Staszek20VT Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 No proszę, proszę - człowiek na chwilkę wyjedzie, a tu takie jazdy BRAWO Piotruś, GRATULACJE!!! A teraz szykuj furę, może czas niunię zmienić?
Orzeł Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Opublikowano 30 Maja 2012 Dzięki Staszku Pozostaje jedno małe pytanie - na co zmienić?? Niunia spełnia moje oczekiwania w 100% no chyba, że będzie potrzebny większy bagażnik
jedrekx Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 zostaw autko i zacznij modzić S-line exterieur :naughty:
Orzeł Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Opublikowano 31 Maja 2012 Auto ma całe body z S4 poza czarnym przednim grilem
Orzeł Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Opublikowano 31 Maja 2012 przecież to był pierwszy mod po zakupie auta przed całą mechaniką bo auto było na gwarancji
miron78 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 naprawdę szacun Orzełek - piękne wyniki - 360ps - powaliłeś mnie - jest potencjał w furce oj jest
wrclaguna Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 naprawdę szacun Orzełek - piękne wyniki - 360ps - powaliłeś mnie - jest potencjał w furce oj jest Rezaj.......rezaj swoją miron
Remik-A4 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 WOW winiki zadziwiajce gratulacje !!! jestem ciekwaw jakie spalanie ?
gregski Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zalezne od jazdy pewnie podobnie do serii.. Czyli podobnie do 2.0 tdi.
pawel1380 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Nie masz przy takim momencie absolutnie zadnych drgan na drazku skrzyni?
Orzeł Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 WOW winiki zadziwiajce gratulacje !!! jestem ciekwaw jakie spalanie ? Spalanie przy normalnej jeździe ok 8l, przy eco drivingu 7, przy butowaniu max 10, ale to naprawde trzeba mocno deptać Nie masz przy takim momencie absolutnie zadnych drgan na drazku skrzyni? Auto jest zestrojone tak, żeby nie było żadnych drgań dlatego Max moment jest tak wysoko - oszczędza to cały układ napędowy
Remik-A4 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 heh wykonales kawal dobrej roboty do ktorej nie jeden uzytkownik B8 3.0tdi bedzie wracal !!! Co do spalania to WOW !!! moje marne 1.8T tyle pali heeehehe
gregski Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Orzel, czyli spokojnie mozna podjechac do aligatora i poprosic o strojenie 3.0 tdi na Orla?
mystic.pl Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Orzel, czyli spokojnie mozna podjechac do aligatora i poprosic o strojenie 3.0 tdi na Orla? Zależy jakie 3.0tdi masz, bo jest różnica i to ma znaczenie
mystic.pl Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 W osprzęcie. CAPA to praktycznie bliźniacza konstrukcja jaka była w B7 ASB przez co jest jak gdyby trochę ograniczona, co nie znaczy, że nie można wyciągnąć z niej sporo, z tym, że przy wysokim strojeniu ok. 340-350ps i standardowych modach typu cooler i wydech to już praca na "granicach wytrzymałości". CCWA ma już zmodyfikowany układ paliwowo wtryskowy, a CCLA to już "wyższa liga" choć CCWA można spokojnie dozbroić do "poziomu" CCLA.
_Gabriel_ Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 z tego Co wiem, to wtryskiwacze w CAPA/CCWA sa te same... cisnienie w railu jest inne CAPA -1650bar - CCWA 1800bar, ale nie sadze, ze to ma wplyw na moc. Mozesz powiedziec cos wiecej?
Rekomendowane odpowiedzi