zbiko13 0 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 No zaglądałem na ten kolektor i tu jest problem z przykręceniem bo w nim muszą byc szpilki a w turbo tez są Turbosprężarka Volvo C70 2.3 T5 S70 V70 240 KM B52 (3983922853) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. . Jedynie taki kolektor na szybkości KOLEKTOR WYDECHOWY AUDI VW VAG SEAT SKODA 1.8T T3 (4019754252) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Ale jakos nie ma przekonania bo to pewnie bedzie niezły szit , a zelwny byłby lepszy pewnie. Najlpiej to bedzie chyba dac go uspawać do baggarage Jeszcze mam pytanie odnośnie zaworu upustowego bo jak dzwigne doładowanie (pewnie ponad bara bedzie ,mysle coś koło 300kucy) ,czy zostawić serie ? Moze coś z tego wybrać Zawory upustowe Blow-off ! No i chce zamiast oe N75 dać MACa bo bedzie olei catch zeby był czysty układ dolotu a N75 na sucho padnie na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae 0 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 pany, pewnie nie jeden z was zwalał miske, chodzi mi o porównanie kupiłem motor, ale po zwaleniu miski miałem małe zdziwko-błoto wszędzie, u was jak to wyglądało? podobnie czy lepiej. np. zdjecie pompy oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 ktoś jeździł na ujowym oleju i niezbyt często zmieniał, zwal pokrywe zaworów i zobacz jak tam się sprawy mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae 0 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 na górze jest znacznie lepiej, chociaż też by troszke poskrobał ale nie ma takiej strasznej mazi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Ja jak kupiłem APU to standardowo na misce było trochę olejowego nalotu ale silnik generalnie był czysty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 pany, pewnie nie jeden z was zwalał miske, chodzi mi o porównanie kupiłem motor, ale po zwaleniu miski miałem małe zdziwko-błoto wszędzie, u was jak to wyglądało? podobnie czy lepiej.np. zdjecie pompy oleju http://s2.postimg.org/8nn89fcud/2014_03_15_09_35_10.jpg Wymyj co sie da i zalej dobrym fullem z plukanka Po 2-3tysiacach wymien filtr oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbiko13 0 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 U mnie był jeszcze gorzej . Silnik dałem na wieszak , miske i pokrywe zaworów odkreciłem i dimer bez rozcieńczalnia na przelot psikała, potem karcher i nówka . Juz śmiga 6tys. bez żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Czy w przeplywomierzu te plastmikowe siatki musza byc ? Nie hamuje to w jakis sposob przeplywu powiwetrza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Te siatki mają zapobiegać dostaniu się jakiś większych elementów do silnika jeśli nie daj Boże byłaby jakaś awaria związana z filtrem powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 stożek czy wkładka jest w siatce metalowej nie wiem co musialo by sie stac zeby jakiś element tego zassało na razie zostawię to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 stożek czy wkładka jest w siatce metalowej nie wiem co musialo by sie stac zeby jakiś element tego zassało na razie zostawię to... Na przykład wypięcie się stożka itp U kumpli jak kiedyś zmieniałem filtr powietrza zauważyłem że stary był jakoś śle założony - bynajmniej bokiem leciał syf a na tej właśnie siatce zatrzymały się liście W ADR pamiętam że miałem bardzo drobną metalową siateczkę, która raczej nie wpływała w żaden istotny sposób na przepływ. W APU mam chyba grubszą plastikową, ale dokładnie nie pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Czy w przeplywomierzu te plastmikowe siatki musza byc ? Nie chamuje to w jakis sposob przeplywu powiwetrza ? Na pewno nie chamuje. Może hamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Czy w przeplywomierzu te plastmikowe siatki musza byc ? Nie chamuje to w jakis sposob przeplywu powiwetrza ? Na pewno nie chamuje. Może hamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 czy wtryski z silnika ARY 320 pasują do AVJ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 pasuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Panowie, jaką średnicę wewnętrzną będzie miał wężyk który idzie do zaworu DV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 5mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Dzięki ---------- Post dopisany 25-03-2014 at 15:21 ---------- Poprzedni post napisany 22-03-2014 at 23:03 ---------- Tak mnie jedna rzecz zastanawia.. zamówiłem sobie nowy n75 ... z tej aukcji .. ORYG.ZAWÓR CIŚNIENIA EGR N75 1.8 T 058906283C ŁÓDŹ (4031048605) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Przyszedł zawór ale bez jakiegokolwiek znaku producenta.. Myślałem że będzie to zawór EATON taki jakie przeważnie są w 1.8t .. np: Myślicie żeby oddać i wziąć inny czy nie będzie to mialo znaczenia w 1.8t? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 pewnie chinczyk ale moze i dobry zaloz i przetestuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 ja stary miałem Eatona a jak nowy kupiłem tez już nie miał symbolu tylko sam numer, obydwa były jak na w/w obrazkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się