Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

a no wlasnie wiec tym samym nie spasuje do ori k03 ;] bo o to mi chodzilo, a ze do motoru aeb to normalne ze podejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

gdybys miał dostep do frezarki to nie ma problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś już przykładał nowe turbiny TFSI z kolektorem do B6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze jakis gosc który wystawia sie na giełdzie w Poznaniu to robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce podrążyć jeszcze moją poprzednią wypowiedź, mianowicie

co o tym myslicie?

NOWA TURBOSPREZARKA TURBO VW AUDI SEAT SKODA 1.8T (3278986897) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

praktycznie nowa turbina za 8 stow, trzeba by bylo tylko rozkrecic wlasna i zalozyc muszle z aktuatorem

jeśli ten rdzeń pasuje a więc przyjmijmy jest taki sam w tej K03S z beXa i K03S jakich mnóstwo w poprzecznych silnikach, to znaczy że jakby znaleźć takie turbo od silnika poprzecznego np. AUQ 180KM i wyjąć rdzeń, wsadzić do rozwierconej muszli K03 silnika wzdłużnego, to powinno wszystko chulać i w rezultacie powinno udać się zrobić tanim kosztem K03S do silnika wzdłużnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawy temat bo wzdluzna k03s praktycznie nie do dostania jako używka

a czlowiek chcialby cos bardziej wydajnego, co wstaje rownie szybko jak k03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to chodzi,nie wiem czy nei skusic sie na ten rdzen i sprobuje go upchac do mojego turbo ktore juz troche sie poci, wyjdzie taniej niz regeneracja a bedzie tez i zapas mocy, oby tylko kasa na program w przeciagu roku sie znalazla i moze peknie 220KM ktore w zupelnosci by mi starczylo, wtryski 340ccm juz mam, mysle ze wystarcza, cale 80zł mnie wyszly :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd masz za tyle wtryski? Ja juz mam hybrydę k03s tylko wtryski mi potrzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od znajomego, 0280155831 numer z tego co pamiętam, tak samo wydajne jak czerwone saabowskie, ok 340ccm przy 3b, są od volvo, może miałbym jeszcze jeden taki komplet za nieco wieksza cenę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bry.

Ja posiadam w moim AEB (bez drobnych przeróbek sie nie obyło):

0280155830 - VOLVO T5 - 373ml/min dla 3bar (w volvo pracują na 3.8 -> 420ml/min) R=12 Ohm, wym: oring-oring=60,3mm, dł. całkowita=73mm

Te co wspominałeś:

0280155831 - VOLVO T6 - 339ml/min dla 3Bar (w volvo pracują na 3.8 -> 381ml/min) R=12 Ohm, wym: oring-oring=60,3mm, dł. całkowita=73mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem wymieniane poduszki silnika. Przy okazji odkręcany był silikon łączący wylot z turbo do FMIC. Widać, że silnik teraz jest ciut wyżej ustawiony bo przedni odbojnik już nie dotyka dolnego ogranicznika.

Wracajac do domu delektowałem się brakiem stuków przy zmianie biegów, ale usłyszałem gwizd, który pojawił się powyżej 2500obr.

Czy to może być padające turbo czy też może tylko pojawiła się gdzieś jakaś nieszczelność? Jeśli tak to gdzie? Przejechałem przez miasto 14km, ale za każdym razem wkręcając silnik słyszałem gwizd.

Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieszczelnosc na wydechu od kolektora do zlacza elastycznego tlumika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, trochę mi się to mało prawdopodobne wydaje... a jeśli nie to, to gdzie ewentualnie szukac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób próbę ciśnieniową,

sprawdź wszystkie podciśnienia i czy ezektor jest cały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modlę się żeby to nie było turbo :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wskaźnik doładowania zapewne, ile ładuje?

rozbierałeś przed tym kawałek dolotu więc tym bardziej będzie nieszczelność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam wskaźnika :)

Mogę zrobić logi, ale dupohamownia nie zauwazyla jakiś drastrycznych roznic w mocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bry.

Ja posiadam w moim AEB (bez drobnych przeróbek sie nie obyło):

0280155830 - VOLVO T5 - 373ml/min dla 3bar (w volvo pracują na 3.8 -> 420ml/min) R=12 Ohm, wym: oring-oring=60,3mm, dł. całkowita=73mm

Te co wspominałeś:

0280155831 - VOLVO T6 - 339ml/min dla 3Bar (w volvo pracują na 3.8 -> 381ml/min) R=12 Ohm, wym: oring-oring=60,3mm, dł. całkowita=73mm

Przeróbka polegała na doszlifowaniu plastikowej obudowy wtrysku i zamontowaniu wtrysków na silikon do wysokich temp. Śmigają już prawie rok bez najmniejszych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już właśnie sam sie przekonałem o tym, na siłę wcisnalem je na próbę i dokrecilem listwe i też nie cieklo, więc jakby je tylko oszlifowac to smigaly by też bez silikonu

Co ciekawe, zapodalem regulator 3barowy i mimo że i tak wtryski miały dużo wieksza wydajność niż ori przy 4bar to komputer nie umiał ich sobie dostosować i czasy wtryskow były te same więc bez programu nie warto zmieniać wtryskow, nasze kompy są bardzo biedne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...