Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pytałem mówi ze niedostępne, myślałem ze Ty pomożesz

Edytowane przez Imhotet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby kto szukał , to jest do sprzedania turbo do 1.8T K04-015 Hybryda wirnik RS6 , wlot 51mm, wzmacniane łożyska itp, potencjał na kolektorze Hi-Flow do 270km , turbo skladane na Mellecie, a nie najtanszym zamienniku
54a8a6356106984.jpg , 92c8e1356107032.jpg

1600zł

Edytowane przez gregor10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo chińczyk...?

Aaa i co z tym wlotem jest, spawany jakiś czy co tam się działo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gwarancja na pismie 12miesiecy wlot spawany 51mm , seria 45mm nie ogarnęła koła kompresji RS6 :decayed:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291292-sprzedam-turbine-k04-015-hybryda-rs6-270km-18t/

Edytowane przez gregor10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy czy ktoś może wrzucić schemacik jak podłączyć prawidłowo zaworek N75 ale MAC chodzi o wężyki bo szukałem w gogle i tam na innym forum pisali że jak go się źle założy to ospale idzie bost do góry ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Jestem świeży w temacie proszę o pomoc . Pacjent to A4 B6 2003 r nie znam koduy silnika , 1.8 T 163 HP QUATRO .

Chce podnieśc moc do ~220-250 hp. Co bym musiał zrobić ??(wiadomo chip) Jaki intercoler ? Jakie wtryski ?? Coś jeszcze turbo narazie niechciałbym ruszać za jakiś czas może pomyśle jak to by było za mało .

Intercolery oglądałem takie :

http://allegro.pl/intercooler-zestaw-dedykowany-audi-a4-b6-1-8t-fmic-i4621323698.html

http://allegro.pl/audi-a4-b6-1-8t-20v-01-05-intercooler-przedni-i4684719294.html

http://allegro.pl/intercooler-audi-a4-b6-vw-passat-b5-3bg-1-8t-i4609397204.html

http://allegro.pl/fmic-intercooler-kit-audi-a4-b6-1-8t-1-9tdi-vw-i4659513254.html

http://allegro.pl/intercooler-audi-a4-b5-a6-4b-vw-passat-b5-3b-1-8t-i4600337263.html

Polecacie któryś który najlepszy ?? Czy może jakiś inny inej firmy ? Lub z jakiegoś innego auta ??

Jak już pisałem kompletnie się nie znam i licze na waszą pomoc może być an pw.

Pzodrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo, wtryski 440-460, IC, TIP, DP, kolektot wydechowy i strojenie.

Oznaczenie silnika w Twoim aucie to BFB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Witam . Jestem świeży w temacie proszę o pomoc . Pacjent to A4 B6 2003 r nie znam koduy silnika , 1.8 T 163 HP QUATRO .



Chce podnieśc moc do ~220-250 hp. Co bym musiał zrobić ??(wiadomo chip) Jaki intercoler ? Jakie wtryski ?? Coś jeszcze turbo narazie niechciałbym ruszać za jakiś czas może pomyśle jak to by było za mało .

Kolego najlepiej jak sobie poczytasz to. Tutaj sie bardzo duzo dowiesz:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t/

http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo, wtryski 440-460, IC, TIP, DP, kolektot wydechowy i strojenie.

Oznaczenie silnika w Twoim aucie to BFB.

A całego wydechu nie trzeba już tutaj robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:
Problem jest, przy strojeniu wyszedl problem z ciepłą strona turbinki. K04 laduje jak seria. Z poczatku myslalem ze to wina poluzowanej/urwanej klapki wg, ale jest cala, przeswitow nie ma.
Teraz zauwazylem ze przy ledwie otwartej przepustnicy w zakresie obrotow 3k+ turbo łapie bardzo ładny spool, ale tylko do 0.6b pozniej traci doladowanie zupelnie. N75 zdrowe (od s2), dzieje sie tak samo nawet przy zaslepionym przewodzie od gruszki. :facepalm:

Zapnij waga i zrob logi? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytąłem na szybko i interesowało by mnie Stage II (240KM) ale nieco podrasowane z zapasaem na przyszłość

Stage II (240KM)

w porównaniu do Stage I to większa turbosprężarka K03S, K04 lub jakaś hybryda,

wtryski 380cc od audi S3 1.8T 225KM (BAM)

czyli:

- turbo upgrade: K03S / K04 / hybryda -te by było ok czy inne lepsze http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291292-sprzedam-turbine-k04-015-hybryda-rs6-270km-18t/ ??

- większe wtryski - dałbym 440cc – 350HP - ( Bosch 0280155968 ) żeby mieć zapas jakby było mało za jakiś czas

- wydajniejszy intercooler któryś z tych co podałem w 1 poście były ok ?? Czy jakiś inny lepiej Najlepeij taki żeby miał zapas a nie na granicy

- downpie

Dało by to rade?? Czy trzbea coś dodać zmienić ??

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli lezy ci odlogiem 400zl to mozesz sobie dokupic kolektor hji flow z allegro pod k03/k04, przy tej turbinie da troche wiecej moczu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli lezy ci odlogiem 400zl to mozesz sobie dokupic kolektor hji flow z allegro pod k03/k04, przy tej turbinie da troche wiecej moczu

Rozumiem , że to do mnie tak ??

Ok zapisze sobie dzięki :notworthy:

O temat sprzęgła tez bym zahaczył tym bardziej ze mówisz ze ma być zapas jeszcze

Jakie sprzegło najlepiej ?? Prosze o konkretne rady info ( co kupić, z jakiego auta, czy jakiej firmy )

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...