Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jakie by nie bylo czy deko wieksze czy nie musisz zrobic remap bo sonda nie ogarnie sobie sama dawkowania zbyt precyzyjnie

tak naprawde te wtryski maja chyba troche mniej niz 320ccm, niektore zrodla podaja ze 289 ale nie wiem dokladnie

wtryski fizycznie pasuja pod warunkiem ze utniesz/skrocisz mocowania listwy paliwowej, te za pomoca ktorymi dwoma ampolami przykreca sie ja do kolektora bo wtryski sa krotsze od seryjnych o ok 1cm

do aeba nie robisz loga kanalu 115 tylko 025, do przeplywki 002, sonda 007


jaki masz program w swoim aucie, na ile koni?


tomciu AEB ma jeszcze mniej :):) 224 ma przy 3 barach a przy 4 moze 260ccm, czy nawet 210/240ccm nie pamietam, sa malutkie

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie by nie bylo czy deko wieksze czy nie musisz zrobic remap bo sonda nie ogarnie sobie sama dawkowania zbyt precyzyjnie

tak naprawde te wtryski maja chyba troche mniej niz 320ccm, niektore zrodla podaja ze 289 ale nie wiem dokladnie

wtryski fizycznie pasuja pod warunkiem ze utniesz/skrocisz mocowania listwy paliwowej, te za pomoca ktorymi dwoma ampolami przykreca sie ja do kolektora bo wtryski sa krotsze od seryjnych o ok 1cm

do aeba nie robisz loga kanalu 115 tylko 025, do przeplywki 002, sonda 007

jaki masz program w swoim aucie, na ile koni?

tomciu AEB ma jeszcze mniej :):) 224 ma przy 3 barach a przy 4 moze 260ccm, czy nawet 210/240ccm nie pamietam, sa malutkie

Nie wiem jaki program ,taką kupiłem .Licząc z logów ok 190hp. Tu poniżej parę logów.

http://vaglog.pl/log_191768.html

http://vaglog.pl/log_191770.html

http://vaglog.pl/log_191771.html

http://vaglog.pl/log_191772.html

to chyba nie warto wstawiac większych wtrysków bo kto mi lubuskim to wystroi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko z zakresu seksuologi stosowanej...

robie z nierdzewki kolektor wydechowy w ktorym chce zrobic tylejke z gwintem na dodatkową sonde ktora będzie pomocna przy strojeniu AEB/AJL

czy nie bedzie za blisko "ognia" i czy wyniki będą miarodajne ?

czy lepiej wspawac tulejke w zwężenie katalizatora zaraz za turbo ?

wszelka pomoc mile widziana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomasz podobno nie ma znaczenia, moze byc nawet i dalej ta sonda jesli po drodze wszystko jest szczelne
ja bym ja wspawal tak zeby od spodu latwo ja mozna bylo odkrecic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda bedzie od góry, czekam jeszcze na specjalne zeliwo do turbo z USA i zrobie cos w stylu TD16L ale w miejscu K03.

Zimna strona i cala reszta juz jest.

300-320 kuni pie!@#$/^&*ie jak nic :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko z zakresu seksuologi stosowanej...

robie z nierdzewki kolektor wydechowy w ktorym chce zrobic tylejke z gwintem na dodatkową sonde ktora będzie pomocna przy strojeniu AEB/AJL

czy nie bedzie za blisko "ognia" i czy wyniki będą miarodajne ?

czy lepiej wspawac tulejke w zwężenie katalizatora zaraz za turbo ?

wszelka pomoc mile widziana

Jesli mowa o sondzie szerokopasmowej to odsun od glowicy bo bedzie zdecydowanie za cieplo, jesli mowa o egt to powiem tak - mam w swoim spaghetti trzy temopary ktore moge odczytac na zywo. Dwie sa przy glowicy (3 i 4 cylinder, 2cm od glowicy) a jedna przy turbo. Na wolnych obrotach widze roznice pomiedzy odczytami z tych przy glowicy a tej przy turbo. Podczas palowania roznica ta zaciera sie ale i tak daje sie zauwazyc, przy spokojnej jezdzie jest bardziej widoczna :) Edytowane przez marcindlug
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi jest to potrzebne tylko do zrobienia softa, potem wkrece w to miejsce śrubę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bedzie w kolektorze to pomiar chyba bedzie dokladnieszy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w kolektorze czy za turbiną czy na końcu wydechu to przy obciążeniu i tak będzie to samo, o ile wydech nie ma jakiś mega dziur.

Sprawdzone i przetestowane przeze mnie, jak stroję LPg w jakimś aucie to zawsze wrzucam sniffer z sondą w koniec rury wydechowej.

Ostatnio nawet kolejny raz sprawdzone na aucie z fabryczną sondą szerokopasmowa kolegi z forum i taka lambda jaka była na vagu taka i na moim wskaźniku z sondą na końcu wydechu


Jak sam to ogarniasz to wspawaj tulejkę w DP i będzie git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev jako spec od hebli powiedz mi w 1.8 T wychodziły trzy rodzaje? Wymieniam klocki i taką informację powiedział mi kumpel u którego kupowałem. Nawet wyszedł ze sklepu i oglądał klocki. Na koniec stwierdził, że mam te największe. Porównywałem nawet z kumpla A8 3litry w ON i tarcze byly bardzo podobne, może minimalnie mniejsze. Strasznie mnie to zaciekawiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1.8t byly dwa rodzaje, nie trzy.

288 i 312mm

a tak na marginesie to pomyliłeś dział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...