wampir Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 Spokojnie, jak się ogarne to założe temat i wszystko opisze. k03s
roman_tyk Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 250-300 to raczej za jedno,my robimy Tip-y za 300zł w cenie standart, przy dużych ilościach można coś jeszcze urwać w takim razie organizujemy listę osób która byłaby zainteresowana: http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/grupowy-zakup-downpipe-tip-1-8t-265825/ prosze sie dopisywać
grzes1150 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Jestem po wizycie u GTO Moje wtryski z BEX są do sprzedania razem z nowymi oringami. Idealne jak ktoś chce wyciągnąć max z k03 Przed zrobieniem dobrego programu w seryjnym 1.8T takie BEX-owe wtryski to podstawa jak się nie chce mieć puźniej ubogiej mieszanki, utopionych tłoków lub zapętlania się czasów trysku. Już po włożeniu ich w auto lambda czyta na bogato i ecu znacznie skraca czasy wtrysku... nawet nie wywalało błędu że mieszanka za bogata czy coś...
domjenick Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Jestem po wizycie u GTO Moje wtryski z BEX są do sprzedania razem z nowymi oringami. Idealne jak ktoś chce wyciągnąć max z k03 Przed zrobieniem dobrego programu w seryjnym 1.8T takie BEX-owe wtryski to podstawa jak się nie chce mieć puźniej ubogiej mieszanki, utopionych tłoków lub zapętlania się czasów trysku. Już po włożeniu ich w auto lambda czyta na bogato i ecu znacznie skraca czasy wtrysku... nawet nie wywalało błędu że mieszanka za bogata czy coś... jeśli mówimy o seryjnym programie i włożeniu wtrysków z BEXa-np do AVJ, jak ja miałem-to niestety, ale wywala błąd za bogatej mieszanki i wywala checka -receptą na takie "włożenie" wtrysków bez ingerencji w mapę, jest obniżenie ciśnienia na listwie
grzes1150 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Jestem po wizycie u GTO Moje wtryski z BEX są do sprzedania razem z nowymi oringami. Idealne jak ktoś chce wyciągnąć max z k03 Przed zrobieniem dobrego programu w seryjnym 1.8T takie BEX-owe wtryski to podstawa jak się nie chce mieć puźniej ubogiej mieszanki, utopionych tłoków lub zapętlania się czasów trysku. Już po włożeniu ich w auto lambda czyta na bogato i ecu znacznie skraca czasy wtrysku... nawet nie wywalało błędu że mieszanka za bogata czy coś... jeśli mówimy o seryjnym programie i włożeniu wtrysków z BEXa-np do AVJ, jak ja miałem-to niestety, ale wywala błąd za bogatej mieszanki i wywala checka -receptą na takie "włożenie" wtrysków bez ingerencji w mapę, jest obniżenie ciśnienia na listwie Znam nie jeden przypadek gdzie nie wywalało nic ale wiadomo najlepszym rozwiązaniem jest dłubnięcie programu
JUZIU Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Panowie możecie powiedzieć gdzie może leżeć problem z tym że przepływomierz pokozuje mi tylko 172,63 g/s i nie więcej? to jest jego max? właśnie przekładałem przepływke z innego takiego samego auta i to somo. Może jakoś trzeba odblokować go żeby pokazał więcej? auto a4 1.8T AEB 96r
Dev Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 zdejmij przewód od aktuatora i zobacz czy dalej sa takie wartości jezeli tak to cos z przepływką nie halo
JUZIU Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 jeżeli aktuator to grucha od wg to zdejmowałem wężyk auto przeładowuje ale i tak pokazuje maź 172.63
pioteros Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 masz przeplywke starszego typu wiec moze to jej granica? po 97 roku chyba byla zmiana w przeplywkach AEBa
Inkognito Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 masz przeplywke starszego typu wiec moze to jej granica? po 97 roku chyba byla zmiana w przeplywkach AEBa tak jak napisałeś ja też tak miałem... to była granica mojej przepływki zmieniłem ją później na 3" i auto przeszło strojenie bez problemu
JUZIU Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 a jakbym wymienił na taką po 97roku to będzie dobrze czy lepiej pakowac moja w obudowie 3 cale?
wampir Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 przeplywka od B6 tez ma limit przy 173/s?
pioteros Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 JUZIU nie wiem czy bedzie poprawnie działać bo wraz ze zmianą przepływki była zmiana kompa z 5 na 2 wtykowy, fizycznie będzie pasować, wtyczka też jest ta sama... trzeba by było po prostu to sprawdzić czy będzie poprawnie mierzyć
JUZIU Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 spoko mam kolege z paska aeb z 98r to podmienie i zobacze co będzie sie działo:wink:
Inkognito Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 spróbuj podmienić aczkolwiek wydaje mi się że będzie tak samo...
JUZIU Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 już wszystko wiem, auto jest wystrojone na tej przepływce i tak ma zostać to że nie pokazuje większej warości i nie ma wpływu na moc:wink:
roman_tyk Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 No panowie, zbieramy sie do zakupu tipow i dp, im wiecej tym taniej http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/grupowy-zakup-downpipe-tip-1-8t-265825/
JUZIU Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Panowie na jakiej zasadzie ma dziłać ten zaworek który jest między odmą a dolotem (tipem) ? jak go sprawdzić czy jest dobry bo jak dmuchne w obojętnie który kruciec to nie ma żadnego oporu i żadnego działania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się