Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

czy sp1.3 bara bez zadnych pierdniecynki w DV (forge 007) mają znaczenie na tak zwane psyt psyt od doładowania turbo ? Tz czy np jak moje turbo pompuje w okolicaach 1 bara a sprężynka jest czerwona to ten psikus będzie mniejszy ? :facepalm: mam nadz że wiecie o co mi chodzi :decayed:

U mnie hulalo na tej dvce do 1.3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

u mnie tez hula co prawda słychac ją dopiero przy wysokich obrotach i pomyslalem ze moze to wina sprezynki... dodam ze mam stozek. Mam prezynki wiec sprawdze to. U mnie doladowanie jest zdecydowanie nizsze, wiec moze im wiecej turbo dmucha tym bardziej slychac Dv?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś wywaliłem środkowy tłumik, myślałem że będzie dużo głośniej, w czasie jazdy po mieście prawie nie ma różnicy tylko przy ruszaniu

Audi A4 1.8TQ with cat and middle silencer deleted - YouTube

najśmieszniejsze było to że jakiś chłopaczek na rowerze momentalnie zaczął się kręcić w okół telefonu i chyba chciał go buchnąć :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pioteros miałem tak samo wycięty środkowy a ostatni seria i też na poczatku byłem zadowaolny ale po pwenym czasie stwierdziłem że pierdzi jak polonez i dopiero teraz jestem zadowolny jak założyłem ostatni eisenmanna:wink: jest teraz bardziej basowy dzwięk a nie takie pierdzenie a9 srodkowy musiałem wstawić z powrotem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie jest to etap przejsciowy, zamowiony mam tlumik w rmmotors przelotowy z dodatkowym wyciszeniem, poki co wsadze go a jak bede chcial czegos bardziej rasowego to pomysle nad przelotowym koncowym juz bez tlumienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przelocie nie będzie za miło w środku, jak wsadziłem eisenmanna bez środkowego to alarmy na parkingu włączały sie i na zewnątrz może i fajnie darł ryja ale w środku to samo było, łeb pękał po 15 minutach:decayed: ale to i tak sam sobie dobierzesz według własnego uznania:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie tak naprawde moze byc cichy, oby tylko dawal znac o sobie przy deptaniu zeby bylo slychac ze cos poza serią tam sobie pruka

a to jest ta wada quattro ze ciezko o dobry zamiennik plug-n-play tlumikow w rozsadnej kasie, szczegolnie na rynki wtornym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja za eisenmanna tanio też nie zapłaciłem ale nie żałuje nawet złotówki:wink: a jak dowiedziałem sie ile kosztuje nowy to :shock3:Eisenmann - sports exhaust, Pot d´échappement sport, el deporte silencioso, sport silenziosi,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do q tanszy ;d

Eisenmann - sports exhaust, Pot d´échappement sport, el deporte silencioso, sport silenziosi,

za taka cene to mialbym calutki wydech millteka nowke w PL :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam pytanie,co do silnika benzynowego z Turbo, stożek czy puszka z wkłdką np Pipercross ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jakiej mocy?

Z innej beczki

Ciągle borykam się z późniejszym wstawaniem mojej k03s i tym, że z przeplywki ucieklo mi ok 20g/s.

Wymontowalem DV i dmuchnalem ustami dla sprawdzenia. Nie zauwazylem aby cos uciekalo, ale nie wiem czy człowiek ustami może takie ciśnienie wytworzyć.

Wcisnalem tłoczek i przytrzymałem palcem cieńszy krócieć. Tłoczek nie opadl. Membrana widać cała. Dmuchalem w cieńszy króciec i nie slyszalem żeby coś syczało, generalnie opór był nie do przejścia.

Co ciekawe to jak jechałem do kolegi który ma kanał to dwa razy uslyszalem swiergotanie czyli surge. Dlaczego się pojawil skoro membrana w DV jest cala?

Może N249 jest zdupiony albo gdzies podcisnienia

Ściągnąłem wężyk z cieńszego króćca ten co idzie do N249 i przejechałem się. Chcialem sprawdzic czy N249 nie podciąga tloczka tworząc nieszczelność. Nie wiem czy coś zle skrecilem, ale auto jechalo dużo gorzej.

Trace już powoli cierpliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztywny dolot mam wlasnie, ale spotkalem sie z dwoma opiniami na temat filtorw, jedni pisza ze nie ma sensu ich zakladac a inni ze tak. I Ch...j wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wytłumaczy mi kto co może być nie tak skoro boost mam max 0.7 , powyzej 5k spada do 0.5 a wciągam furki po 200ps? Zwykły ajl z 2.75 zamiast kata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...