pioteros Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 omzig obadaj dokladnie linka - bo mają takei turba K04-SP56R 280HP - K04-SP60X 295HP 1.8t Longitudinal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Tej największej nie mają. Przerabiają na hybrydy rozwiercajac zimna i gorąca sgrone. Kolegą z naszego forum Dawid miał taka i stroil mu gto. Z dołu 1.4 a u góry niecaly bar. Potem turbo padło i nie uznali gwary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Dlatego mówiłem ze to bieda trochę z gwarancja na odległość cena tez nie jest jakas mega. Można za tyle hajsu wystrugac dpeka, kolektor, węże olejowe i kupić td04 w niezłym stanie. A w razie jak cos się wysra kupić samo turbo na podmianke... I miec 300km z palcem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 link działa , to zostanę przy planie robienia hybrydy z turba k03s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Przecież scroll jest z Warszawy co nie oznacza, że ich polecam Edytowane 21 Września 2014 przez wampir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Jak chcesz to moge ogarnąć Ci K03S Chyba ze chcesz cos mocniejszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Panie Tomku co tam masz mocniejszego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Strona gorąca od K04-015, wirnik na 11 łopatkach, strona zimna rozwiercona od turbo S4 B5 (wlot minimalnie wiekszy jak w RS4 B5) wirnik tytanowy 8 łopatek. Szacowana moc 280kM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) za wiela ? z reszto jutro zadzwonię. Edytowane 21 Września 2014 przez krzysiekml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Jak chcesz to moge ogarnąć Ci K03S Chyba ze chcesz cos mocniejszego ja mam k03s i chciałbym coś mocniejszego zrobić takie cudo na 280 km było by fajne jak z montażem pod oryginalny osprzęt DP TIP kolektor jest p&p jaka cena takiej zabawy i jak z trwałością chciałbym aby wytrzymała co najmniej 100 tysi kilometrów pisz na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Moim skromnym zdaniem, przez seryjną strone gorącą k04-015 która jest taka sama jak k03s (k03-073) nie da się wycisnąć 280KM. Scrollproduct robiąc swoją hybryde rozwierca strone gorąca. Nie kojarzę już o ile, ale widziałem zdjęcia. Tak samo Frankenturbo F21, które ma większą stronę gorącą. F21 ma także większa strone zimną. Sam wlot jest kilka dobry mm większy, ze wymaga większej średnicy TIP. Do takich mocy obowiązkowo także kolektor wydechowy high flow bo o takich podstawach jak DP, FMIC i wtryski to nie trzeba powtarzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 mi nie chodzi o to aby osiągnąć taką moc moim celem jest 240 250 km wtryski mam już od BAM sportową gruchę od turba tylko potrzeba lepszą suszarkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Moim skromnym zdaniem, przez seryjną strone gorącą k04-015 która jest taka sama jak k03s (k03-073) nie da się wycisnąć 280KM. Scrollproduct robiąc swoją hybryde rozwierca strone gorąca. Nie kojarzę już o ile, ale widziałem zdjęcia. Tak samo Frankenturbo F21, które ma większą stronę gorącą. F21 ma także większa strone zimną. Sam wlot jest kilka dobry mm większy, ze wymaga większej średnicy TIP. Do takich mocy obowiązkowo także kolektor wydechowy high flow bo o takich podstawach jak DP, FMIC i wtryski to nie trzeba powtarzać. w moim turbo strona gorąca tez jest delikatnie liznięta ale tutaj nie chodzi tylko o turbo Edytowane 21 Września 2014 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Dev to jak z kosztami i innymi rzeczami o które pytałem powyżej bo PW u ciebie nie działa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Mimo wszystko szczerze wątpie w te uczciwe 280KM. Masz do niego numer telefonu to dzwon, nie rob offtopa. Temat turbin powraca co kilka stron i ciągle pisane sa te same rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 ok sorki za offtopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Mimo wszystko szczerze wątpie w te uczciwe 280KM. Masz do niego numer telefonu to dzwon, nie rob offtopa. Temat turbin powraca co kilka stron i ciągle pisane sa te same rzeczy. jak poskładamy kolejnego trupa na tej turbinie z wtryskami 460 z rovera i ICkiem to zapodam wykres jeden taki diabeł juz smiga po pomorskich aftobanach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 heh pewnie po paru butach turbo białe od temperatury, na jakim doładowaniu to jezdzi ? jakby była wieksza d*pa w tych K03/04 to miałoby to wszystko wiekszy sens.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 na 2 barach, turbo nie jest białe bo jest mocno podlane sieczką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) omzig obadaj dokladnie linka - bo mają takei turba K04-SP56R 280HP - K04-SP60X 295HP 1.8t Longitudinal Nie dojrzałem - no to przepraszam. link nie działa Już działa. Tej największej nie mają. Przerabiają na hybrydy rozwiercajac zimna i gorąca sgrone. Kolegą z naszego forum Dawid miał taka i stroil mu gto. Z dołu 1.4 a u góry niecaly bar. Potem turbo padło i nie uznali gwary. Czyli tak jakby nie mieli, bo z tego co piszesz wychodzi na to, że trochę bryndza. Edytowane 21 Września 2014 przez omzig Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się