alvaro Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2007 z tą temperaturą to luz jak zmienię czujnik to wtedy będę się martwił jak dalej będzie taka za***ista [br]Dopisany: 29 Listopad 2007, 10:36 _________________________________________________no i rozrząd zmieniony jako że śpieszyliśmy się ze szwagrem na Andrzejkowe party to nie zdążyliśmy zmienić filtra paliwa oraz czujnika temp paliwa ale to może uda się zrobić dzisiaj a jak nie to gdzieś tak we wtorek po powrocie z DE to zrobię nowe LOGI (jak kabelek dojdzie)
Rogalotti Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Alvaro nadal masz niestabilne doładowanie, widać to było jak robiliśmy moda po logach oraz po przebiegach linii na wykresie i widać to nadal.
alvaro Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2007 to Witek kiedy będziesz u Dawida ??? to "zajrzymy" do tej sztangi... mam nowe logi ale jeszcze bez zmienionego czujnika temp. paliwa i filtra paliwa oraz tak jak prosił Pre (bez wlanego dodatku do czyszczenia wtrysków - blok 13, wrzuciłem też, bo auto po zmianie rozrządu, ustawienie konta synchronizacji - blok 4) Pre log 13 zrobię jeszcze raz jak będę wracał z DE (bo tego Vavoline doleję jak będę jechał do DE) to zobaczymy czy coś się polepszyło... Wiem już że termostat teraz jest GITES !!! i LukaszR nie będzie mnie musiał Logi w pierwszym poście, z uwagi i komentarze dziękuję (pierwszy raz robiłem logi "sam" - pomagał mi kuzyn - brat gościa o loginie "wosiek" - Młody dzięki za pomoc !)
lukaszr Opublikowano 2 Grudnia 2007 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Wiem już że termostat teraz jest GITES !!! i LukaszR nie będzie mnie musiał Nareszcie, bo jak patrzyłem na te 80 stopni przy dawaniu mu w palnik to mi się serce krajało
SebMis Opublikowano 4 Grudnia 2007 Opublikowano 4 Grudnia 2007 nie martwi Cię przeładowanie powyżej 4000rpm bo wtedy praktycznie N75 olewa robotę i nie zbija już ciśnienia :/ przy 4500 jest już 400mbarów ja bym go nie kręcił powyżej 4000rpm
alvaro Opublikowano 4 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2007 ja w jeździe codziennej aż tak go nie pałuję jak podczas Logów...
poziek Opublikowano 4 Grudnia 2007 Opublikowano 4 Grudnia 2007 a ja mogę powiedzieć na ten temat ylko jedno: paździoch :gwizdanie:
lukaszr Opublikowano 4 Grudnia 2007 Opublikowano 4 Grudnia 2007 a ja mogę powiedzieć na ten temat ylko jedno: paździoch :gwizdanie: Czemu ja się nie dziwie, że widzę taką wypowiedź poźka
alvaro Opublikowano 4 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2007 poziek znamy się tylko z forum i wiem że jesteś anty gnojowy więc się nie obrażam ale... może 300 koni to to nie jest ale to nie jest auto do wyścigów - spod świateł i tak daje radę a w podróży z Tobą i tak wygrywam bo co z tego że trochę lepiej przyspieszysz i trochę szybciej pojedziesz jak tą zyskaną odległość stracisz stojąc pod dystrybutorem...
poziek Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 ALV nie zczaiłeś o co chodzi... Jak piszę paździoch to z zazdrości Także pierdzielnąłem ci z komplementa brachu Wszystkim rozsądnym ludziom polecam tdi i wcale nie jestem anty tdi :P Jestem anty kombi - buahahahhahahahahahahahahhahaha :polew: :polew: :polew:
alvaro Opublikowano 5 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2007 ALV nie zczaiłeś o co chodzi... Jak piszę paździoch to z zazdrości Także pierdzielnąłem ci z komplementa brachu Wszystkim rozsądnym ludziom polecam tdi i wcale nie jestem anty tdi :P Jestem anty kombi - buahahahhahahahahahahahahhahaha :polew: :polew: :polew: nie zczaiłem ale tak czy siak się nie obrażam... KONIEC OT !!
adadur Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 alv, jakies dalsze mody planujesz? Pytanie retoryczne ... on nigdy nie przestanie
Flyer Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 No od ostatnich minela juz kupa czasu... niby zarzeka sie, ze nie bedzie wiecej inwestycji :gwizdanie:
lukaszr Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 No od ostatnich minela juz kupa czasu... niby zarzeka sie, ze nie bedzie wiecej inwestycji :gwizdanie: Jemu to chyba wystarczy tego. Tym bardziej, że ma ośkę i już przy tej mocy jest problem z trakcją
adadur Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 No z moca to przystopował ale teraz było mu w głowie licht-paket no coś tam z S-line by rzeźbił - podziwiam taki zapał
alvaro Opublikowano 5 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2007 trakcja mnie dobija także więcej mocy mówię stanowcze nie ale nie mówię NIE rezaniu - nie długo przybędą lampki pod nogi kierowcy i pasażera od licht paket i diody w przedniej lampce (bo nawiewy jak wiecie już są) szukam też podświetlanego schowka na monety i uchwytu na kubki, a na dniach przyjdą do mnie blendy głośników z napisem BOSE (tak dla bajeru hyhy) ale kończyć mi to OT bo pójdą kropki ! PROSZĘ O KOMENTOWANIE NOWYCH LOGÓW
adadur Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 PROSZĘ O KOMENTOWANIE NOWYCH LOGÓWA co tu komentować ... szerokiej drogi tylko :gwizdanie:
lukaszr Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 A co tu komentować ... szerokiej drogi tylko :gwizdanie: Tylko to, że mógłbyś kupić sobie jakiś dodatek do paliwa (korekcje) i zdecydowanie nie zalecam wkręcania go wyżej niż 4200 obr (są przeładowania nawet 0,4-0,5 mbar), ale to i tak się prawie nie robi oprócz logów, aczkolwiek robiąc logi ja kręcę na maxa do 4200-4300, bo wyżej nie ma sensu. Jeden z naszych spotowiczów dowiedział się, że do wyczyszczenia dobrze układu wtryskowego idealnie nadaje się Mixol, czyli to do dwusuwów. Na 50L paliwa wlewa się 100-150g Mixolu i przejeżdża 2 zbiorniki - podobno nawet Andrzej Poniedziałek to sprawdzał i rzeczywiście pomaga. Ale kolega najpierw przetestuje i będziemy wiedzieli co i jak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się