KrzysAudi89 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Dziekowka za pomoc;) ta pompa z s4 pasuje p&p do kazdego 1,8t ( chodzi mi glownie o anb)?
pioteros Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 logicznie myslac, pompa w ajlu osce i quattro byla taka sama? jak tak to znaczy ze pompa z esy bedzie pasowala wszedzi bo to ta sama pompka
davidlive Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Dokładnie. Sam mialem ajl i pompa podchodzila do aeb bez problemu.
Booster Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Programowalna procedura Launch Control z fotela kierowcy za pomocą kombinacji pedałów hamulca i sprzęgła https://www.facebook.com/Turboelitapl/videos/vb.485103574869299/915139648532354/?type=2&theater
s3bA666 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 (edytowane) Potrzebuje pomocy przy montażu wtrysków.Chodzi mi bardziej jak przerobić gniazda? Ze starych wtrysków trzeba jeszcze zdjąć te gumeczki, ale te zielone łebki ani drgną. I czy stare wtryski łatwo wychodzą z listwy? Nie chce nic pourywać. Druga sprawa.W aucie mam już zamontowane TIP, DP, FMIC, kolektor nierdzewka, hybrydę k04 i wskaźniki. Czasem po dłuższej jeździe autu coś odbija i zaczyna pompować do 1,5 bara. Zgaszę silnik i odpalę wraca wszystko do normy. Dodam też że wcześniej seryjna DV-ka nie wytrzymała.Na szczęście w domu miałem tą chińską, którą przed montażem musiałem uszczelnić...Zapytam jaki wpływ na to może mieć sonda lambda a raczej jej brak? Edytowane 19 Lipca 2015 przez s3bA666
Booster Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Potrzebuje pomocy przy montażu wtrysków.Chodzi mi bardziej jak przerobić gniazda? Ze starych wtrysków trzeba jeszcze zdjąć te gumeczki, ale te zielone łebki ani drgną. I czy stare wtryski łatwo wychodzą z listwy? Nie chce nic pourywać. Druga sprawa.W aucie mam już zamontowane TIP, DP, FMIC, kolektor nierdzewka, hybrydę k04 i wskaźniki. Czasem po dłuższej jeździe autu coś odbija i zaczyna pompować do 1,5 bara. Zgaszę silnik i odpalę wraca wszystko do normy. Dodam też że wcześniej seryjna DV-ka nie wytrzymała.Na szczęście w domu miałem tą chińską, którą przed montażem musiałem uszczelnić...Zapytam jaki wpływ na to może mieć sonda lambda a raczej jej brak? po co chcesz przerabiać gniazda? przecież te wtryski pasują tak samo jak seryjne i co masz na myśli pisząc brak lambdy?
pioteros Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 do aeba nie pasuja ot tak ojak mocno wepchniesz listwe to powinno i tak dzialac, ale lepiej podszlifowac delikatnie wtryski w miejscu gdzie opieraja sie o gniazdo, wcisnij jednego na probe bardzo mocno i zobaczysz o co wadzi, delikatnie podszlifuj kazdy wtrysk w tym miejscu z obu stron i powinno chulac sonda bezposredniego wplywu nie ma na doladowaniejesli ci przeladowuje nagle to albo z rurkami n75 albo z gruszka, albo z samym n75 cos jest nie takkto ci robil program pod to k04?
s3bA666 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Ok wtryski wpasowane. Jutro montuje całość.Kolektor wtryski i listwę. Jeszcze nikt jestem przed programem. I czy po programie temperatura spalin się zwiększy? Bo już teraz po max bucie mam 950°C. Bieg jałowy 500°C normalna jazda 700°C
Booster Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Ok wtryski wpasowane. Jutro montuje całość.Kolektor wtryski i listwę. Jeszcze nikt jestem przed programem. I czy po programie temperatura spalin się zwiększy? Bo już teraz po max bucie mam 950°C. Bieg jałowy 500°C normalna jazda 700°C trochę wysoko, jaka teraz moc jest?
davidlive Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Panowie jaki ma sworzeń silnik AVJ chce kupic kute korby i ten wymiar wypada znać.
pioteros Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Cienki, 19mm Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Imhotet Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 950stopni ?? czy ty czasem nie odczytujesz tego z kanału 34 zamiast z sondy EGT ?
s3bA666 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Mocy jeszcze nie znam. Mam zamontowany wskaźnik EGT. Sam czujnik został wspawany w kolektor tam gdzie łączą się wszystkie rury. Sam jestem zdziwiony że trochę za gorąco.
Booster Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 a jakie graty poza serią masz w tej chwili?
s3bA666 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 DP, TIP, FMIC, kolektor nierdzewka,hybryda K04
s3bA666 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Nie pamiętam dokładnie coś między 0,5-0,7 bara. Ale coś jest nie tak bo ostatnio po dłuższej jeździe nawet 1,5 bara widziałem.
Booster Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 no to masz odpowiedź na wysokie EGT, trzeba to przede wszystkim wystroić.
davidlive Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Jaki adapter kupić pod filtr oleju kupić żeby zamontować czujnik temperatury oleju ?
s3bA666 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 @booster Po wymianie wtrysków temperatura spadła, moc też.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się