Booster Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Wtryski z s4 b5 pasują p&p do 1.8T? temat już był kiedyś przerabiany, nie pasują P&P. Ich wydajność to 304cc/3bar
JUZIU Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 dzieki za odp:hi: a to trzeba podszlifować je żeby weszły tak?
Booster Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 wiesz co, nie pamiętam dokładnie czy nie pasują bo są beczułkowate ( zbyt szerokie ) czy rozmiary oringów są inne, w każdym bądź razie jest problem z dopasowaniem ich do 1.8t
mjw83 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 co polecacie sprawdzoneogo co pasuje P&P czy są takie wtryski? mam jeszcze drugie pytanko może nie na miejscu ale tu są sami fachowcy czy wywalenie kata i wstawienie downpipe może spowodowac przepalenie tłumika? ostatnio moja a4 glosniej pracuje
domjenick Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 wtryski od bexa lub od bam pasuja P&Pdo B6 na pewno z BEXa podejdą, bo miałem w AVJ-cie...
mjw83 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 a tak po chłopsku? ile ta tych wtryskach wyciągne na seryjnej turbince downpipe i Tipie?
domjenick Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 a tak po chłopsku? ile ta tych wtryskach wyciągne na seryjnej turbince downpipe i Tipie?około 190, może coś powyżej, ale na jednym coolerze-jeśli masz seryjny-to nie licz na cud-180, moze ciut więcej-to max...
12pawel12 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Orientujecie się ile kosztuje zrobienie kontroli startu z flat shiftem do BFB? Usuwał ktoś II sondę programowo? Gdzie i za ile?
Inkognito Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Orientujecie się ile kosztuje zrobienie kontroli startu z flat shiftem do BFB?Usuwał ktoś II sondę programowo? Gdzie i za ile? dlaczego chcesz ją usunąć ?? nie lepiej oszukać??
12pawel12 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Orientujecie się ile kosztuje zrobienie kontroli startu z flat shiftem do BFB?Usuwał ktoś II sondę programowo? Gdzie i za ile? dlaczego chcesz ją usunąć ?? nie lepiej oszukać?? To na wypadek, gdyby jednak tulejka nie spełniła swego zadania.
Inkognito Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Spelni zadanie ze spokojem... Jeszcze sie nie spotkalem by cos bylo nie tak... Aczkolwiek ile aut tyle przypadkow...
mjw83 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 chłopaki mam pytanko jakiej wielkosci coolerka wrzucic tak do +/- 200KM wystarczy taki ok 60cm na 20cm i jeszcze pytanko jakies srednicy sa nasze rurki (przewody) czy tym sie nie sugerowac?
grzes1150 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 chłopaki mam pytanko jakiej wielkosci coolerka wrzucic tak do +/- 200KM wystarczy taki ok 60cm na 20cm i jeszcze pytanko jakies srednicy sa nasze rurki (przewody) czy tym sie nie sugerowac? do b5 upychał bym 550x180x65
wampir Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Ja taki mam u siebie. Pierwsze chciałem montować 550x140x65 ale po przeliczeniu objetosci i porównaniu z 2x seryjny SMIC wyszło, że jest tak samo. ( To powinna być dla Ciebie baza do wyliczen Ja wolałem wrzucić coś większego. Zaraz pewnie się odezwą ludzie, że będzie większy lag, ale po zmianie z k03 na ko3s oraz wstawieniu TIP i wycięciu kata jest lepiej niż było wcześniej.
mjw83 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Czyli powinien styknąc przykładowy 648 x 200 x 38 nie chce bardzo zyłowac silnika
wodi87 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 ja mam 180 i zadnego laga nie mam nawet lepiej z dolu ciagnie i to jescze bez programu xD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się