Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

skrzynia 5gang czy 6 gang ?

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no to masz problem ;P nie ma dobrego rozwiazania, mozesz sprobowac komplet od AWX, powinien wystarczyc

Opublikowano

no to tez jest dobre, do takich mocy nawet nie spiek a kewlar + wzmocnienie docisku ale radzikowski zawołał 1300 wiec cena mało optymalna + nowy dwumas albo liczysz ze stary to zniesie...

Opublikowano

Moment ale sprzęgło od aVF powinno pasować w takim wypadku

Opublikowano (edytowane)

....

moja wpowiedz tydzien temu:

" Panowie dorzuce swoje 3 grosze.. po przeczytaniu wątku zastanawia mnie czy komplet dwumas + docisk,tarcza z AVF podejda do 1.8T BFB 6gang Q ?? Konczy mi się sprzęgło a jest aspiracja na więcej mocy..."

i Twoja Pioteros zaraz pod niżej:

"Chyba nie bo pomimo ze to 6biegowka to rozrusznik i sprzęgło masz to samo co w 5bieg"

czyżbyś miał nowe informacje ?

Edytowane przez Imhotet
Opublikowano

no wlasnie dlatego to mi nie pasi... zaraz lukne w etke i rozwiaze wszelkie watpliwosci bo szczerze mowiac wczesniej najzwyczajniej mi sie nie chcialo :decayed:


nie no ale bez sprawdzania przeciez w zadnym 1.8t nie bylo 240mm sprzegla wiec na chlopski rozum rozrusznik bedzie ten sam co w kazdym innym 1.8t bez 5 bieg


mimo wszystko bym zaryzykowal i sprobowal przypasic rozrusznik od koła 240mm do koła 228mm i zobaczyc czy sie zrobi tych 5mm luzu, jeśli tak to wtedy wieksze koło od avfa powinno pasowac

Opublikowano

panowie to jak montował ktoś u siebie zaworek n75 MAC ?

Opublikowano

panowie to jak montował ktoś u siebie zaworek n75 MAC ?

ja mam, ale podłączony do zewnętrznego WG a nie do gruchy

Opublikowano

Tez mam, ale podłączony do gruchy

Opublikowano (edytowane)

DEV a możesz opisać jak go podłączyłeś chodzi o wężyki gdzie który chce go podłączyć w te same wężyki co oryginalny N74 tylko nie mam pojęcia który króciec gdzie na foto są dwa króćce ale można dołożyć trzeci zamiast tego sitka

orginalny n75n75_1.png

540x405_elektrozawor-solenoid-ebc-mac-va

Edytowane przez hopek03
Opublikowano

A myślisz ze pamiętam :facepalm:

Jutro zajrze do pudła to Ci odpiszę

Opublikowano

ok dzięki będę czekał

Opublikowano (edytowane)

wielkie dzięki kolego za schemacik myślę że nie tylko mi się on przyda

a jeszcze się upewnię kabelki nie mają znaczenia który w który pin wepnę w kostkę wiązki silnika to prawda ?

Edytowane przez hopek03
Opublikowano (edytowane)

co tu jest nie tak :decayed:

134522358055166.jpg

Edytowane przez gregor10
Opublikowano

A co ma byc nie ta 1.8 wolny ssak... :)

yyy teraz widze gdzie ten akf jest podlaczony?

Opublikowano

no chyba wreszcie ktos pokaże wynik na wiekszej hybrydzie niż k03s ? Co tam bedzie za wirnik, zdradzisz ?:)

Opublikowano (edytowane)

oj tam to tylko k03 po małym modzie ;)

twins

521c7e358168145.jpg

Edytowane przez gregor10

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...