pioteros Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 a no wlasnie wiec tym samym nie spasuje do ori k03 ;] bo o to mi chodzilo, a ze do motoru aeb to normalne ze podejdzie
Dev Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 gdybys miał dostep do frezarki to nie ma problemu
wampir Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Czy ktoś już przykładał nowe turbiny TFSI z kolektorem do B6?
Dev Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 wiem ze jakis gosc który wystawia sie na giełdzie w Poznaniu to robi
pioteros Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 chce podrążyć jeszcze moją poprzednią wypowiedź, mianowicie co o tym myslicie?NOWA TURBOSPREZARKA TURBO VW AUDI SEAT SKODA 1.8T (3278986897) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. praktycznie nowa turbina za 8 stow, trzeba by bylo tylko rozkrecic wlasna i zalozyc muszle z aktuatorem jeśli ten rdzeń pasuje a więc przyjmijmy jest taki sam w tej K03S z beXa i K03S jakich mnóstwo w poprzecznych silnikach, to znaczy że jakby znaleźć takie turbo od silnika poprzecznego np. AUQ 180KM i wyjąć rdzeń, wsadzić do rozwierconej muszli K03 silnika wzdłużnego, to powinno wszystko chulać i w rezultacie powinno udać się zrobić tanim kosztem K03S do silnika wzdłużnego?
roman_tyk Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 ciekawy temat bo wzdluzna k03s praktycznie nie do dostania jako używka a czlowiek chcialby cos bardziej wydajnego, co wstaje rownie szybko jak k03
pioteros Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 o to chodzi,nie wiem czy nei skusic sie na ten rdzen i sprobuje go upchac do mojego turbo ktore juz troche sie poci, wyjdzie taniej niz regeneracja a bedzie tez i zapas mocy, oby tylko kasa na program w przeciagu roku sie znalazla i moze peknie 220KM ktore w zupelnosci by mi starczylo, wtryski 340ccm juz mam, mysle ze wystarcza, cale 80zł mnie wyszly
?uki1984 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Skąd masz za tyle wtryski? Ja juz mam hybrydę k03s tylko wtryski mi potrzeba
pioteros Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Od znajomego, 0280155831 numer z tego co pamiętam, tak samo wydajne jak czerwone saabowskie, ok 340ccm przy 3b, są od volvo, może miałbym jeszcze jeden taki komplet za nieco wieksza cenę
SebolA4 Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Bry. Ja posiadam w moim AEB (bez drobnych przeróbek sie nie obyło): 0280155830 - VOLVO T5 - 373ml/min dla 3bar (w volvo pracują na 3.8 -> 420ml/min) R=12 Ohm, wym: oring-oring=60,3mm, dł. całkowita=73mm Te co wspominałeś: 0280155831 - VOLVO T6 - 339ml/min dla 3Bar (w volvo pracują na 3.8 -> 381ml/min) R=12 Ohm, wym: oring-oring=60,3mm, dł. całkowita=73mm
wampir Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Dzisiaj miałem wymieniane poduszki silnika. Przy okazji odkręcany był silikon łączący wylot z turbo do FMIC. Widać, że silnik teraz jest ciut wyżej ustawiony bo przedni odbojnik już nie dotyka dolnego ogranicznika. Wracajac do domu delektowałem się brakiem stuków przy zmianie biegów, ale usłyszałem gwizd, który pojawił się powyżej 2500obr. Czy to może być padające turbo czy też może tylko pojawiła się gdzieś jakaś nieszczelność? Jeśli tak to gdzie? Przejechałem przez miasto 14km, ale za każdym razem wkręcając silnik słyszałem gwizd. Jakieś pomysły?
pioteros Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 nieszczelnosc na wydechu od kolektora do zlacza elastycznego tlumika
wampir Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Hmm, trochę mi się to mało prawdopodobne wydaje... a jeśli nie to, to gdzie ewentualnie szukac?
Booster Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 zrób próbę ciśnieniową, sprawdź wszystkie podciśnienia i czy ezektor jest cały
Booster Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 masz wskaźnik doładowania zapewne, ile ładuje? rozbierałeś przed tym kawałek dolotu więc tym bardziej będzie nieszczelność
wampir Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Nie mam wskaźnika Mogę zrobić logi, ale dupohamownia nie zauwazyla jakiś drastrycznych roznic w mocy...
SebolA4 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Bry.Ja posiadam w moim AEB (bez drobnych przeróbek sie nie obyło): 0280155830 - VOLVO T5 - 373ml/min dla 3bar (w volvo pracują na 3.8 -> 420ml/min) R=12 Ohm, wym: oring-oring=60,3mm, dł. całkowita=73mm Te co wspominałeś: 0280155831 - VOLVO T6 - 339ml/min dla 3Bar (w volvo pracują na 3.8 -> 381ml/min) R=12 Ohm, wym: oring-oring=60,3mm, dł. całkowita=73mm Przeróbka polegała na doszlifowaniu plastikowej obudowy wtrysku i zamontowaniu wtrysków na silikon do wysokich temp. Śmigają już prawie rok bez najmniejszych problemów.
pioteros Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Już właśnie sam sie przekonałem o tym, na siłę wcisnalem je na próbę i dokrecilem listwe i też nie cieklo, więc jakby je tylko oszlifowac to smigaly by też bez silikonu Co ciekawe, zapodalem regulator 3barowy i mimo że i tak wtryski miały dużo wieksza wydajność niż ori przy 4bar to komputer nie umiał ich sobie dostosować i czasy wtryskow były te same więc bez programu nie warto zmieniać wtryskow, nasze kompy są bardzo biedne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się