dliwski 12 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Koledzy, gdzie znajdę + od alternatora (kontrolka ładowania), żeby DRL zapalały się razem z silnikiem, a nie z zapłonem? Macie jakieś foto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Koledzy, gdzie znajdę + od alternatora (kontrolka ładowania), żeby DRL zapalały się razem z silnikiem, a nie z zapłonem? Macie jakieś foto? Przy alternatorze. Przy ecu przy liczniku Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dliwski 12 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Przy alternatorze. Przy ecu przy liczniku Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka A coś dokładniej mógłbyś podpowiedzieć, bo niestety kabli jest sporo... najbardziej pasowałoby mi przy ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Probowka w rączkę i szukamy na którym przewodzie pojawia się plus po odpaleniu. Szukaj wśród niebieskich.Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dliwski 12 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Czyli ecu do wyjęcia i z tylu szukać we wtyczkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 19 minut temu, dliwski napisał: Czyli ecu do wyjęcia i z tylu szukać we wtyczkach? Nie lepiej szukać gdzieś na listwie pod kierą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dliwski 12 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Nie lepiej szukać gdzieś na listwie pod kierą ? Może i lepiej, ale gdzie konkretnie? Zdjąłem osłonę, przy bezpiecznikach wszystko cacy na wierzchu, ale głębiej jest ciężko z dostępem żeby znaleźć ten plus alternatora/kontrolki ładowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dliwski 12 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Sprawdziłem wszystkie niebieskie pod ecu - jest jeden gładki niebieski (pozostałe niebiesko-jakieś) ale niestety nie daje prądu po odpaleniu. Pozostałe tez nie dają, jeden niebiesko-czarny daje prąd już na zapłonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dliwski 12 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dliwski 12 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Problem rozwiązany. Moją probówką była żarówka z amerykańca i zapalała się nie przy każdym przewodzie (pewnie to wina tego, że ma więcej W). Zrobiłem probówkę ze zwykłej europejskiej żarówki i szybko znalazłem plus w niebieskim kablu w czarnej kostce za ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 w każdym elektrycznym/motoryzacyjnym sklepie znajdziesz taką probówkę... kosztuje grosze. bez tego nie powinno się zaczynać żadnych prac przy instalacji elektrycznej w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Gugu33 2 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 W dniu 27.02.2011 o 19:23, Kowi87 napisał: Taki graficzny schemacik co z czym Soczewka na elektromagnes Uploaded with ImageShack.us tak wygladają żarówki do dziennych Uploaded with ImageShack.us Instalacja Dziennych Pod przekaźnikami jest 8 zacisków śrubowych. Zasilanie po kluczyku trzeba wziaść z przekaznika 75 1. 30 - stały plus 2. 30 - stały plus 3. 58a - ? 4. 75X <-- TU. Napięcie po kluczyku z wyłaczeniem pracy rozrusznika. 5. 15a - 15 wskazuje na napiecie po kluczyku - nie sprawdzałem 6. |75a| - ? 7. 15 - 15 wskazuje na napiecie po kluczyku - nie sprawdzałem 8. 87F/Diesel - w benzynie napięcie pompy paliwa, w dieslu zapewne świec żarowych. Kowi, pewnie w swojej galerii masz fotki- mógłbyś wrzucić? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sla_b 0 Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Witam jako nowy użytkownik. Szukałem odpowiedzi w wielu miejscach, ale nigdzie nie zostało to jasno opisane, dlatego postanowiłem zapytać tutaj. Jakiś czas temu wpadły mi w ręce soczewki hella gen 3 o ile się nie mylę i chciałbym w końcu zabrać się za ich montaż, bo przeleżą kolejne pół roku w garażu. Z przerobieniem lampy powinienem sobie poradzić, ale jedna rzecz mnie zastanawia - czy trzeba coś przerabiać w samej soczewce żeby zamontować niej żarówkę H7 zamiast xenonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Czy ja dobrze rozumiem ze chcesz wstawic balona do projektora zenonowego??? Pewnie i mozna wstawic zwykle mocowanie na projektor i podpiac przeslone tylko czy to bedzie gralo ladnie to nikt Ci tego nie powie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sla_b 0 Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Czytałem w kilku miejscach o H7 włożonej do helli co dawało w efekcie bihalogen, ale nie wiem czy to kwestia modelu helli czy przerobienia mocowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuhri 0 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 To sa Helle Bixenon H7. Model na Ds2 to inny zestaw. Żeby wsadzić do DS2 żarówkę H7, musisz obciąć jej "pierścień" by wszedł w gniazdo DS2, potem trzeba to jakoś ustabilizować. Najlepszy do tego jest wycięty pierscień z żarnika. Tylko wiedz, ze przesuwa to źródło światła w soczewce i cała granica światło/cień jest zaburzona. Mam takie rozwiązanie u Siebie, w soczewkach Bi xenon z Q7, ale jako awaryjne - jak np w trasie padnie przetwornica albo żarnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sla_b 0 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Czyli to co widać na zdjęciu to hella gen 3 pod d2s i żeby tu włożyć H7 to nic nie rzeźbić w mocowaniu helli tylko przyciąć pierścień żarówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol992 18 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Pewien znany na forum kolega, który przerabiał moje reflektory miał właśnie wrzucić mi w środek hella 3 pod bihalogen h7. Mocowanie żarówki jest właśnie pod d2s a żarówkę mam wrzuconą bez żadnych przeróbek(podobno tak ma być). Wydaje mi się, że nie świeci do końca to w ten sposób jak powinno. Może ktoś mnie oświecić czy mam dobre projektory ? Albo czy podcinając pierścień żarówki ma prawo to dobrze świecić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sla_b 0 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Mógłbyś wrzucić zdjęcia jak żarówka siedzi w mocowaniu z czarnym klipsem i bez niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol992 18 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 musiałbym lampę wyciągnąć, jak będę miał ją na wierzchu to cyknę zdjęcie. żarówka swoim pierścieniem leży na tych trzech punktach z czego ten na dole ( patrz na zdjęcie wyżej) pokrywa się z wypustką żarówki h7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się