Thom4s Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 wystepowalo w b7 1.8t w quattro ? Tak, z 6-biegową skrzynią.
Dev Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 wystepowalo w b7 1.8t w quattro ? jak sie nie mylę to było to CABB
grzes1150 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 wystepowalo w b7 1.8t w quattro ? Tak, z 6-biegową skrzynią. BFB 163ps
wojoo Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 a jaki motor lepszy do tuningu ... 1.8t czy 2.0 tfsi ? a pytałem o 1.8t w q bo szukałem na allegro i nie znalazłem
Thom4s Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 a jaki motor lepszy do tuningu ... 1.8t czy 2.0 tfsi ? Obydwa dobre. 2.0TFSI ma większy potencjał przy samym programie, ale 1.8T jest już sprawdzone na wszystkie możliwe sposoby.
wojoo Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 a jaki motor lepszy do tuningu ... 1.8t czy 2.0 tfsi ? Obydwa dobre. 2.0TFSI ma większy potencjał przy samym programie, ale 1.8T jest już sprawdzone na wszystkie możliwe sposoby. ok, a w takim razie ktory motor bedzie tanszy przy modowaniu na jakies 350KM ?
domjenick Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 jedno 1,8T na 350+ już w klubie jest-2,0 tfsi-jeszcze nie-więc ciężko powiedzieć,co będzie lepsze/tańsze jeślibym miał wybierać-pomiędzy 1,8t ,a 2,0Tfsi-na taką moc-nie poszedłbym z tymi silnikami-zbyt dużo,żeby to było bezawaryjne na dłuższą metę... jeśli chcesz rwać się na taką moc-wal na 2,7 bit :gwizdanie:
wojoo Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 jedno 1,8T na 350+ już w klubie jest-2,0 tfsi-jeszcze nie-więc ciężko powiedzieć,co będzie lepsze/tańsze jeślibym miał wybierać-pomiędzy 1,8t ,a 2,0Tfsi-na taką moc-nie poszedłbym z tymi silnikami-zbyt dużo,żeby to było bezawaryjne na dłuższą metę... jeśli chcesz rwać się na taką moc-wal na 2,7 bit :gwizdanie: interesuje mnie tylko b7 a tam 2.7 niet ;(
domjenick Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 jeśli przekładka Cię nie interesuje-to rezaj 2,0T dwieście kucy masz na początek- 60-70-dorzucisz samym programem,drugie tyle dasz radę na gratach,ale wydaje mi się,że 1,8T jest prostsze w rezaniu-poniekąd dlatego,że szlak już przetarty-2,0 TFSI to jeszcze nowy temat,ale graty można dostać-cena-wedle zasobów portfela- TURBINY DO 2,0 T intercooler-wiadomo Front mount,nie wiadomo,jak sprzęgło zniesie taką moc,ale może wrto zmienić SPRZĘGŁO DO 2,0T i jeszcze kilka innych ukrytych kosztów-nie wiem,jak wałki mają się do takiej mocy-dopuki nikt tego nie przerobi i nie opisze na Forum-będzie zagadką...
CoLo Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 jeśli przekładka Cię nie interesuje-to rezaj 2,0T dwieście kucy masz na początek- 60-70-dorzucisz samym programem,drugie tyle dasz radę na gratach,ale wydaje mi się,że 1,8T jest prostsze w rezaniu-poniekąd dlatego,że szlak już przetarty-2,0 TFSI to jeszcze nowy temat,ale graty można dostać-cena-wedle zasobów portfela- TURBINY DO 2,0 T intercooler-wiadomo Front mount,nie wiadomo,jak sprzęgło zniesie taką moc,ale może wrto zmienić SPRZĘGŁO DO 2,0T i jeszcze kilka innych ukrytych kosztów-nie wiem,jak wałki mają się do takiej mocy-dopuki nikt tego nie przerobi i nie opisze na Forum-będzie zagadką... Dorzucić chyba trzeba jeszcze wtryski...a znimi (chyba ?) jest problem w wzdłużnym silniku. Co na to pompa paliwa ? W poprzeczniaku coś tam jest rozkminione ale tam są graty z innych mocniejszych modeli. Ogólnie temat do przemyślenia i przerzuceniu neta
Dev Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 na audizine jest sporo informacji na ten temat :good: tylko gdzie nam do tego.... :polew: :polew:
wojoo Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 hehe, dzieki chłopaki co do rezania na ok 350km to myslalem ze wrzuci sie do tfsi graty od s3 (ponoć kompoty i ecu projekt to spokojnie ogarnia) Wysłałem kiedyś do nich zapytanie co trzeba zrobic i odpisali mi że: - wydech - wtryski od s3 - turbo od s3 - IC (ale chyba od s3 sie nie zmiesci) - modyfikacja,dołożenie lub zmiana pompy paliwa i chyba tyle
domjenick Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 nie wiem,jak się mają graty z poprzecznego do wzdłużnego-niektóre na pewno podejdą,ale jeśli chcesz-to rezaj-popatrzymy i sie sami czegoś nauczymy
wojoo Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 nie wiem,jak się mają graty z poprzecznego do wzdłużnego-niektóre na pewno podejdą,ale jeśli chcesz-to rezaj-popatrzymy i sie sami czegoś nauczymy wpierw to musze kupic b7 a nastąpi to za jakis miesiac
domjenick Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 wtryski...a znimi (chyba ?) jest problem w wzdłużnym silniku. może nie tyle co we wzdłużnym,co w FSI,szlam się na nich zbiera-przykład RS4 B7-nie pamiętam,gdzie o tym czytałem,czy na AZ,czy na SR,ale myślę,że regularny przegląd i serwis podzespołów-temat do ogarnięcia
CoLo Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 hehe, dzieki chłopaki co do rezania na ok 350km to myslalem ze wrzuci sie do tfsi graty od s3 (ponoć kompoty i ecu projekt to spokojnie ogarnia) Wysłałem kiedyś do nich zapytanie co trzeba zrobic i odpisali mi że: - wydech - wtryski od s3 - turbo od s3 - IC (ale chyba od s3 sie nie zmiesci) - modyfikacja,dołożenie lub zmiana pompy paliwa i chyba tyle turbo z s3 do 2.0tfsi wzdluznie ? Napisales, ze to do A4 by szlo ?
domjenick Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 turbo z s3 do 2.0tfsi wzdluznie ? Napisales, ze to do A4 by szlo ? też się zastanawiam,jak to możliwe
wojoo Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 hehe, dzieki chłopaki co do rezania na ok 350km to myslalem ze wrzuci sie do tfsi graty od s3 (ponoć kompoty i ecu projekt to spokojnie ogarnia) Wysłałem kiedyś do nich zapytanie co trzeba zrobic i odpisali mi że: - wydech - wtryski od s3 - turbo od s3 - IC (ale chyba od s3 sie nie zmiesci) - modyfikacja,dołożenie lub zmiana pompy paliwa i chyba tyle turbo z s3 do 2.0tfsi wzdluznie ? Napisales, ze to do A4 by szlo ? tak, podobno mają jakiś patent ... gdzies na forum był o tym temat pewnie Patrox potwierdzi
Buba Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 tam jest kwestia przerobienia rurek z tego co pamiętam
Dev Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 wszystko mozna zrobic w metalu tylko po co cudowac ????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się