Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

APY - od 1999 - 209ps

AMK- od 2001 - 209ps

BAM - od koncowki 2001 - 224ps

w TTce od 2000r montowano APX tez 224ps

sam program to okolice 250 ps

wydech dolot fmic +~25 kunia

dalej to już większe koszta - rozsądna granica bez kucizny to ~320ps

warto też dodać że eSki miały słabe seryjne hamulce - w pierwszej kolejności warto się nad nimi pochylić. Samochód pomimo tego że quattro to haldex prowadzi się pewnie w zakrętach, jeszcze lepiej jest na dobrym kicie i poliuretanach (miałem przyjemność takim setupem jeździć i byłem pozytywnie zaskoczony) co prawda nigdy nie bedzie to evo/sti, ale mozna być zadowolonym z osiągów i prowadzenia

Warto szukać wersji poliftowych 01/02 - dużo lepiej się prezentują :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wersje 210 i 225 różnią się tylko programem, ostatnio znajomi robili wersje 210 na totalnie seryjnych gratach, z przelotowym wydechem wyszło trochę ponad 260 kucy.

Nie tylko setupem ale także osprzętem i 225 BAM mają twincam ze zmiennymi fazami rozrządu czego w 209km nie było i BAM jest dostosowany do max 400KM bo ma mocniejszą głowicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienna faza jest tylko na dolocie

Tak ale w wersjach 209KM nie było w ogóle

---------- Post dopisany at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ----------

Dlatego jak ktoś szuka S3, TT, lub Cuprę warto poszukać BAMa

---------- Post dopisany at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany at 18:19 ----------

Szkoda że BAMa nie montowano w A4:kwasny:

Choć w BFB i BEX też są zmienne fazy dlatego napinacz łańcuszka kosztuje 1500zł - kurfa takie małe guwno a tyle kasy:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie robie rozeznanie, bo przy okazji wymiany rozrządu, gdy będzie odsłonięty przód może zapodałbym coś do mojego AMB np FMIC. Czy są jakieś gotowe zestawy Plus&Play do mocy ok 250KM? Jak macie jakies namiary to dajcie znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie robie rozeznanie, bo przy okazji wymiany rozrządu, gdy będzie odsłonięty przód może zapodałbym coś do mojego AMB np FMIC. Czy są jakieś gotowe zestawy Plus&Play do mocy ok 250KM? Jak macie jakies namiary to dajcie znać.

http://www.toyosports.co.uk/fmic-audi-a4-b6-18t-20v-passat-turbo-intercooler-kit-28999-1046-p.asp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć w BFB i BEX też są zmienne fazy

w każdej B6 1,8t jest zmienna faza:wink:

No to B5 nie bylo a co do AVJ to nie jestem pewiem:eusathink:

---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:27 ----------

Panowie robie rozeznanie, bo przy okazji wymiany rozrządu, gdy będzie odsłonięty przód może zapodałbym coś do mojego AMB np FMIC. Czy są jakieś gotowe zestawy Plus&Play do mocy ok 250KM? Jak macie jakies namiary to dajcie znać.

http://www.toyosports.co.uk/fmic-audi-a4-b6-18t-20v-passat-turbo-intercooler-kit-28999-1046-p.asp

Mam taki w domu jak nie bedzie padac to w weekend montaz:naughty:

Ten sam FMIC na angielkim ebayu jest za 229funa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć w BFB i BEX też są zmienne fazy

w każdej B6 1,8t jest zmienna faza:wink:

No to B5 nie bylo a co do AVJ to nie jestem pewiem:eusathink:

---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:27 ----------

Panowie robie rozeznanie, bo przy okazji wymiany rozrządu, gdy będzie odsłonięty przód może zapodałbym coś do mojego AMB np FMIC. Czy są jakieś gotowe zestawy Plus&Play do mocy ok 250KM? Jak macie jakies namiary to dajcie znać.

http://www.toyosports.co.uk/fmic-audi-a4-b6-18t-20v-passat-turbo-intercooler-kit-28999-1046-p.asp

Mam taki w domu jak nie bedzie padac to w weekend montaz:naughty:

Ten sam FMIC na angielkim ebayu jest za 229funa

Jest, dokładnie. To zapewne chinol, ale chyba da radę?

Poza tym, ja bym brał ciut tańszy zestaw, bo miałbym miejsce do zrobienia, spawanie, itd.

O ile oczywiście zda egazmin ta produkcja.

http://www.ebay.co.uk/itm/3-UNIVERSAL-INTERCOOLER-KIT-TYPE-V-600x300x76MM-U-BENT-PIPING-KIT-BLUE?item=310351663735&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m185&_trkparms=algo%3DSIC.NPJS%26itu%3DI%2BUA%26otn%3D12%26pmod%3D310372724250%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7555899613376381900

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to B5 nie bylo a co do AVJ to nie jestem pewien

w B5 na pewno nie było, a w B6 są zmienne na wolnych obrotach:wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orjentuje sie ktos czy jest jakis cooler ktorego mozna wstawic w mjesce fabrycznego ale jest oczywiscie wydajniejszy? o to chodzi ze musze robic mody tak zeby nie bylo widac ze sa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego poszukaj dobrze w temacie, jest napewno info że p&p pasuje jeszcze ic od alfy ale nie pamiętam której tylko ze on jest większy i wystaje sporo patrząc od dołu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o co chodzi, żeby rodzina nie widziała?:grin:

Zamiennik w miejsce ori nic Ci nie da, bo to musi być dobrze chłodzone - czyli Front. Jak to ładnie zakryjesz to ktoś mało kumaty nie zauważy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o co chodzi, żeby rodzina nie widziała?:grin:

Zamiennik w miejsce ori nic Ci nie da, bo to musi być dobrze chłodzone - czyli Front. Jak to ładnie zakryjesz to ktoś mało kumaty nie zauważy:wink:

nie no wlasnie tak prosto nie jest. TÜV nie moze widziec :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj nieco tutaj jak to zrobić z głową, bo coś mi się zdaje że się zagalopowałeś

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=71362&st=880

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o co chodzi, żeby rodzina nie widziała?:grin:

Zamiennik w miejsce ori nic Ci nie da, bo to musi być dobrze chłodzone - czyli Front. Jak to ładnie zakryjesz to ktoś mało kumaty nie zauważy:wink:

nie no wlasnie tak prosto nie jest. TÜV nie moze widziec :/

pomyśl o Prawym IC z BEXa:whistling:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...