Łukasz13 216 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Ciesz sie, ze nie masz filtra DPF Pytanie: Czy w 1.8T jest sonda szerokopasmowa a jeśli tak o w jakich modelach/rocznikach? Chyba szerokopasmowa jest od 2001 ja mam w B5 w AWT, w B6 zdaje się że tylko szerkopasmowe były w 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 No to dostaje sprzeczne informacje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Od 2001 były tylko szerokopasmowe w 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Dokładnie, od 2001 wszystkie 1.8T VAG miały szerokopasmową Bosch LSU-4, ale tylko 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Czyli w skrócie, 5 pin to szerokopsamowe Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Panowie założyłem ten kolektor z kwasiaka i jest taki temat ze turbo ładuje 1bar tak do 5tys potem spada na 0.8 i przy 6tys znowu wzrasta do 1 bara, wczesniej tak nie maiłem jak juz zaczeło spadać to nie wracało na 1 bar? cos jest nie tak czy co? ale na wysokich obrotach czuc różnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid97531 0 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Ja mam ten sam problem 4.5tys obr. spada do 0,8 5tys obr. znow rosnie do 1bara a dalej juz wg przerywa i nie jedzie ,auto na maxa jedzie 180km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Panowie założyłem ten kolektor z kwasiaka i jest taki temat ze turbo ładuje 1bar tak do 5tys potem spada na 0.8 i przy 6tys znowu wzrasta do 1 bara, wczesniej tak nie maiłem jak juz zaczeło spadać to nie wracało na 1 bar? cos jest nie tak czy co? ale na wysokich obrotach czuc różnice program do poprawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Panowie założyłem ten kolektor z kwasiaka i jest taki temat ze turbo ładuje 1bar tak do 5tys potem spada na 0.8 i przy 6tys znowu wzrasta do 1 bara, wczesniej tak nie maiłem jak juz zaczeło spadać to nie wracało na 1 bar? cos jest nie tak czy co? ale na wysokich obrotach czuc różnice program do poprawki tak myślełem:) ma szczęście GTO ogarnie to:) Dev jak wymieniałem kolektor to zauwarzyłem ze turbo (te które Ty załatwiałes) da się poruszyć część zimną a część gorąca stoi tak jakbym były luzy między tymi częściami to nie jest czyba dobrze co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 jezeli uważasz że jest z nia cos nie halo to masz przecież gwarancje kontaktuj sie z gosciem i wysyłaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 jezeli uważasz że jest z nia cos nie halo to masz przecież gwarancjekontaktuj sie z gosciem i wysyłaj wiesz pompuje dobrze ale to chyba nie jest normalne w turbinie zeby obracać jedną częścia na prawo i lewo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 jak była regenerowana, lub jakaś hybryda -to pewnie śruby pod temperaturą się lekko poluzowały, czasem występuje taki problem--dobrze by było wyjąć i skręcić dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 jak była regenerowana, lub jakaś hybryda -to pewnie śruby pod temperaturą się lekko poluzowały, czasem występuje taki problem--dobrze by było wyjąć i skręcić dobrze hybryda to jest ale śrub już mocniej chyba nie da rady dokręcić bo próbowałem:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 A moze podczas wyjmowania cos zrobiłes z WG i dlatego jest taka nierowna praca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 jak była regenerowana, lub jakaś hybryda -to pewnie śruby pod temperaturą się lekko poluzowały, czasem występuje taki problem--dobrze by było wyjąć i skręcić dobrze hybryda to jest ale śrub już mocniej chyba nie da rady dokręcić bo próbowałem:kwasny: to reklamuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 bedzie trzeba bo gwarancja do kwietnia:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 wysyłaj nie pytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianomen7 0 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Ciesz sie, ze nie masz filtra DPF Pytanie: Czy w 1.8T jest sonda szerokopasmowa a jeśli tak o w jakich modelach/rocznikach? Chyba szerokopasmowa jest od 2001 ja mam w B5 w AWT, w B6 zdaje się że tylko szerkopasmowe były w 1.8T od 2000r, norma koniec 2000 szerokopasmowa w 1.8t, awt tak jak u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Czy jest jakaś turbina, która szybciej wstaje i oferuj większa maksymalną moc niż k03-73 (k03s)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Czy jest jakaś turbina, która szybciej wstaje i oferuj większa maksymalną moc niż k03-73 (k03s)? o tych parametrach, którą mógł byś władować p&p-nie, ale pewnie znalazł byś kogoś, kto by kolektor pospawał pod flanszę z innego turba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się