Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

ma ktoś może aktuator sprawny do k03 zwyklej ? samo turbo k03 tez bym przygarna oby grucha i muszle byly calutkie z klapką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

023 z mojej BFB. Turbo od nowości w aucie czyli jakieś 200 000km. Przydałoby sie zregenerować. Ja mam teraz hybrydę k03s po regeneracji. A ta leży więc mogę oddać za grosze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie macie roznice na przepływce tzn g/s pomiędzy zimą a latem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nie było, nawet jeśli to niewielkie przeklamania granica błędu pomiarów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze ze nie spr ale z prawa fizyki nie moze byc roznicy. Wraz ze wzrostem temp zmienia sie sklad miesznki-troche mniej tlenu- ale nie ilosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilośc powietrza sie nie zmieni tylko jego gęstość. Zimne powietrze jest gesciejsze dlatego tak ważne jest jego dobre schlodzenie. Wtedy mieszanka jest lepsza a auto żwawsze. Więc im zimniesze powietrze sie dostanie do kolektora ssacego tym lepszy but. A to daje dobry FMIC. Przy czym rośnie moment , a każde kilka niutków da sie odczuć i to od razu. I jeszcze taka korzyść ze turbo szybciej pompuje u mnie było z 2800 na 2600 mpr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci weze beda puchlu to i objetos ukladu sie zmieni. Ale tak jak napisal Luki gestos powietrza najwazniejsza .

Powietrze wazy 1.2 KG /m3 przy 20 stopniach a juz przy 25 stopniach 1.17 KG/m3 .

---------- Post dopisany at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany at 14:54 ----------

o KOREKCIE PALIWA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje logi na osprzęcie seryjnym, byłoby lepiej ale pod koniec stuki i spadek doładowania ze względu na stare i liche paliwo jeżdze na lpg:wink:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje logi na osprzęcie seryjnym, byłoby lepiej ale pod koniec stuki i spadek doładowania ze względu na stare i liche paliwo jeżdze na lpg:wink:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

turbo dosc ociezale wstaje, znajomi w poprzecznych mają podobny efekt kiedy czesc goraca jest popekana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę,że temat logów na tapecie, zerknijcie proszę na moje, ostatnio mam problem z obrotami biegu jałowego i się zastanawiam czy przepływka czy może sonda ( bo już ma się bardzo ku końcowi), można coś wywróżyć z tych logów co jest nie tak?

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...