Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to co sie dziwisz

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

moge usunac sama sonde a korekte za miesiac czy od razu korekte?

Opublikowano

lepiej od razu wszystko

mniej zapłacisz

Opublikowano

domjenick układ jest szczelny,zegar Boost-u też jest a dodam tylko że urywa mi to cisnienie podczas mocnego butowania i gdy jade pod góre.

Mialem dzisiaj jeszcze to sprawdzić,ale pogoda niestety mi to nie uniemożliwiła

Jeśli chodzi o WG to go skręciłem bo klapa była cały czas otwarta,chyba że może za mocno ja dokręciłem,ale chyba nie.

devastation Wielkie dzięki za pomoc przez tel,doszedłem wkońcu co było przycznyną,jeszcze raz wielkie dzięki.:wink:

Opublikowano

devastation Wielkie dzięki za pomoc przez tel,doszedłem wkońcu co było przycznyną,jeszcze raz wielkie dzięki.:wink:

a co było ? :decayed:

Opublikowano

klapa od WG była strasznie luźna,i praktycznie to była otwarta cały czas i przez to wałśnie turbo nie ładowało od dołu,zamknąłem klape,dokontrowałem sztange i jest ok oprócz tego małego odcięcia doładowania na 4tym biegu. teraz turbina ładnie dmucha bo przy 4tys ma 1,1 bar.

Opublikowano

czyli masz tam program

Opublikowano

No jakis tam jest,zastanawiam sie jeszcze nad tym MBC ,co o tym myslisz?nie chodzi mi o jakis przyrost mocy,tylko o to żeby nie tracił tego cisnie na 4 tym biegu,chyba że dojde do tego co powoduje spadek cisnienia.

Opublikowano

masz przeładowanie, turbo pompuje za duzo a ECU "ucina"

wydaje mi sie że musisz dalej szukac

Opublikowano

Tylko teraz jak to zrobic czy jechać na korekte softu,czy w jakiś inny sposób?Jak by założył mbc to by ustawił stałą wartość,co może powodowac przeładowanie?

Opublikowano
Tylko teraz jak to zrobic czy jechać na korekte softu,czy w jakiś inny sposób?Jak by założył mbc to by ustawił stałą wartość,co może powodowac przeładowanie?

jak ustawisz na MBC, czy na EBC takie samo, jak masz w peacku-to nie będziesz mieć przeładowania, problem może być sam MBC, bo jak będzie zbyt duże doładowanie, to w górnych zakresach obrotów-może spaść delikatnie, a to już będzie odczuwalne podczas jazdy-będziesz musiał odpuścić gazu i wcisnąć ponownie-można z tym jeździć, ale wkurza- korekta softu najlepszym rozwiązaniem

Opublikowano

domjenick

Ile może spaść to ciśnienie z mbc ? bo w sumie jak by spadło z 1bar na 0,8 czy 0,7 to było by ok,ale tu spada na 0,4 a to już jest odczuwalne niestety.

Opublikowano

Kamilb5, sprawdz jeszcze zaworki na przewodach które są pod kolektorem ssącym

tam tez moze tkwic problem z doładowaniem

Opublikowano
domjenick

Ile może spaść to ciśnienie z mbc ? bo w sumie jak by spadło z 1bar na 0,8 czy 0,7 to było by ok,ale tu spada na 0,4 a to już jest odczuwalne niestety.

podpinaliśmy z kolesiem mojego MBC u niego z dosyć sporym doładowaniem- 1,3, czy 1,5-nie pamiętam dokładnie, MBC był ustawiony na 0,8 i trzymał, jak wściekły do samej góry, a wskaźnik nawet nie drgnął niżej...ja miałem ustawiony na 0,7 bez programu i trzymał do 0,6 u góry

jeśli chodzi o doładowanie-jakie masz-myślę, ze spokojnie by utrzymało te 0,8-z resztą MBC jest stosunkowo tanim rozwiązaniem-zakładaj:wink4:

Opublikowano

domjenick Dzięki za wsparcie i dorade,czyli jakbym założył ten mbc to już by nie łapał przeładowania? Chciałbym żeby tylko utrzymał te 0,7 czy 0,8 przy tych 5tyś bo w sumie do tylu spada z 1,1bar,jeszcze założe ori DV-ke z tt-ki,bo ori jest nieszczelna a założony jest blov-off. A jak to nie pomoże to pojade na następną korekte i tyle

Opublikowano
domjenick Dzięki za wsparcie i dorade,czyli jakbym założył ten mbc to już by nie łapał przeładowania? Chciałbym żeby tylko utrzymał te 0,7 czy 0,8 przy tych 5tyś bo w sumie do tylu spada z 1,1bar,jeszcze założe ori DV-ke z tt-ki,bo ori jest nieszczelna a założony jest blov-off. A jak to nie pomoże to pojade na następną korekte i tyle

Zacznij od wymiany bova na zwykła DVkę :naughty:

Opublikowano

Panowie dzisiaj podpiąłem vaga i wywaliło 2 błędy a mianowice:

1-regulacja mieszanki-stało sie to wymianie pompy na tą walbro 255

2-Miernik masy powietrza rząd cylindrów 1-sygnał wejsciowy za wysoki-po założeniu stożka wywala tego błęda cały czas po przekroczeniu tych 5tys na 4ce.

Nie wiem czy padła przepływka czy to rzeczywiście przez stożek? czy zbieg okoliczności?

Opublikowano
Panowie dzisiaj podpiąłem vaga i wywaliło 2 błędy a mianowice:

1-regulacja mieszanki-stało sie to wymianie pompy na tą walbro 255

2-Miernik masy powietrza rząd cylindrów 1-sygnał wejsciowy za wysoki-po założeniu stożka wywala tego błęda cały czas po przekroczeniu tych 5tys na 4ce.

Nie wiem czy padła przepływka czy to rzeczywiście przez stożek? czy zbieg okoliczności?

Mam założoną wydajniejszą pompę z póki co seryjnymi wtryskami i mi błędów nie wywala. Sprawa wygląda podobnie jeżeli chodzi o stożek, mam założony stożek ITG i błędów również brak

Opublikowano

podmien z kims przeplywke bo to wspolny mianownik dla obydwu bledow

Opublikowano

Dzięki Panowie,bede szukał przepływki i DV-ki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...