Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Obcięło Ci doładowanie podczas jazdy czy nie załadowało po prostu tyle ile powinno? W większe mrozy mi też ładuje mniej niż w ciepłe dni ale to chyba normalne.

termodynamika Panowie sie kłania

zimniej, niższe dołądowanie ale przepływ taki sam, dane do ECU ida z przepływki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

mi przy tych mrozach brakuje 0.1 -0.15 bar wg wskazań zegarka. Już się zastanawiałem czy czyścić przepływkę. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ścieło mi doładowanie podczas jazdy a czy ładowało tyle co powinno hmm nie zwróciłem uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem, że ktoś zakładał przepływkę z VR6. Chyba Gregory. Czy to daje jakiś efekt przy set-upie: FMIC, stożek, TIP, remap, może DP??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem, że ktoś zakładał przepływkę z VR6. Chyba Gregory. Czy to daje jakiś efekt przy set-upie: FMIC, stożek, TIP, remap, może DP??????

Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu...

niekoniecznie-wstawiając przepływkę o większej średnicy, zmniejszasz czas otwarcia wtrysków, ponieważ przepływ powietrza jest mniejszy :wink4: Rozjemca tak robił, ale na Karambolu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbiję trochę od tematu:

Jaki model turbo będzie najlepiej pasował do B5, B6 1,8T? Bo z tego co wiem najlepiej od tego zacząć... Tylko którą wybrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbiję trochę od tematu:

Jaki model turbo będzie najlepiej pasował do B5, B6 1,8T? Bo z tego co wiem najlepiej od tego zacząć... Tylko którą wybrać?

:szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szukam i już mi się głowa zapaliła...

K04 będzie git??? Regenerowana może być z dobrego źródła, czy lepiej pakować sos w nową???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szukam i już mi się głowa zapaliła...

K04 będzie git??? Regenerowana może być z dobrego źródła, czy lepiej pakować sos w nową???

i po raz kolejny to samo-a ile koni chcesz mieć, bo czyK04 będzie dobra-to pojęcie względne i dla każdego inaczej to brzmi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i właśnie o to chodzi... koni chcę mieć jak najwięcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbiję trochę od tematu:

Jaki model turbo będzie najlepiej pasował do B5, B6 1,8T? Bo z tego co wiem najlepiej od tego zacząć... Tylko którą wybrać?

KKK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa to w jaką moc chcesz celować i jaki masz na to budżet przeznaczony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu...

niekoniecznie-wstawiając przepływkę o większej średnicy, zmniejszasz czas otwarcia wtrysków, ponieważ przepływ powietrza jest mniejszy :wink4: Rozjemca tak robił, ale na Karambolu

Dlatego też napisałem że przy seryjnej turbinie nie ma to sensu bo ile i czy w ogóle będzie czuć różnicę ?? Turbo od karambola nie jest już takie seryjne i najlepiej jak by Rozjemca wypowiedział się na ten temat.. Podejrzewam że sytuacja wygląda tak jak w wałkami od ADR-a przy seryjnej turbinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu...

niekoniecznie-wstawiając przepływkę o większej średnicy, zmniejszasz czas otwarcia wtrysków, ponieważ przepływ powietrza jest mniejszy :wink4: Rozjemca tak robił, ale na Karambolu

Dlatego też napisałem że przy seryjnej turbinie nie ma to sensu bo ile i czy w ogóle będzie czuć różnicę ?? Turbo od karambola nie jest już takie seryjne i najlepiej jak by Rozjemca wypowiedział się na ten temat.. Podejrzewam że sytuacja wygląda tak jak w wałkami od ADR-a przy seryjnej turbinie.

takie rozwiązanie stosuje się przy dużych wtryskach, i/lub dużym turbo, gdzie seryjna przepływka może już nie mierzyć :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy seryjnej turbinie nie ma to sensu...

niekoniecznie-wstawiając przepływkę o większej średnicy, zmniejszasz czas otwarcia wtrysków, ponieważ przepływ powietrza jest mniejszy :wink4: Rozjemca tak robił, ale na Karambolu

Dlatego też napisałem że przy seryjnej turbinie nie ma to sensu bo ile i czy w ogóle będzie czuć różnicę ?? Turbo od karambola nie jest już takie seryjne i najlepiej jak by Rozjemca wypowiedział się na ten temat.. Podejrzewam że sytuacja wygląda tak jak w wałkami od ADR-a przy seryjnej turbinie.

takie rozwiązanie stosuje się przy dużych wtryskach, i/lub dużym turbo, gdzie seryjna przepływka może już nie mierzyć :wink4:

Teraz zgadzam się z Tobą w 100% :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszecie. Wymiana przepływomierza tylko wtedy, gdy dochodzi on do wskazań maksymalnych albo gdy wtryski nie dają rady i trzeba wsadzić większe. Jeśli chcecie poprawić wydajność dolotu, polecam rozwiercić puszkę tak jak w tym temacie.

http://www.audiforums.com/forum/intake-headers-exhaust-25/2001-a4-b5-1-8t-airbox-mod-write-up-176963/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...