastikiem PCV który lubi pękać) :thumbdown::wallbash:

- Rdza na dachach Avantów w okolicach listewki w kolorze nadwozia obok relingów (http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=11434.0;highlight=rdza) problem też zauważyłem w A6 C5

Znacie jakieś inne blacharskie mankamenty i patenty na te problemy, co do listew najlepiej jak by zdobyć listwy z rynienkami plastikowymi :)

Możliwe żeby rdza z listew przeniosła się na zdrowe drzwi, jak tak to co wtedy, malować cały element, malować 1/2 drzwi do listwy ozdobnej, wymienić cały element??

Na pocieszenie nasze Audiki przynajmniej nie rdzewieją tak jak np Mercedes C :P

3b8dac780b282ab8.jpg

3d13cd6ca2a565e1.jpg

8ddb0461f7a5c3ef.jpg

b9f263465c1bca41.jpg

c10a3b25e5be0f1egen.jpg

f224f7d1ae2c2187gen.jpg

Opublikowano

Kanały odpływowe dachów w A4 B6/ (B7?) / A6

Opublikowano

ten mercedes ladnie zaatakowany przez ruda :kwasny:

ludzie sie zabijaja zeby miec gwiazde na masce a potem :wallbash: jak zaczyna ruda wylazic

widzialem ostatnio bmw e46 z piekna ruda podloga ;(

Opublikowano

Ja tak wtrace swoje 2 grosze, mam dobrego kolege co pracuje w Uk w firmie skupujacej auta dokladnie -We Buy Any Car- on sam jezdzi A4(B6).. tak jak i ja oba autka mamy 2003r Avant. Akurat w naszych tego niema - naszczescie, ale kupuje b.duzo aut ktore musi dokladnie ogladnac i wycenic i mowil mi ze trafilo mu sie kilka szt. A4 Avant z rdza w kanalach odprowadzajacych wode na dachu ( tych wzdłuz relingów) Mowa o modelu B6, wiec cos z ta ruda jest prawdy. moze byla jakas partia spartolona przez fabryke.

Opublikowano

moze byla jakas partia spartolona przez fabryke.

sciagnij przednie nadkole i zobacz jak wyglada od wewnatrz na styku blachy i nadkola :wink4:

Opublikowano

moze byla jakas partia spartolona przez fabryke.

sciagnij przednie nadkole i zobacz jak wyglada od wewnatrz na styku blachy i nadkola :wink4:

Ale to akurat dotyczy odpływów dachowych. . W sedanach było to samo.

Chociaż podobno ruda nie postępuje.. Wychodzą purchle w kanałach, ale nie postępują..

Opublikowano

Purchle pod lakierem wystepuje tez w nowych modelach audi-osobiscie widzialem a4 usa i a6 z 2007 z ori lakierem.W kilku miejscach byly male babelki pod lakierem np na srodku maski lub drzwi.Lakiernik mi mowil ze to jest wadiliwy ocynk a nie rdza :mysli:

Opublikowano

te purchle o których mówicie to odbity ocynk jak mocniej uderzy kamień robi się punkcik a z czasem właśnie odparza,utlenia się ocynk pod wpływem warunków atmosferycznych nawet znajomy ma coś takiego na b4 mały purchel i przez ok 4 lata nic się dalej z nim nie dzieje (ma ori lakier )

Opublikowano

te purchle o których mówicie to odbity ocynk jak mocniej uderzy kamień robi się punkcik a z czasem właśnie odparza,utlenia się ocynk pod wpływem warunków atmosferycznych nawet znajomy ma coś takiego na b4 mały purchel i przez ok 4 lata nic się dalej z nim nie dzieje (ma ori lakier )

Nie, nie o tym. Z odpryskami masz racje - czasem moze sie tak zdarzyc, chociaz wyjatkowo rzadko.

Mowimy o purchlach w konkretnych miejscach bez ingerencji z zewnatrz.

Opublikowano

U mnie to samo. Na razie na jednym nadkolu - lewe tylne. Takie małe purchle się porobiły. Nie mogłem się temu nadziwić. U mnie zawsze jeździły duże koła. 19 na lato i 17 na zimę, także pewnie zrobiło to swoje. Teraz mam 16, ale na przednich wylazł mi właśnie poodpryskiwany lakier od za dużych kół. Rdzy póki co brak. Za pomalowanie 3 błotników (nie całe - ranty, trochę nad nimi i cieniowanie wzwyż) i zaślepki haka (którą mi ukradli i z ASO mam "surową") malarz zaufany chce 600PLN. Jakoś w przyszłym tygodniu odstawię auto, bo nie mogę już na to patrzeć..

Nie mogę się nadziwić innej sprawie. Autor posta pisze, że zdejmował nadkole do wymiany postojowej żarówki. Po co?? Ja też mam lampę ksenonową i wystarczy zdjąć dekielek i wymienić żarówkę. Żadnych śrub luzować nawet nie trzeba, o zdejmowaniu nadkola nie wspominając...

Opublikowano

(...)Nie mogę się nadziwić innej sprawie. Autor posta pisze, że zdejmował nadkole do wymiany postojowej żarówki. Po co?? Ja też mam lampę ksenonową i wystarczy zdjąć dekielek i wymienić żarówkę. Żadnych śrub luzować nawet nie trzeba, o zdejmowaniu nadkola nie wspominając...

A-ha ..... :przebiegly:

Spróbuj tę samą sztuczkę zrobić z bix'ami :naughty:

Odpryski, nadkola? Czemu nie jestem zaskoczony? :mysli::decayed:

Opublikowano

Posiadacze bi xenonow zwykle wyciagaja reflektor,co zajmuje jakies mniej niz 5 minut.

Niemniej trzeba pogratulowac tym ktorzy sciagaja nadkole zeby wymienic zarowke :kox:

Opublikowano

z tego co powiedział lakiernik u którego byłem (polecany przez kolegów z forum) to że się pojawiają purchelki na naszych audikach to nic nadzwyczajnego. Blacha może i jest dobrze ocynkowana jednak lakiery nie są zbyt dobrze dopasowane i jak pisał któryś kolega wcześniej - mała ryska i lakier się od spodu utlenia i odchodzi od karoserii.

taka przypadłość :wallbash:

Opublikowano

tak jak napisałem wyżej kamień uderza w lakier i robi się niewidoczne uszkodzenie i to jest efekt purchli a nasi drogowcy mają super metodę łatania dziur smoła + kamienie i jak w to wiedziesz to koła rzucają po całym aucie a jeszcze jak z naprzeciwka leci służbowy to lepiej nie mówić kiedyś jechałem po czymś takim i jakiś handlowiec chciał mnie wyprzedzić to mu na środek wyjechałem bo chyba by mi całe auto załatwił (wiem że po hamsku ale co zrobić dać sobie samochód zniszczyć)

Opublikowano

samochód służbowy lepszy od terenówki - wjeżdża pod każdy krawężnik :polew: :polew: :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...