Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spokojnie, jak się ogarne to założe temat i wszystko opisze. k03s

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

K03s czy hybryda tak jak u mnie?

Opublikowano
250-300 to raczej za jedno,

my robimy Tip-y za 300zł w cenie standart, przy dużych ilościach można coś jeszcze urwać

w takim razie organizujemy listę osób która byłaby zainteresowana:

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/grupowy-zakup-downpipe-tip-1-8t-265825/

prosze sie dopisywać

Opublikowano
Jestem po wizycie u GTO :)

Moje wtryski z BEX są do sprzedania razem z nowymi oringami. Idealne jak ktoś chce wyciągnąć max z k03 :)

Przed zrobieniem dobrego programu w seryjnym 1.8T takie BEX-owe wtryski to podstawa jak się nie chce mieć puźniej ubogiej mieszanki, utopionych tłoków lub zapętlania się czasów trysku. Już po włożeniu ich w auto lambda czyta na bogato i ecu znacznie skraca czasy wtrysku... nawet nie wywalało błędu że mieszanka za bogata czy coś... :wink:

Opublikowano
Jestem po wizycie u GTO :)

Moje wtryski z BEX są do sprzedania razem z nowymi oringami. Idealne jak ktoś chce wyciągnąć max z k03 :)

Przed zrobieniem dobrego programu w seryjnym 1.8T takie BEX-owe wtryski to podstawa jak się nie chce mieć puźniej ubogiej mieszanki, utopionych tłoków lub zapętlania się czasów trysku. Już po włożeniu ich w auto lambda czyta na bogato i ecu znacznie skraca czasy wtrysku... nawet nie wywalało błędu że mieszanka za bogata czy coś... :wink:

jeśli mówimy o seryjnym programie i włożeniu wtrysków z BEXa-np do AVJ, jak ja miałem-to niestety, ale wywala błąd za bogatej mieszanki i wywala checka -receptą na takie "włożenie" wtrysków bez ingerencji w mapę, jest obniżenie ciśnienia na listwie

Opublikowano
Jestem po wizycie u GTO :)

Moje wtryski z BEX są do sprzedania razem z nowymi oringami. Idealne jak ktoś chce wyciągnąć max z k03 :)

Przed zrobieniem dobrego programu w seryjnym 1.8T takie BEX-owe wtryski to podstawa jak się nie chce mieć puźniej ubogiej mieszanki, utopionych tłoków lub zapętlania się czasów trysku. Już po włożeniu ich w auto lambda czyta na bogato i ecu znacznie skraca czasy wtrysku... nawet nie wywalało błędu że mieszanka za bogata czy coś... :wink:

jeśli mówimy o seryjnym programie i włożeniu wtrysków z BEXa-np do AVJ, jak ja miałem-to niestety, ale wywala błąd za bogatej mieszanki i wywala checka -receptą na takie "włożenie" wtrysków bez ingerencji w mapę, jest obniżenie ciśnienia na listwie

Znam nie jeden przypadek gdzie nie wywalało nic ale wiadomo najlepszym rozwiązaniem jest dłubnięcie programu :wink:

Opublikowano

Panowie możecie powiedzieć gdzie może leżeć problem z tym że przepływomierz pokozuje mi tylko 172,63 g/s i nie więcej? to jest jego max? właśnie przekładałem przepływke z innego takiego samego auta i to somo. Może jakoś trzeba odblokować go żeby pokazał więcej? auto a4 1.8T AEB 96r

Opublikowano

zdejmij przewód od aktuatora i zobacz czy dalej sa takie wartości

jezeli tak to cos z przepływką nie halo

Opublikowano

jeżeli aktuator to grucha od wg to zdejmowałem wężyk auto przeładowuje ale i tak pokazuje maź 172.63

Opublikowano

masz przeplywke starszego typu wiec moze to jej granica? po 97 roku chyba byla zmiana w przeplywkach AEBa

Opublikowano
masz przeplywke starszego typu wiec moze to jej granica? po 97 roku chyba byla zmiana w przeplywkach AEBa

tak jak napisałeś ja też tak miałem... to była granica mojej przepływki zmieniłem ją później na 3" i auto przeszło strojenie bez problemu

Opublikowano

czyli dobrze wydedukowalem ;)

Opublikowano

a jakbym wymienił na taką po 97roku to będzie dobrze czy lepiej pakowac moja w obudowie 3 cale?

Opublikowano

przeplywka od B6 tez ma limit przy 173/s?

Opublikowano

JUZIU nie wiem czy bedzie poprawnie działać bo wraz ze zmianą przepływki była zmiana kompa z 5 na 2 wtykowy, fizycznie będzie pasować, wtyczka też jest ta sama... trzeba by było po prostu to sprawdzić czy będzie poprawnie mierzyć

Opublikowano

spoko mam kolege z paska aeb z 98r to podmienie i zobacze co będzie sie działo:wink:

Opublikowano

spróbuj podmienić aczkolwiek wydaje mi się że będzie tak samo...

Opublikowano

już wszystko wiem, auto jest wystrojone na tej przepływce i tak ma zostać to że nie pokazuje większej warości i nie ma wpływu na moc:wink:

Opublikowano

Panowie na jakiej zasadzie ma dziłać ten zaworek który jest między odmą a dolotem (tipem) ? jak go sprawdzić czy jest dobry bo jak dmuchne w obojętnie który kruciec to nie ma żadnego oporu i żadnego działania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...