ROBERT Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 popsikaj go pianką konserwującą do pasków klinowych i jeszcze pośmigasz
PIXI Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 popsikaj go pianką konserwującą do pasków klinowych i jeszcze pośmigasz :polew: Sory ale nie mogłem się powstrzymać .... i kup auto od takiego człowieka :wallbash: Temat kwalifikuje się do zamknięcia !
cichy s4 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 wqymieniaj i nie zastanawiaj się cały kompletny z rolkami
SkOs Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 wymien caly rozrzad i nie baw sie ja odrazu jak kupuje fure to pierwsze co robie to rozrzad i olej na tym sie nie oszczedza mowisz nie wkladaj kasy ja naprzyklad wkladam bo moja fura mi sie podoba [br]Dopisany: 25 Luty 2011, 08:27_________________________________________________a ja mam rozrzad sasha i nie narzekam
Killer1984 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 tzn nie inwestuj w cały rozrząd :> w tym sensie Kolego życzę Ci żebyś kupił auto od osoby Twojego pokroju...
rookie Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Mi nie piszczy na Conti Techu, a wymienialiście rolki? Bo ja wszystkie.
harley22 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Mi nie piszczy na Conti Techu, a wymienialiście rolki? Bo ja wszystkie. Tak ja wymieniłem wszystko łącznie z pompą wody, sprzęgiem alternatora itd...
cichy s4 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 mi też na conti-techu nie piszczy wymieniałem w zeszłym tygodniu rozrząd z rolkami pompe wody sprzęgło alternatora, oraz pasek wielorowkowy i klimy tez conti-techa i jeszcze napinacz ze sprężyną paska wielorowkowego. Paski conti-techa wszystkie rolki Ruville czy jak tam się to pisze (prowadząca i napinająca) sprzęgło alternatora (koło pasowe) INA napinacz wielorowkowego paska FEBI pompa wody Ruville samochód po kupnie moim zdaniem od razu powinien przejść taki zabieg nawet gdy sprzedający zarzeka się że jest zrobione.
jozek726 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 masz AFNa to nie bedzie tyle kosztowała Cie wymiana co w AJMie
harley22 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 mi też na conti-techu nie piszczy wymieniałem w zeszłym tygodniu rozrząd z rolkami pompe wody sprzęgło alternatora, oraz pasek wielorowkowy i klimy tez conti-techa i jeszcze napinacz ze sprężyną paska wielorowkowego. Paski conti-techa wszystkie rolki Ruville czy jak tam się to pisze (prowadząca i napinająca) sprzęgło alternatora (koło pasowe) INA napinacz wielorowkowego paska FEBI pompa wody Ruville samochód po kupnie moim zdaniem od razu powinien przejść taki zabieg nawet gdy sprzedający zarzeka się że jest zrobione. Mam dokładnie taki sam zestaw Nie zawsze piszczy i nie wiem czy to dokładnie pas rozrządu
hubipl9 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Zrób cały rozrząd tak jak należy. Stare rolki mogą zerwać nawet nowy pasek jak będą go ścinać i zacznie się strzępić.
Duch^ Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Lepiej to zmień wygląda jak by miał zaraz się rozpaść ten pasek..
ROBERT Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Mam dokładnie taki sam zestaw Nie zawsze piszczy i nie wiem czy to dokładnie pas rozrządu Zdejmij osłonę rozrządu odpal furę i jak będzie piszczeć to na pasek kilka kropli wody ( dosłownie kilka kropli !!! ) - jak od razu nastąpi cisza wiesz na 100% że to pasek
cichy s4 Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 na wieloklinowy zgodzę się że woda uciszy piszczenie ale przecież na rozrządzie jest pasek zębaty chyba że piszczy bo ociera o ranty kółek pasowych czyli rolki,a dokładnie o rolkę napinającą, no w sumie zgadza się można spróbować, bedzie wiadomo i daj znać. popiskiwało mi kiedyś koło pasowe na alternatorze (sprzęgiełko) sprawdź też u siebie bo jak wielorowkowy walnie w czasie jazdy to wciągnie ci go pod rozrząd i narobi bałaganu [br]Dopisany: 26 Luty 2011, 15:25_________________________________________________zrób ten rozrząd porządnie wszystkie rolki i paski, takie kombinowanie to moim zdaniem bezsens jak ci coś piepsznie to będziesz potem wypisywał i kombinował
harley22 Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 na wieloklinowy zgodzę się że woda uciszy piszczenie ale przecież na rozrządzie jest pasek zębaty chyba że piszczy bo ociera o ranty kółek pasowych czyli rolki,a dokładnie o rolkę napinającą, no w sumie zgadza się można spróbować, bedzie wiadomo i daj znać. popiskiwało mi kiedyś koło pasowe na alternatorze (sprzęgiełko) sprawdź też u siebie bo jak wielorowkowy walnie w czasie jazdy to wciągnie ci go pod rozrząd i narobi bałaganu Wielorowkowy wymieniony razem ze sprzęgielłkiem i tym napinaczem. Od paru dni nie piszczy nic
zib0l Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 ja sie podepne do tematu, mianowicie wymienilem caly zestaw rozrzad rolki napinacze, 3 lata juz minely, smigam na rok przecietnie10-11.000km za ile bede musial zmienic na nowy zestaw?? ile sie smiga na rozrzadzie? Niepamietam jakiej firmy ale znajomy mechanik mi jakis ori wkladal
ROBERT Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 ... ile sie smiga na rozrzadzie? Maksymalnie 90 kkm ( wg. ASO Polska ) , 120 kkm ( wg. ASO DE ) lub 5 lat
zib0l Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 ... ile sie smiga na rozrzadzie? Maksymalnie 90 kkm ( wg. ASO Polska ) , 120 kkm ( wg. ASO DE ) lub 5 lat to ja narazie 35 zrobilem przez 3 lata wiec 1/3
jarbi Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 tzn nie inwestuj w cały rozrząd :> w tym sensie Kolego życzę Ci żebyś kupił auto od osoby Twojego pokroju... Właśnie przez takie podejście (niestety wielu) użytkowników samochodów aż strach kupować używane auto. Ja nigdy nie wierzyłem zapewnieniom poprzednich właścicieli i zaraz po zakupie, profilaktycznie wymieniałem rozrząd, filtry, olej i płyny - bo na pewnych rzeczach się nie oszczędza ! Kolego, jeżeli masz jakiekolwiek, uzasadnione wątpliwości to wymieniaj i nie sam pasek tylko komplet i nie patrz na to czy go zaraz sprzedasz czy nie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się