Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rezanie bixenonu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

światła dzienne mają sens....ale normalne....homologowane-te ,w które samochody są seryjnie wyposażane

to co się spotyka na drodze "dołożone" to dramat...jeździsz to wiesz o czym mówię

Opublikowano

Ale dzienne w długich to fajna opcja, na pewno lepsza od tych listew które maja wszystkie golfy ;)

Opublikowano

No właśnie dokładane listy itp odpadają. Albo ledy zamiast długich albo coś zamiast halogenów jeśli założę zderzak z polifta. Nic nie jest istotne prócz tego żeby psy się nie przyczepiły , że jeżdżę bez świateł. Serio nie chce katować palników w ciągu dnia bo to bezsensu. Starczy mi absolutne minimum widoczne w dzień. Wątpię czy uda się to osiągnąć bez odbłyśnika ale chyba spróbuje.

Opublikowano

Mówisz, że wystarczy, żeby się nie doczepili - a do dziennych w halogenach się nie doczepią?

Opublikowano

W moich rejonach nie. Jak jest w innych stronach pojęcia nie mam.

Opublikowano

Do dziennych w halogenach moga sie nie doczepic jedynie gdy pozycje beda wylaczone, duzo ludzi jezdzi z wlczonymi pozycjami a wg przepisow nie moga sie palic pozycje razem z dziennymi :facepalm: ja mam dzienne w kratkach 6W jedna lampa i bardzo dobrze swieca, ma to homologacje, kazda dioda ma swoj odblysnik i soczewke na diodzie ;) a kupilem najtansza h7 led z allegro wlozylem w dlugie i slabo to widac :P

Opublikowano

Mówisz, że wystarczy, żeby się nie doczepili - a do dziennych w halogenach się nie doczepią?

Ja mam dzienne w długich, sporo kontroli za sobą i na bixie i na dziennych i nikt się nie przyczepił nawet raz ;)
Opublikowano

a jakie masz zarowki H7 led? :decayed:

Opublikowano

Toż to jakiś nowy przepis wszedł że postojówki nie mogą świecić wraz ze światłami mijania?

To każdy posiadacz starego auta powinien mandat dostać.

U mnie świeci to i to, kilka kontroli i nikt się do świateł nie doczepił.

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

a jakie masz zarowki H7 led? :decayed:

Tak, H7 led
Opublikowano (edytowane)

Toż to jakiś nowy przepis wszedł że postojówki nie mogą świecić wraz ze światłami mijania?

To każdy posiadacz starego auta powinien mandat dostać.

U mnie świeci to i to, kilka kontroli i nikt się do świateł nie doczepił.

Wysłane z mojego GT-I9100

A gdzie ktoś pisał o światłach mijania? Piszemy o dziennych i o te światła koledze chodziło. Zgadzam się z nim w 100% bo chyba od początku mody na te światła dzienne jest przepis który mówi, ze prócz nich nie ma prawa z przodu palić się żadne inne źródło światła. U mnie większość ludzi dostaje mandaty za te światła bo po zapaleniu świateł mijania one powinny z automatu gasnąć a tego nie robią. Pewnie co niektórzy celowo tak podłączają. Chyba z 2-3 lata temu jak jeździłem B4 zakładałem tam światła dzienne led i nawet w instrukcji pisało, że nie gaśnięcie dziennych po włączeniu normalnych grozi mandatem. Po prostu ładować dzienne w halogeny ale pozycje palić się nie mogą.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Dokladnie tak jak Mesiah napisal :)

Opublikowano

No jo... to ja pokiełbasiłem dzienne z mijania, dzieki za wyjaśnienie :)

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

Spoko looz. Siedzę i się zastanawiam. Są niby żarówki led h7 droższe i mocniejsze z soczewką od przodu. Mają po 30-40 watt i kosztują 80-120zł/szt. Wiem, że przy tej mocy światła do jazdy dzienne mijają się z ich definicją bo oszczędzania prądu tutaj zbytnio nie będzie ale serio nie wiem czy jest sens palić żarniki cały dzień. Może to po prostu oleje i będę jeździł ale trochę mi to nie na rękę. W dzień jeżdżę dużo i krótkimi odcinkami. Odpalać i gasić przetwornice co rusz to nie jest dobry pomysł bo wiem,a że tego nie lubią.. Nie będę chyba kombinował i na razie jeżdżę na ksenonach a niedługo założę przedni zderzak z polifta z halo i wtedy się pobawię z dziennymi. Tam przynajmniej eekt będzie pewny.

Opublikowano

Ja teraz caly czas jezdze na palnikach bo musze je rozswietlic bo jedna delikatnie rozni sie barwa, dopiero 8 godzin mam na nich przejechane, 5500k a dalej sa lekko zolte, zobaczymy jak bedzie po rozswietleniu :facepalm:


Wkladajac takie H7 led w dlugie to chyba przegiecie co Pany? :decayed:

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5420833763&ref=last-visited

Opublikowano

Witam. A więc założyłem i u siebie Bixenon ze środkiem w czarny połysk od założyciela postu.

gr6qdpje.jpg

Ale mam pewien problem. Po włączeniu manetką drogowych lub po np mrugnięcia drogowymi to te już zostają. By wyłączyć stałe świecące drogowe muszę całkowicie wyłączyć światła czyli mijania i pozycję i jak włączę na mijania to już drogowe nie święcą. Miał już ktoś takie przypadek? Co na to poradzić?

Opublikowano

U mnie tak bylo jak mialem zle polutowane kable i cos nie laczylo, odnowa przelutowalem i problem nie wrocil ;)

Opublikowano

Witam. A więc założyłem i u siebie Bixenon ze środkiem w czarny połysk od założyciela postu.

gr6qdpje.jpg

Ale mam pewien problem. Po włączeniu manetką drogowych lub po np mrugnięcia drogowymi to te już zostają. By wyłączyć stałe świecące drogowe muszę całkowicie wyłączyć światła czyli mijania i pozycję i jak włączę na mijania to już drogowe nie święcą. Miał już ktoś takie przypadek? Co na to poradzić?

Zapewne soczewki valeo w lampach masz. Odłącz przekaźnik od halogenow i zobacz czy problem jest dalej. i daj znać.

Ja teraz caly czas jezdze na palnikach bo musze je rozswietlic bo jedna delikatnie rozni sie barwa, dopiero 8 godzin mam na nich przejechane, 5500k a dalej sa lekko zolte, zobaczymy jak bedzie po rozswietleniu :facepalm:

Wkladajac takie H7 led w dlugie to chyba przegiecie co Pany? :decayed:

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5420833763&ref=last-visited

A czemu nie chcecie założyć sobie modułu świateł dziennych który obniża moc zwykłej żarówki do 30% a obecnie ma większość regulowana moc wiec można dostosować do własnych potrzeb. A kosztują juz od około 50zl.
Opublikowano

Lampy oryginalne Valeo rozebrane pomalowane w czarny połysk i wrzucona większa soczewka.

Co do przekaźnika od przeciwmgłowych to mam taki

zc9vceco.jpg

vhl55pom.jpg

sfj2alir.jpg

I po wyciągnięciu tego przekaźnika mogę gasić i mrugać drogowymi. Ale usunięcie całkowite tego przekaźnika nie wchodzi w grę. Więc co dalej?? ;)

Opublikowano

Sprawdź na którym pinie pojawia się plus z mrugnięcia długimi odetnij go i od gniazda podłącz bezpośrednio do masy. A dalej zaizoluj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...