Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski PD - Demontaż, Wymiana, Ustawienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Który rok masz auta

naciepane z GT-I9195

Bo albo 180 stopni albo 225 ja ustawiam na 225 silnik nie pracuje twardo

naciepane z GT-I9195

produkcji 2001

modelowo 2002

AWX silnik

proszę również o informację jak łapać ten wymiar.

Opublikowano

Musisz mieć czujnik zegarowy przede wszystkim żeby złapać zero na walku czyli najwyższy punkt tłoka. I potem ustawiasz pompki poluzniasz kontrę i dokrecasz śrubę imbusowa do pierwszego wyczuwalnego twardego oporu. I od tego momentu wracasz 180 stopni lub 225 proponuje 225.

naciepane z GT-I9195

Na pompkach uszczelki wszystkie wymieniłeś do tego ta podkładkę co się zgniata przy dokręcaniu tez?? I pamiętaj żeby same pompki przykrecic z odpowiednią siła. Czyli 12nm i 270stooni

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

no dobrze, wszystko spoko ale chodzi mi o to jakie odleglosci usawic od boku glowicy do pompki - i gdzie łapać wymiar na pompce.

Opublikowano

Do tego musisz mieć niestety czujniki jeśli chcesz to zrobić dobrze. Co do odległości mogę w poniedziałek ci napisać a mierzy się je od płaskiej powierzchni gdzie wchodzi wiązka

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

ok napisz mi proszę jak możesz.

Opublikowano

spox, dzięki, poczekam aż kolega mi podeśle do AWX.

Opublikowano

Ale jak dobrze pamiętam to chyba to samo. Jeśli Cię to interesuje to dziś wieczorem mogę wrzucić dla AWX'a podaj tylko rocznik, żeby nie było jakiejś pomyłki ;)

Opublikowano

tak chcę do AWX, pisałem rocznik wyżej

produkcja 2001

modelowo 2002

Opublikowano

spox, dzięki, poczekam aż kolega mi podeśle do AWX.

W zależności od pompek chodzi o to co jest zaznaczone w kółku jedna są proste a drugie ze skosami

d989ca36a4cef4848a414751f1beab15.jpgaaa974dcf4d693db0228a4c7dede1e6b.jpg

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

ja mam te ze skosami.


Dzięki Ci wielkie za podesłanie wymiary :)

Opublikowano

Jak coś to pisz

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

hej, więc tak uczelnienia wymienione, ustawione pompki tak jaki były i zgodnie z info jakie podesłał secio84 niestety ale bez regulacji i okazuje się że samochodzik pięknie równo pracuje, ale niestety nie ma tej mocy co miał przed wymianą... czy konieczna jest regulacja? wymieniłem również te grzybki na pompkach i może to przez nie tak się dzieje - zastanawiam się czy nie wymienić na te stare...

Opublikowano

hej, więc tak uczelnienia wymienione, ustawione pompki tak jaki były i zgodnie z info jakie podesłał secio84 niestety ale bez regulacji i okazuje się że samochodzik pięknie równo pracuje, ale niestety nie ma tej mocy co miał przed wymianą... czy konieczna jest regulacja? wymieniłem również te grzybki na pompkach i może to przez nie tak się dzieje - zastanawiam się czy nie wymienić na te stare...

Jak wymieniłeś grzybki to musisz regulować na 100% zresztą tak jak pisałem zawsze trzeba. Jak masz nowe grzybki nie dawaj starych tylko kup nowe śruby regulacyjne żebyś miał komplet nowych rzeczy.

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

no pewnie będę musiał gdzieś pojechać na regulację, jaki to koszt - te śruby regulacyjne ?

Opublikowano (edytowane)

sam to zrobisz i powiem wiecej nawet bez czujnika zegarowego!

krzywka stoi w miejscu przez jakies 70stopni obrotu wału,wiec bez problemu mozna wylukać kiedy naciska najwięcej

grzybki dałem nowe bo były z oringami ale sruby i kontry zostawiłem stare.Zmienie nastepnym razem przy wymianie pompek :wink:

Edytowane przez rrrudy25
Opublikowano

ok spoko ale trochę mam obawy przed tą regulacją żebym czegoś nie zepsuł.... jak złapać kąt 255 ?

Opublikowano

ok spoko ale trochę mam obawy przed tą regulacją żebym czegoś nie zepsuł.... jak złapać kąt 255 ?

Coś ty wymyślił za kont 225 ma być. A złapać go możesz kontomierzem

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

Pawci_o, pobierz sobie i dokładnie przestudiuj ;)

>> Naprawa układu bezpośredniego wtrysku silnika wysokoprężnego.zip <<


Panowie a któryś z Was mierzył może dynamometrem ten "opór" ?

"Obrócić teraz śrubę regulacyjną w dźwigience zaworowej, aż będzie wyraźnie odczuwalny opór..."

Dla każdego ten opór może być inny :P Więc zapewne nie jest ustawione identyko w każdym aucie...

Opublikowano

Dla każdego ten opór może być inny :P Więc zapewne nie jest ustawione identyko w każdym aucie...

To jest taki opór ze nieda sie dalej kręcić, a piszą ci wyczuwalnego zebyś czegóś na siłe nie kręcił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...