Imhotet Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 skrzynia 5gang czy 6 gang ?
Imhotet Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 no to masz problem ;P nie ma dobrego rozwiazania, mozesz sprobowac komplet od AWX, powinien wystarczyc
Imhotet Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 no to tez jest dobre, do takich mocy nawet nie spiek a kewlar + wzmocnienie docisku ale radzikowski zawołał 1300 wiec cena mało optymalna + nowy dwumas albo liczysz ze stary to zniesie...
pioteros Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Moment ale sprzęgło od aVF powinno pasować w takim wypadku
Imhotet Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) .... moja wpowiedz tydzien temu: " Panowie dorzuce swoje 3 grosze.. po przeczytaniu wątku zastanawia mnie czy komplet dwumas + docisk,tarcza z AVF podejda do 1.8T BFB 6gang Q ?? Konczy mi się sprzęgło a jest aspiracja na więcej mocy..." i Twoja Pioteros zaraz pod niżej: "Chyba nie bo pomimo ze to 6biegowka to rozrusznik i sprzęgło masz to samo co w 5bieg" czyżbyś miał nowe informacje ? Edytowane 10 Października 2014 przez Imhotet
pioteros Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 no wlasnie dlatego to mi nie pasi... zaraz lukne w etke i rozwiaze wszelkie watpliwosci bo szczerze mowiac wczesniej najzwyczajniej mi sie nie chcialo nie no ale bez sprawdzania przeciez w zadnym 1.8t nie bylo 240mm sprzegla wiec na chlopski rozum rozrusznik bedzie ten sam co w kazdym innym 1.8t bez 5 bieg mimo wszystko bym zaryzykowal i sprobowal przypasic rozrusznik od koła 240mm do koła 228mm i zobaczyc czy sie zrobi tych 5mm luzu, jeśli tak to wtedy wieksze koło od avfa powinno pasowac
hopek03 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 panowie to jak montował ktoś u siebie zaworek n75 MAC ?
Booster Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 panowie to jak montował ktoś u siebie zaworek n75 MAC ? ja mam, ale podłączony do zewnętrznego WG a nie do gruchy
Dev Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Tez mam, ale podłączony do gruchy
hopek03 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) DEV a możesz opisać jak go podłączyłeś chodzi o wężyki gdzie który chce go podłączyć w te same wężyki co oryginalny N74 tylko nie mam pojęcia który króciec gdzie na foto są dwa króćce ale można dołożyć trzeci zamiast tego sitka orginalny n75 Edytowane 10 Października 2014 przez hopek03
Dev Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 A myślisz ze pamiętam Jutro zajrze do pudła to Ci odpiszę
hopek03 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) wielkie dzięki kolego za schemacik myślę że nie tylko mi się on przyda a jeszcze się upewnię kabelki nie mają znaczenia który w który pin wepnę w kostkę wiązki silnika to prawda ? Edytowane 11 Października 2014 przez hopek03
gregor10 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) co tu jest nie tak Edytowane 15 Października 2014 przez gregor10
domialex Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 A co ma byc nie ta 1.8 wolny ssak... yyy teraz widze gdzie ten akf jest podlaczony?
Imhotet Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 no chyba wreszcie ktos pokaże wynik na wiekszej hybrydzie niż k03s ? Co tam bedzie za wirnik, zdradzisz ?
gregor10 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) oj tam to tylko k03 po małym modzie twins Edytowane 16 Października 2014 przez gregor10
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się