rsiak Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 no wlasnie Panowie mi oleju potrafi troche zjejsc nawet bardzo troche, ale moje audi niema lekkiego zycia, lubie je pogonic i to dosc kakretnie. Luzy na wirniku sa, ale co dziwne turbo suche i jak narazie dziala rewelacyjnie. Ogulnie to mam rozumniec ze jak sie auto goni to potrafi zjesc troche wiecej oleju niz powinno tak ? Jak sa luzy na wirniku to oznacza, ze musisz brac pod uwagę wymane turbo.
marcuso86 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Ja mam tak jak zaleje połowe stanu przy wymianie oleju to po 15 tys przy nastepnej wymianie mam nie mniej niż min. 100% ori 190tys km, olej castrol slx wymieniany co 15 tys i auto nie ma lekkiego życia. Turbo ori. Dodam ze wczesniej jak lałem edge 5w/40 to brało mi go troszke wiecej niz slx'a dlatego teraz smigam tylko na slx . Ale gdzies tu na forum czytałem ze awx pali edge'a
Biszczan Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Po regeneracji turbo i wymianie oleju na bagnecie było jakieś 3/4 z całej skali. Teraz po 3 miesiącach jest trochę poniżej połowy skali. Moim zdaniem za dużo tego oleju mi ubywa. Zrobiłem niecałe 2000 tyś. km tylko. Silnik odpala bez problemu, nie dymi, wycieków nie zauważyłem , spalanie w normie- jedynie mam problem z mocą auta- dlatego też jeżdżąc po mieście staram się oszczędzać auto. Od piątku do wczoraj zrobiłem 320km ale przed wyjazdem z Zakopanego dolałem troszkę oleju.
RALF76 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Ja mam tak jak zaleje połowe stanu przy wymianie oleju to po 15 tys przy nastepnej wymianie mam nie mniej niż min. 100% ori 190tys km, olej castrol slx wymieniany co 15 tys i auto nie ma lekkiego życia. Turbo ori. Dodam ze wczesniej jak lałem edge 5w/40 to brało mi go troszke wiecej niz slx'a dlatego teraz smigam tylko na slx . Ale gdzies tu na forum czytałem ze awx pali edge'a Jak sprawdzić czy Turbo jest ORI? jest rok produkcji wybity? da się sprawdzić otwierając maske? ja mam 220k przelotu (ori) i praktycznie nic oleju motul nie bierze od wymiany do wymiany więc z ciekawości chciałbym zobaczyć...
aju Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Jak sa luzy na wirniku to oznacza, ze musisz brac pod uwagę wymane turbo. co TY w ogóle gadasz Luz poprzeczny jest dopuszczony w pewnym zakresie, oczywiście nie taki żeby obcierał o obudowę wirnik... bez takiego luzu nie tworzyła by się poduszka olejowa i zatarła by się oś turbiny! Niedopuszczalny jest wzdłużny, jeśli taki występuje turbina "się kończy"
rysiu2006 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Witam Nie chcę zakładać nowego tematu może w tym ktos pomoze pacjent 1.9tdi avf 2002r bierze mi olej jak silnik nie jest zimny i nierozgrzany to widzę ze kopci na niebieskawo ale jak się nagrzeje i przejadę już te 5km nie dymi ktoś wie czym to może być spowodowane i wczoraj wymieniałem olej i zalałem go trochę za dużo i teraz bardziej dymi nic sie nie stanie silnik spali nadmiar tego oleju ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się