pioteros Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 A mierzyles faktyczną moc? Przepływka to nie wszystko, ja bez programu mam 167mg/s na przeplywce... Moment sie liczy na sprzegle a nie moc max Rób u radzika i tyle, na pewno będzie z zapasem Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
domjenick Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 nie przesadzajmy:wink: seryjne sprzęgło i docisk wystarczy na 200 parę koni nawet przy ostrej jeździe...chyba, ze ktoś wali ze sprzęgła na każdych światłach, ew. ciągnie przyczepy na półsprzęgle non stop...
wampir Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Czyli u mnie podniesienie mocy wypadlo niefortunnie w momencie jak sie konczylo sprzeglo? Bo akcja byla conajmniej smieszna... podczas logow na 3 biegu moj kierowca zrobil 3 przejazdy. Ja uradowany bo sie poprawilo mowie mu jak jechalismy na 4 biegu... wez odkrec zobaczymy jak sie zbiera. On wcisnal raz, a obroty wzrastaja 3.5K, 4K, 4.5K i nagle uslizg. Moj kierowca nieogar co zrobil?! puscil noge z gazu a potem wbil trzeci bieg i gaz, zrobil mi uslizg tez na trzecim biegu a potem znowu na czwartym!!! Witki mi opadly a w kabinie poczulem spalenizne...
pioteros Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 wez pod uwage ze masz juz trocha nalatane, a po 2 masz uturbiony motor z quattro gdzie sprzeglo zuzywa sie troche szybciej niz w jakims wolnossacym 2.0... w momencie zmiany programu dokoksowałeś jeszcze moment obrotowy wiec nie dziw sie ze sie slizga
Booster Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Poradzcie mi co z tym jeban.ym dociskiem bo jade na swieta 1000km i nie chce miec problemow jak zaloze nowe seryjne sprzeglo.Radzikowski moze sie nie wyrobic z modyfikacją docisku, a na nowym seryjnym i 171g/s na przeplywce to boje sie, że znowu po wbiciu 4 biegu przy 4000 obr poczuje smrod i bedzie koniec zabawy. w tydzień nikt tobie nie ogarnie mocnego sprzęgła pakuj ori zestaw i napewno da radę, u mnie zdrowe seryjne sprzęgło zaczeło się ślizgać dopiero przy 380Nm
wampir Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 a wiec pakuje orginal luka i daje na msze
Pucek Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Trzymam kciuki, u mnie ten ori zestaw wysrał się przy 300Nm
wampir Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Rozmawialem z Panem z tej strony: Regeneracja sprzęgieł. Wzmacnianie sprzęgieł. Regeneracja sprzęgieł hydrokinetycznych. | Remonty skrzyń biegów. Naprawa skrzyni biegów Twierdzi, ze za 800zl wzmocni (zregeneruje)sprzeglo i docisk, ale ponoc dwumas tego nie wytrzyma. Poleca zestaw na jednomasie i sprzegle 240mm za 3000zł Serio dwumas nie da rady?
?uki1984 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Trzymam kciuki, u mnie ten ori zestaw wysrał się przy 300Nm A zmieniała sprzeglo z dwumasem razem czy samo sprzeglo, bo to ważna informacja
Galec Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 U mnie nowe sprzęgło zaczęło się ślizgać przy 330 Nm a było wymieniane przed programem. Potem zrobione delikatnie 2 tyś km żeby się ułożyło i niestety nie dało rady po programie. Obecnie siedzi wzmocnione od Radzika i powiem tak trzyma, aż miło Co do dwumasa to był wymieniany razem z pierwszą wymianą sprzęgła i puki co nic się złego nie dzieje. a zrobione już na nim ok 10 tyś km.
wampir Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Apropos juz nudnego tematu sprzegiel to moze roznica wynika z tego, ze jedni mają sprzegło z wersji 150KM np w AEB B5 ,a w B6 jest inny model sprzegla wspolny dla wersji BFB, AMB, BEX. Patrzac na katalog z poniższej strony internetowej to w grupie dedykowanych do tego sprzegla typów silnika nie ma tez wersji AVJ (B6 150KM) są jednie diesle np AFN 110KM: Clutch Kit LuK RepSet Audi, VW from LuK - 623 1157 00 Clutch Kit LuK RepSet Audi, VW from LuK - 623 1157 00 W sklad setu wchodzi: 1 x Clutch Pressure Plate for Audi, Faw-audi, Seat, VW Part Number: 123 0428 10 1 x Clutch Disc for Audi, Faw-audi, VW Part Number: 323 0645 10 Zgadza sie z numerami na moich czesciach Vehicle list: Model 1.8 T quattro kW 120, 125, 140 HP 163, 170, 190 cc Engine Code BFB, AMB, BEX ---------- Post dopisany 21-12-2012 at 09:34 ---------- Poprzedni post napisany 08-12-2012 at 17:46 ---------- Dzwoniłem do LUK i rozmawiałem z inzynierem od sprzegieł. Ten potwierdził mi zgodność części (623 1157 00) z moim modelem (AMB). Co dziwne każdy sprzedawca twierdził, że to jest sprzeglo od 1.9tdi bo "tak im program pokazuje, a program mają aktualny". Wniosek: Trzeba pytac u zrodla bo sprzedawcy sie czesto myla, a roznice w cenie poprostu sa zabojcze. W lokalnym sklepie 1000zł za sprzegło mi powiedzieli na allegro ceny zaczynają się od 500zł. Druga sprawa: Czy ktos potrafi mi wyjaśnic roznice pomiedzy normami paliw PB95 Pb98, mon i ron? Na czym najlepiej jezdzic i czy jest sens lac 100 oktanowy shell vpower racing?
krzysiekml Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 a AVJ ma to samo czy inne ? bo jak dla mnie to jest to samo co BFB,AMB czy BEX
Booster Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 AVJ BFB AMB BEX jest to samo, nieważne czy skrzynia 5 czy 6 koło ma 228mm jedynie w poprzeczniakach jest 228 i 240mm
wampir Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Rozmiar tarczy sprzegłowej to jedno, ale model tarczy dociskowej i sila z jaka pracuje to drugie. Tak mi powiedzial inzynier z LUKa.
pioteros Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Nie trzeba być inżynierem żeby to wiedzieć im szybciej czyli mocniej sprzeglo łapie, tym większą siła tarcia i mniejsze wytwarzania ciepła przez poślizg tarczy na docisku i dwumasie, w dieslach w teorii jest to samo sprzeglo ale praktycznie mogą mieć lepsze dociski że względu na fabrycznych większy moment obrotowy Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
wampir Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 ale widac nie kazdy to rozumie i operujemy ogolnikami, ktore jak ktos przeczyta to wyciagnie mylne wnioski.
alik16 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Apropos juz nudnego tematu sprzegiel to moze roznica wynika z tego, ze jedni mają sprzegło z wersji 150KM np w AEB B5 ,a w B6 jest inny model sprzegla wspolny dla wersji BFB, AMB, BEX. Patrzac na katalog z poniższej strony internetowej to w grupie dedykowanych do tego sprzegla typów silnika nie ma tez wersji AVJ (B6 150KM) są jednie diesle np AFN 110KM: Clutch Kit LuK RepSet Audi, VW from LuK - 623 1157 00 Clutch Kit LuK RepSet Audi, VW from LuK - 623 1157 00 W sklad setu wchodzi: 1 x Clutch Pressure Plate for Audi, Faw-audi, Seat, VW Part Number: 123 0428 10 1 x Clutch Disc for Audi, Faw-audi, VW Part Number: 323 0645 10 Zgadza sie z numerami na moich czesciach Vehicle list: Model 1.8 T quattro kW 120, 125, 140 HP 163, 170, 190 cc Engine Code BFB, AMB, BEX ---------- Post dopisany 21-12-2012 at 09:34 ---------- Poprzedni post napisany 08-12-2012 at 17:46 ---------- Dzwoniłem do LUK i rozmawiałem z inzynierem od sprzegieł. Ten potwierdził mi zgodność części (623 1157 00) z moim modelem (AMB). Co dziwne każdy sprzedawca twierdził, że to jest sprzeglo od 1.9tdi bo "tak im program pokazuje, a program mają aktualny". Wniosek: Trzeba pytac u zrodla bo sprzedawcy sie czesto myla, a roznice w cenie poprostu sa zabojcze. W lokalnym sklepie 1000zł za sprzegło mi powiedzieli na allegro ceny zaczynają się od 500zł. Druga sprawa: Czy ktos potrafi mi wyjaśnic roznice pomiedzy normami paliw PB95 Pb98, mon i ron? Na czym najlepiej jezdzic i czy jest sens lac 100 oktanowy shell vpower racing? kolego ja mialem z tymi sklepami takie przejscia ze w 4 sklepach mi po vinie powiedzieli ze sprzeglo tylko na zamowienie za ponad 1200 zl czas realizacji 2 tyg bo tylko w niemczech maja ... i pewnie juz bym ze smutkiem sie na to zdecydowal ale przypadek chcial ze sie dopatrzylem ze do "europejczyka" czyli 163 i 190 km idzie takie samo srzeglo ... i za wszystko ori docisk tarcza i lozysko zaplacilem z przesylka 670 zl jest roznica prawda? ... poprostu im sie nie chce szukac i tyle.. zeby nie robic ot to mojesprzeglo poprostu sie rozsypalo przy palowaniu z powodu przebiegu taki mi si zdaje .. bo chyba producent przewiduje zywotnosc na ile 150 kk czy 180 ?? a moje ori bylo jeszcze ..
gregory Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Wampir za dużo kombinujesz. Albo płacisz 2kzł i masz sachs performance który ci wytrzyma, albo wysyłasz do Radzika i czekasz aż ci wzmocni. Wkładając ori sprzęgło będziesz ściągał skrzynię za 2 tygodnie z powrotem. Dwumas potrzyma i na pewno nie rozpadnie się od razu. Jego żywotność na twojej mocy będzie nieco skrócona.
wampir Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Łatwo powiedzieć z tymi wydatkami. Nie miałem czasu na Radzikowskiego bo musiałem mieć auto skrecone bo jadę w długa trasę. Założyłem nowy dwumas sachs oraz sprzeglo luk jak w bfb, amb i bex. Przejechalem już po mieście 200km i 600km na autostradzie. Czuje na pedale że szybciej łapie jak ruszam. Ps: stary dwumas jest na sprzedaż. Nagralem film pokazujący różnice pomiędzy nowym i starym dwumasem sachs.
dedkam Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 pytanie laika: czy można chipuningować silniki z lpg? ile można uzyskać z silnika 1.8T bex?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się