czarny Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 dlaczego cięzko siemian ma na sprzedaż a brembo masz 4 tłoczki, waga niższa pewnie konkretny mod
Orzeł Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2012 a wydech masz jeszcze ori? DPF jest na miejscu i wydech do połowy auta też, od połowy do końca jest MG Jednak Brembo załozyłeś z adapterami Graty MODA Ciezko pewnie było dorwać heble z S4 Miałem dylemat co zrobić i w końcu wybrałem to co widać, z S4 mogłem mieć bez problemu, była jeszcze opcja z RS6 . Myślę jednak, że ten zestaw jest optymalny pod względem efektywności i ekonomi, a 4 tłoczki są wydajniejsze niż jeden . Czas pokaże jak się to spisuje
jedrekx Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 a wydech masz jeszcze ori? DPF jest na miejscu i wydech do połowy auta też, od połowy do końca jest MG szkoda, myślałem że masz cały nowy a stary mi sprzedaż
wrclaguna Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 dlaczego cięzko siemian ma na sprzedaż do B8 Nic nie widze w Dziale Sprzedam
czarny Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 :wallbash: :wallbash:zaj... jak dzik w sosne walneło mi sie d B7 ogladam auto a takie pierdoły pisze :wallbash:
gregski Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Orzel, jakie orientacyjne koszty swapu?
MARCIN607 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 przyjemny dla oka i przy mocy ponad 300KM to chyba konieczny
turdzi Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ciezko pewnie było dorwać heble z S4 w przypadku 2.0 TFSI i 3.0 TDI nie ma raczej sensu szukac uzywanych zaciskow.Jak ktos ma znizke w ASO lepiej jest tylko kupic jarzmo i zostawic swoja pewne zaciski.Cenowo wyjdzie dokladnie tak samo.
czarny Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 hmm no w sumie racja ale jesli cenowo wychodzi tak samo, to lepiej kupic zaciski i sprzedać swoje stare i wtedy wyjdzie taniej przeciesz chyba ze mowisz juz po takim zabiegu
gregski Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 w przypadku 2.0 TFSI i 3.0 TDI nie ma raczej sensu szukac uzywanych zaciskow.Jak ktos ma znizke w ASO lepiej jest tylko kupic jarzmo i zostawic swoja pewne zaciski.Cenowo wyjdzie dokladnie tak samo. wow, to roznica jest jedynie w wygladzie i jarzmie? ciekawe info, dzieki turdzi. musze sie niebawem zabrac za wymiane hamulunku na nowy i jesli to tylko kwestia jarzm, to od razu kupie wieksze tarcze i wymienie jarzma.. mimo calkiem sporej srednicy 320mm u mnie seria bije po kilku hamowaniach na autostradzie jak sie rozgrzeje..
H4mm3R Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 w przypadku 2.0 TFSI i 3.0 TDI nie ma raczej sensu szukac uzywanych zaciskow.Jak ktos ma znizke w ASO lepiej jest tylko kupic jarzmo i zostawic swoja pewne zaciski.Cenowo wyjdzie dokladnie tak samo. wow, to roznica jest jedynie w wygladzie i jarzmie? ciekawe info, dzieki turdzi. musze sie niebawem zabrac za wymiane hamulunku na nowy i jesli to tylko kwestia jarzm, to od razu kupie wieksze tarcze i wymienie jarzma.. mimo calkiem sporej srednicy 320mm u mnie seria bije po kilku hamowaniach na autostradzie jak sie rozgrzeje.. Tylko kup same jarzma w przyzwoitej cenie
turdzi Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 wow, to roznica jest jedynie w wygladzie i jarzmie w jakim wygladzie przeciez zacisk s4 jest dokladnie taki sam jak 2.0 TFSI i 3.0 TDI tylko ze jest pomalowany na czarno. Tylko kup same jarzma w przyzwoitej cenie, tylko wiesz jak jest nietore te zaciski leza miesiacami , bez ruchu smarowania , tak na dobra sprawe to nadaja sie co naj mniej do przegladu przed zalozeniem.
gregski Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Tylko kup same jarzma w przyzwoitej cenie, tylko wiesz jak jest nietore te zaciski leza miesiacami , bez ruchu smarowania , tak na dobra sprawe to nadaja sie co naj mniej do przegladu przed zalozeniem. czemu mialy by lezec? przeciez moge wykorzystac te ktore mam w aucie?
turdzi Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 no wlasnie , a jak kupujesz od handlarza to czesto gesto leza nawet na polu........
gregski Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 no wlasnie , a jak kupujesz od handlarza to czesto gesto leza nawet na polu........ to jasne. przestraszylem sie, ze jednak musze kupowac inne zaciski dlatego spytalem rozumiem, ze caly mod dotyczy tylko przodu? czy rowniez tyl mozna tak zmienic na 320 mm ?
Staszek20VT Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Piotruś, gratki fajnego moda.
Rekomendowane odpowiedzi