Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ocena paska rozrządu! POMOŻECIE?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

popsikaj go pianką konserwującą do pasków klinowych i jeszcze pośmigasz :naughty::kox:

Opublikowano

popsikaj go pianką konserwującą do pasków klinowych i jeszcze pośmigasz :naughty::kox:

:polew: :polew: :polew:

Sory ale nie mogłem się powstrzymać .... i kup auto od takiego człowieka :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Temat kwalifikuje się do zamknięcia !

Opublikowano

wqymieniaj i nie zastanawiaj się cały kompletny z rolkami

Opublikowano

wymien caly rozrzad i nie baw sie ja odrazu jak kupuje fure to pierwsze co robie to rozrzad i olej :) na tym sie nie oszczedza :) mowisz nie wkladaj kasy ja naprzyklad wkladam bo moja fura mi sie podoba :)[br]Dopisany: 25 Luty 2011, 08:27_________________________________________________a ja mam rozrzad sasha i nie narzekam :D

Opublikowano

tzn nie inwestuj w cały rozrząd :> w tym sensie

Kolego życzę Ci żebyś kupił auto od osoby Twojego pokroju... :wallbash::kwasny:

Opublikowano

Mi nie piszczy na Conti Techu, a wymienialiście rolki? Bo ja wszystkie.

:hi:

Opublikowano

Mi nie piszczy na Conti Techu, a wymienialiście rolki? Bo ja wszystkie.

:hi:

Tak ja wymieniłem wszystko łącznie z pompą wody, sprzęgiem alternatora itd... :mysli:

Opublikowano

mi też na conti-techu nie piszczy wymieniałem w zeszłym tygodniu rozrząd z rolkami pompe wody sprzęgło alternatora, oraz pasek wielorowkowy i klimy tez conti-techa i jeszcze napinacz ze sprężyną paska wielorowkowego.

Paski conti-techa wszystkie

rolki Ruville czy jak tam się to pisze (prowadząca i napinająca)

sprzęgło alternatora (koło pasowe) INA

napinacz wielorowkowego paska FEBI

pompa wody Ruville

samochód po kupnie moim zdaniem od razu powinien przejść taki zabieg nawet gdy sprzedający zarzeka się że jest zrobione.

Opublikowano

masz AFNa to nie bedzie tyle kosztowała Cie wymiana co w AJMie :wallbash:

Opublikowano

mi też na conti-techu nie piszczy wymieniałem w zeszłym tygodniu rozrząd z rolkami pompe wody sprzęgło alternatora, oraz pasek wielorowkowy i klimy tez conti-techa i jeszcze napinacz ze sprężyną paska wielorowkowego.

Paski conti-techa wszystkie

rolki Ruville czy jak tam się to pisze (prowadząca i napinająca)

sprzęgło alternatora (koło pasowe) INA

napinacz wielorowkowego paska FEBI

pompa wody Ruville

samochód po kupnie moim zdaniem od razu powinien przejść taki zabieg nawet gdy sprzedający zarzeka się że jest zrobione.

Mam dokładnie taki sam zestaw :wink4:

Nie zawsze piszczy i nie wiem czy to dokładnie pas rozrządu :mysli:

Opublikowano

Zrób cały rozrząd tak jak należy. Stare rolki mogą zerwać nawet nowy pasek jak będą go ścinać i zacznie się strzępić.

Opublikowano

Lepiej to zmień wygląda jak by miał zaraz się rozpaść ten pasek.. :chytry:

Opublikowano

Mam dokładnie taki sam zestaw :wink4:

Nie zawsze piszczy i nie wiem czy to dokładnie pas rozrządu :mysli:

Zdejmij osłonę rozrządu odpal furę i jak będzie piszczeć to na pasek kilka kropli wody ( dosłownie kilka kropli !!! ) - jak od razu nastąpi cisza wiesz na 100% że to pasek :wink4:

Opublikowano

na wieloklinowy zgodzę się że woda uciszy piszczenie ale przecież na rozrządzie jest pasek zębaty chyba że piszczy bo ociera o ranty kółek pasowych czyli rolki,a dokładnie o rolkę napinającą, no w sumie zgadza się można spróbować, bedzie wiadomo i daj znać. popiskiwało mi kiedyś koło pasowe na alternatorze (sprzęgiełko) sprawdź też u siebie bo jak wielorowkowy walnie w czasie jazdy to wciągnie ci go pod rozrząd i narobi bałaganu [br]Dopisany: 26 Luty 2011, 15:25_________________________________________________zrób ten rozrząd porządnie wszystkie rolki i paski, takie kombinowanie to moim zdaniem bezsens jak ci coś piepsznie to będziesz potem wypisywał i kombinował

Opublikowano

na wieloklinowy zgodzę się że woda uciszy piszczenie ale przecież na rozrządzie jest pasek zębaty chyba że piszczy bo ociera o ranty kółek pasowych czyli rolki,a dokładnie o rolkę napinającą, no w sumie zgadza się można spróbować, bedzie wiadomo i daj znać. popiskiwało mi kiedyś koło pasowe na alternatorze (sprzęgiełko) sprawdź też u siebie bo jak wielorowkowy walnie w czasie jazdy to wciągnie ci go pod rozrząd i narobi bałaganu

Wielorowkowy wymieniony razem ze sprzęgielłkiem i tym napinaczem. Od paru dni nie piszczy nic :mysli:

Opublikowano

ja sie podepne do tematu, mianowicie wymienilem caly zestaw rozrzad rolki napinacze, 3 lata juz minely, smigam na rok przecietnie10-11.000km za ile bede musial zmienic na nowy zestaw?? ile sie smiga na rozrzadzie? Niepamietam jakiej firmy ale znajomy mechanik mi jakis ori wkladal

Opublikowano

... ile sie smiga na rozrzadzie?

Maksymalnie 90 kkm ( wg. ASO Polska ) , 120 kkm ( wg. ASO DE ) lub 5 lat :wink4:

Opublikowano

... ile sie smiga na rozrzadzie?

Maksymalnie 90 kkm ( wg. ASO Polska ) , 120 kkm ( wg. ASO DE ) lub 5 lat :wink4:

to ja narazie 35 zrobilem przez 3 lata wiec 1/3 :D

Opublikowano

co 90 tys. km lub co 6 lat

Opublikowano

tzn nie inwestuj w cały rozrząd :> w tym sensie

Kolego życzę Ci żebyś kupił auto od osoby Twojego pokroju... :wallbash::kwasny:

Właśnie przez takie podejście (niestety wielu) użytkowników samochodów aż strach kupować używane auto. Ja nigdy nie wierzyłem zapewnieniom poprzednich właścicieli i zaraz po zakupie, profilaktycznie wymieniałem rozrząd, filtry, olej i płyny - bo na pewnych rzeczach się nie oszczędza !

Kolego, jeżeli masz jakiekolwiek, uzasadnione wątpliwości to wymieniaj i nie sam pasek tylko komplet i nie patrz na to czy go zaraz sprzedasz czy nie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...