domjenick Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 najlepsze sprawdzenie szczelności układu to odłączenie przewodu N75 ->WG. powinno przeładować i wpaść w tryb awaryjny. wtedy będziesz wiedział czy masz nieszczelność czy coś innego sie wysrało niekoniecznie, bo jeśli będzie mała dziura-to dojdzie do poziomu, gdzie przeładuje i odetnie, ale dalej nie będzie ociekać-sposób Pioteros'a jest chyba najlepszym w takich przypadkach- psikać na wszystkie węże, opaski, IC, kolektor-tu może być problem, jeśli uszczelka gdzieś pękła pod spodem, ale jeśli będzie syczeć-trzeba będzie odkręcić tak, czy inaczej
Buba Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 wiadomo że najlepiej podłączyć się pod TIPa i dmuchnąć ale nie każdy ma taką możliwość. poza tym wiem jak chyjowo jest założyć TIPa w 1.8t bo jest mało miejsca i przez to czasami się niektóre gumy/obejmy nie dociskają - ja tak miałem na wejsciu do turbo i musiałem dopiero GBSy założyc żeby dobrze zacisnęło.
?uki1984 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Znalazłem coś takiego "jak sprawdzic szczelnosc":: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library Ma to sens? Czy wtedy wyszłoby, ze cos nie tak z tą odmą? Najlepszy sposób na sprawdzenie nieszczelności układu doładowania i podciśnienia. Ja tak robiłem z kumplem. U mnie było ok a u niego właśnie był pęknięty trójnik od odmy i coś tam za turbiną przez co auto słabiej jechało. Zrobiliśmy tak: Rurka zaślepiająca PCV wentyl taki jak przy kole, robisz dziure w Pcv wkładasz wentyl i zaklejasz klejem na gorąco. Jedziesz na stację benzynową gdzie mają pomkę elektryczną z wskaźnikiem do pompowania kół (jak nie masz nikogo z kompresorem) i można zrobić test szczelności układu. Psiknąć wszystkie wężyki wodą z mydłem i widać gdzie się robią bombelki. Wpisz na YT boost leak test to masz filmik na a4 1.8t jak robić taki test ---------- Post dopisany at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany at 19:51 ---------- Jak pojedziesz na Remap z dziurą to bedziesz miał remap z boost leakiem, więc dane będą przekłamane, no i turbina bedzie bardziej wysilona bo będzie musiała nadrobić straty doładowania, co z kolei może prowadzić po czasie do jej wysypania się
wampir Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Wlasnie dlatego teraz nie jade nigdzie dopoki nie ogarne tego, a od wtorku znikam na szkolenie na 4 dni i znowu caly tydzien w du.e zmarnowany :/
?uki1984 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Możesz jeszcze zakupić z ebaya taki zestaw: 2.75" UNIVERSAL - TURBO BOOST LEAK TESTER Any Turbo with 2.75" Compressor inlet | eBay
roae Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 panowie po zamonceniu downpipe, śmierdzi spalinami jak np. zatrzymam się na chwilę samochodem w kabinie podśmierduje, nie wspomnę juz o tym jak wyjdę z samochodu strasznie śmierdzi dookoła auta, nieszczelność czy normalka?
?uki1984 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 A wymieniłeś uszczelki i śruby na nowe i dokręciłeś odpowiednim momentem??? Bo raczej normalne to to nie jest:kwasny:
Buba Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 wymieniłeś uszczelki i posmarowałeś jakimś uszczelniaczem do wydechu?
roae Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 ta uszczelki nowe i "cementem" posmarowałem śruby stare ale nadawały się do.ebałem na maxa. a jak dziś przegoniłem trochę auto i jak podjechałem pod bierdonkę i wysiadłem to myślałem że zemdleje z tego smrodu dookoła tylko czekałem aż ludzie się przyczepią, no waliło niemiłosiernie
?uki1984 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Śruby się dokręca odpowiednim momentem bo jak doj*b...łeś to mogło uszczelki pokrzywić i masz nieszczelności, a śruby lepiej dać nowe ---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ---------- A jeśli dałeś pastę do wydechu to ona przez jakiś czas się przepala i śmierdzi ale z czasem przestaje śmierdzieć.... ... no ale Ty pisałeś o smrodzie spalin
Buba Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 to zerknij bo powinno być widać gdzie spaliny uciekają
roae Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Tak ewidentnie spaliny, a wy tak nie macie-wcześniej resztki dopalały się w kacie a teraz gdy go nie ma idą na zewnątrz, pomijając nieszczelności, czy u was nie śmierdzi spalinami? nie chodzi mi o wnętrze, ale na zewnątrz.
adams78 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Jak wywaliłeś kata to normalka że mocno czuć spaliny, coś jak Fiat 125P:naughty: Ja lubię
roae Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 u mnie jebie jajem bo mam gaz hehe to jednak norma, ale kata zostawię jakby mi się w głowie kręciło to wstawię zpowrotem.
Buba Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 a tak na poważnie to nie powinno nic śmierdzieć
?uki1984 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Ostatnio u kumpla wywalaliśmy kata i nic nie śmierdzi spalinami:wink:
domjenick Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Ostatnio u kumpla wywalaliśmy kata i nic nie śmierdzi spalinami:wink: a próbowaliście odpalić auto po takim zabiegu? bo w każdym przypadku, jaki mi jest znany-brak kata powoduje smród spalin, jak to Adam określił... Jak wywaliłeś kata to normalka że mocno czuć spaliny, coś jak Fiat 125P:naughty:Ja lubię
szogun0 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 http://www.a4mods.com/pics/boosleak/IMG_0665.JPG A jednak dobrze trafiłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się