Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tej największej nie mają. Przerabiają na hybrydy rozwiercajac zimna i gorąca sgrone. Kolegą z naszego forum Dawid miał taka i stroil mu gto. Z dołu 1.4 a u góry niecaly bar. Potem turbo padło i nie uznali gwary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego mówiłem ze to bieda trochę z gwarancja na odległość:) cena tez nie jest jakas mega. Można za tyle hajsu wystrugac dpeka, kolektor, węże olejowe i kupić td04 w niezłym stanie. A w razie jak cos się wysra kupić samo turbo na podmianke... I miec 300km z palcem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona gorąca od K04-015, wirnik na 11 łopatkach, strona zimna rozwiercona od turbo S4 B5 (wlot minimalnie wiekszy jak w RS4 B5) wirnik tytanowy 8 łopatek.

Szacowana moc 280kM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to moge ogarnąć Ci K03S

Chyba ze chcesz cos mocniejszego :wink:

ja mam k03s i chciałbym coś mocniejszego zrobić takie cudo na 280 km było by fajne jak z montażem pod oryginalny osprzęt DP TIP kolektor jest p&p jaka cena takiej zabawy i jak z trwałością chciałbym aby wytrzymała co najmniej 100 tysi kilometrów pisz na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem, przez seryjną strone gorącą k04-015 która jest taka sama jak k03s (k03-073) nie da się wycisnąć 280KM.

Scrollproduct robiąc swoją hybryde rozwierca strone gorąca. Nie kojarzę już o ile, ale widziałem zdjęcia. Tak samo Frankenturbo F21, które ma większą stronę gorącą. F21 ma także większa strone zimną. Sam wlot jest kilka dobry mm większy, ze wymaga większej średnicy TIP. Do takich mocy obowiązkowo także kolektor wydechowy high flow bo o takich podstawach jak DP, FMIC i wtryski to nie trzeba powtarzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi nie chodzi o to aby osiągnąć taką moc moim celem jest 240 250 km wtryski mam już od BAM sportową gruchę od turba tylko potrzeba lepszą suszarkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem, przez seryjną strone gorącą k04-015 która jest taka sama jak k03s (k03-073) nie da się wycisnąć 280KM.

Scrollproduct robiąc swoją hybryde rozwierca strone gorąca. Nie kojarzę już o ile, ale widziałem zdjęcia. Tak samo Frankenturbo F21, które ma większą stronę gorącą. F21 ma także większa strone zimną. Sam wlot jest kilka dobry mm większy, ze wymaga większej średnicy TIP. Do takich mocy obowiązkowo także kolektor wydechowy high flow bo o takich podstawach jak DP, FMIC i wtryski to nie trzeba powtarzać.

w moim turbo strona gorąca tez jest delikatnie liznięta :wink:

ale tutaj nie chodzi tylko o turbo :wink:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko szczerze wątpie w te uczciwe 280KM.

Masz do niego numer telefonu to dzwon, nie rob offtopa. Temat turbin powraca co kilka stron i ciągle pisane sa te same rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko szczerze wątpie w te uczciwe 280KM.

Masz do niego numer telefonu to dzwon, nie rob offtopa. Temat turbin powraca co kilka stron i ciągle pisane sa te same rzeczy.

jak poskładamy kolejnego trupa na tej turbinie z wtryskami 460 z rovera i ICkiem to zapodam wykres

jeden taki diabeł juz smiga po pomorskich aftobanach :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh pewnie po paru butach turbo białe od temperatury, na jakim doładowaniu to jezdzi ? jakby była wieksza d*pa w tych K03/04 to miałoby to wszystko wiekszy sens..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

omzig obadaj dokladnie linka - bo mają takei turba

K04-SP56R 280HP - K04-SP60X 295HP 1.8t Longitudinal

:facepalm: Nie dojrzałem - no to przepraszam. :lol1:

link nie działa

Już działa.

Tej największej nie mają. Przerabiają na hybrydy rozwiercajac zimna i gorąca sgrone. Kolegą z naszego forum Dawid miał taka i stroil mu gto. Z dołu 1.4 a u góry niecaly bar. Potem turbo padło i nie uznali gwary.

Czyli tak jakby nie mieli, bo z tego co piszesz wychodzi na to, że trochę bryndza.

Edytowane przez omzig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...