andrewsc Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 Dwa razy podane są logi dynamiczne grupy 011, pojedynczo jak robiony wygląda tak samo. Do 4500obr nie dociągnę bo przy ok. 4100obr. na 3 biegu łapie notlaufa. Na 4 biegu o logach mogę zapomnieć, nie ma gdzie zrobić. Chip jest przyczyną ciągłego przeładowania? Czy da sie jakoś zniwelować, oszukać? Jak pamiętam to na 4 biegu łapie muła mniej więcej przy 3500obr... Mapa podaje max doładowanie 1.9 bara a przeładowuje do ponad 2.5 bar przy max. depie.[br]Dopisany: 16 Luty 2011, 17:36_________________________________________________Dodam, że auto mam mniej więcej rok. Byłem nim na Chorwacji, gdzie jadąc po autostradzie cisnąłem 210km/h i zero błędów było. Na początku złapało notlaufa, potem długo długo nie, potem coraz częściej, od początku zimy za każdym razem. Myślałem że wyczyszczenie turbo rozwiąże problem a tu psikus
leo... Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Jest możliwość, że mam kombinowany soft inny niż ori? inny niż ori :] ... co do problemu - wyczyść przepływomierz (izopropanol będzie odpowiedni do tego zabiegu) opisz czy wyciągałes i rozbierałeś turbulum na stole do czyszczenia kierownic czy tylko psikałeś i rozruszałeś sztangę ?? podaj numer ECU
andrewsc Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 Przepływomierz wymieniałem na sprawny do testu od innej afn, nie ma różnicy. Turbo było wyciągnięte, rozebrane i dokładnie wyczyszczone, gorąca i zimna strona, po czym dobrze złożone. Jak sprawdzić numer ECU?
Sztomel Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Wejdź sobie w plik "Logs" programu vag-com na kompie i otwórz jeden dowolny log i będziesz miał na jego początku podany nr ECU czyli tak jak na tym przykładzie http://img202.imageshack.us/img202/9171/log01003008011dynamiczn.jpg gdzie nr ECU to 038 906 019 CK wpisany pod nazwą dnia tygodnia w dacie i godzinie logu. Drugą sprawą poza samym tylko oczyszczeniem zmiennej geometrii jest weryfikacja stanu bieżni muszli gorącej, po której poruszają się kierownice spalin gdyż niejednokrotnie nosi ona ślady rys i wyżłobień od kierownic spalin i jeśli takowe u Ciebie były a ich nie splanowałeś to nie ma się co dziwić, że znowu turbo przeładowuje, tu masz foto poglądowe z widocznymi wyżłobieniami na powierzchni bieżni muszli gorącej turbosprężarki : http://obrazki.elektroda.pl/3969646700_1297893674.jpg
ciahciah Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 zrób loga 011 dynamicznego ze zdjętym wężykiem z gruszki
spanky Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Jest możliwość, że mam kombinowany soft inny niż ori? tak, masz zmodyfikowane oprogramowanie ...
andrewsc Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 Drugą sprawą poza samym tylko oczyszczeniem zmiennej geometrii jest weryfikacja stanu bieżni muszli gorącej, po której poruszają się kierownice spalin gdyż niejednokrotnie nosi ona ślady rys i wyżłobień od kierownic spalin i jeśli takowe u Ciebie były a ich nie splanowałeś to nie ma się co dziwić, że znowu turbo przeładowuje, tu masz foto poglądowe z widocznymi wyżłobieniami na powierzchni bieżni muszli gorącej turbosprężarki : http://obrazki.elektroda.pl/3969646700_1297893674.jpg [br]Dopisany: 17 Luty 2011, 09:10_________________________________________________Sztomel, bieżnie muszli dokładnie wyczyściłem papierem ściernym... najpierw szczotką drucianą, potem papierem o gradacji 600 czyli bardzo drobno ziarnistym.. Nie było po czyszczeniu żadnych śladów działalności kierownic, z resztą one wcześniej ich nie wyżłobiły. Później z czytam nr ECU, logi mam u kumpla na kompie, zajrzę też to niego czy jest coś wlutowane. A Co da ten numer ECU? można coś sprawdzić za jego pomocą?
spanky Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 inny niż ori :] ... co do problemu - wyczyść przepływomierz (izopropanol będzie odpowiedni do tego zabiegu) opisz czy wyciągałes i rozbierałeś turbulum na stole do czyszczenia kierownic czy tylko psikałeś i rozruszałeś sztangę ?? podaj numer ECU a po co czyscic przeplywomierz patrzac na mase powietrza, podejrzewam ze ktoś tam dym zrobil tak ze 008 wyglada jak wyglada [tym bardziej ze zapomnial/nie znalazl limitera doladowania ]
andrewsc Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 spanky czyli mówisz, że przeładowanie to wina softu? Kurde wcześniej po kupnie auta śmigałem nim aż miło i nie łapało notlaufa wogóle. Softu sam nie ruszałem
spanky Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 spanky czyli mówisz, że przeładowanie to wina softu? Kurde wcześniej po kupnie auta śmigałem nim aż miło i nie łapało notlaufa wogóle. Softu sam nie ruszałem tego nie napisalem ... jak wczesniej bylo dobrze do szukaj mechanicznej przyczyny ,choc zawsze lepiej wrocic do serii zeby zobaczyc jak osprzet zachowuje sie przy fabrycznych ustawieniach
andrewsc Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 Jedyna rzecz, której nie jestem pewien to grucha turboo.... rusza sie idealnie ale może zaniemogła po latach i nie radzi sobie pod obciążeniem. zrobie log 011 bez podpiętej gruszki dzisiaj. Wszystko inne cholera sprawdzone, wyczyszczone..
andrewsc Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 regulowałem ja niemal do krytycznych ustawień, wiadomo turbo zbierało sie zupełnie na innych obrotach ale cały czas było przeładowanie przy depnięciu i rozpędzeniu.
dziur88 Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 wklejam dane o ECU Andrzeja https://picasaweb.google.com/lh/photo/dDRn8V5Z7MLg5N30HLah0Q?feat=directlink jak mozecie to sprawdzcie
leo... Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 a po co czyscic przeplywomierz patrzac na mase powietrza, podejrzewam ze ktoś tam dym zrobil tak ze 008 wyglada jak wyglada [tym bardziej ze zapomnial/nie znalazl limitera doladowania przypadek bardzo podobny z zeszłego tygodnia - vw passat AVF z doładowaniem rzędu 1.9bara i idealnie chodzącymi kierownicami spalin ... logi rozjechane - logował amator sprawdzone było wszystko dookoła turbulum - podmieniona gruszka turbiny - regulowana sztanga - regulowany ogranicznik sztangi - podmieniony MAP sensor - wymieniony na nowy N75 ... po wymianie przepływomierza doładowanie wróciło do normy - nie znalazłem przyczyny przeładowania (mechanicznej) pomysły się skończyły - ruszyliśmy przepływomierz - co prawda pompuje o 0,5 bara (w piku) wyżej niż zadaje program ale jest wielele lepiej niż było zastanawiałem sie nad tym samym - jeśli nie znalazł single value boost limiter - to ciekawe jak wygląda reszta programu [br]Dopisany: 17-02-2011, 20:09:22_________________________________________________ jak mozecie to sprawdzcie 018S A4 w AFN'ie
spanky Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 a po co czyscic przeplywomierz patrzac na mase powietrza, podejrzewam ze ktoś tam dym zrobil tak ze 008 wyglada jak wyglada [tym bardziej ze zapomnial/nie znalazl limitera doladowania przypadek bardzo podobny z zeszłego tygodnia - vw passat AVF z doładowaniem rzędu 1.9bara i idealnie chodzącymi kierownicami spalin ... logi rozjechane - logował amator sprawdzone było wszystko dookoła turbulum - podmieniona gruszka turbiny - regulowana sztanga - regulowany ogranicznik sztangi - podmieniony MAP sensor - wymieniony na nowy N75 ... po wymianie przepływomierza doładowanie wróciło do normy - nie znalazłem przyczyny przeładowania (mechanicznej) pomysły się skończyły - ruszyliśmy przepływomierz - co prawda pompuje o 0,5 bara (w piku) wyżej niż zadaje program ale jest wielele lepiej niż było a tak z ciekawości po podlaczeniu innego lmm jak juz bylo w porzadku zapinaliscie spowrotem stary ? .... zastanawiałem sie nad tym samym - jeśli nie znalazł single value boost limiter - to ciekawe jak wygląda reszta programu jak to jak , jak z plyty z allegro ...
leo... Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 a tak z ciekawości po podlaczeniu innego lmm jak juz bylo w porzadku zapinaliscie spowrotem stary tak - auto w tej chwili jezdzi na starym przepływomierzu ...
andrewsc Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 No u mnie podmieniałem z dziurek88 przepływke z całą górną obudową fitra i wtyczką. On ma logi wzorowe. Nic to kompletnie nie dało.Dzisiaj trzasnę te logi grupy 011 bez podpiętej gruszki turbo. Program jak jest zmieniany u mnie to na bank był w porządku bo przed notlaufami chodziło idealnie bez błędów. Objawy notlaufów idealne do zapieczonych kierownic, coraz częstsze ich występowanie, po czyszczeniu kiszka...
ciahciah Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 ja mówiłem o odpięciu wężyka idącego do gruszki a nie o odpięciu całej gruszki, zrób pojedynczo loga 010 a potem 011, po każdym logu gaś silnik bo pewnie będziesz łapał tryb awaryjny możesz też dla mnie zrobić basic setting 003?
dziur88 Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 No przecież gruszki nie wyciągałem, tylko wężyk ściągany i zaślepiony. Logi niedługo wkleję bo zrobione 011. Przy tej operacji też jest przeładowanie tak jak wcześniej. Przy zblokowaniu gruchy, śrubka centrująca na max u góry żeby nie mogła sztanga się podnieść w razie nieszczelności to samo. Przeładowanie. Zrobiłem zdjęcia ecu, wkleję ale nie wydaje mi sie żeby coś tam było wlutowane. Po ściągnięciu wężyka i zaślepieniu turbinka wstaje troche później i duł jest ospały ale i tak przeładowywuje na wyższych obrotach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się