Marc!n Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 dla mnie idealne są 320.. do dziś idealnie leżą na półce mój paździerz ich raczej z bliska nie zobaczy tak jak i k03s więc jak ktoś by chciał to mogę pogonić (długa dysza w sam raz do APU/ANB gdzie seryjnie jest reg 4 bary co podnosi ich wydajność) Wiadomo, jak ma się plany na więcej to lepiej kupić wydajniejsze niż za chwile znów zmieniać. Podaj nr tych leżących na półce wtrysków. 0280155897 +-320@3bary kupiłem od gregora10 bo miałem plany na k03s ale chyba kij z tego będzie TyBucu ja bym popier**lił taką norwegię
TyBucu Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 TyBucu ja bym popier**lił taką norwegię A żebyś wiedział... Teraz gwint i fele mam do wbicia w dowód, ciekawy jestem ile się stresu przy tym najem. Norwegia to kraj kompletnie anty-motoryzacyjny, przez narzucona dyktature wydzialu komunikacji, zatrudniajaca ludzi, ktorzy dziela wspolna nienawisc do wszystkiego co ma koła i warczy... ...no chyba że ma sie góre szmalu żeby wysłać auto na kompletne prześwietlenie TUV w austrii i udokumentowanie wszystkich przeróbek, do tego opłacenia podatku za każdy dodatkowy konik w aucie, gdzie kazdy kW = 2740kr = 1370zł* (dop. margines błędu +/- 15%)
pioteros Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 masakra co z tymi wtryskami, bierzesz?;] bo nie wiem czy mam specjalnie jutro jechac po nie i pakowac
Marc!n Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Nic tylko robić 2 mapy: tryb normalny i awaryjny a myślałem, że w PL ciemnogród bo angola nie zarejestruje i ciemne szyby nie przejdą
TyBucu Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Biere biere, puscilem Ci pw Wyklepane z klubowej wlepki za pomocą klepki.
pioteros Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 mając w garażu zregenerowaną głowicę, postanowiłem zamienić ją ze swoją, po zdjęciu mojej czapki ukazał się taki widok na 1 i 4 cylindrze jutro dokonczenie roboty... pewnie bedzie śmigał jak do tej pory ale zastanawiam się skąd te gluty... nie jest to żaden nagar tylko roztopione miejsca w głowicy
pioteros Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 albo jazda na mbc... przez krotka chwile jezdzilem, ale w sumie sprawdzalem logi i ustawialem tak zeby nie bylo stukowego... albo poprzedni wlasciciel napsocił... na turbo z ktorym kupilem auto tez nie do konca bylo ok wszystko bo nie jechalo jak powinno, wiec moze wtedy bylo zbyt bogato
Booster Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 raczej zbyt ubogo, albo turbo ładowało więcej niż powinno, przy seryjnym stopniu sprężania które wynosi 9,5:1 można dmuchnąć 1,4 bara, powyżej tego będzie stukać, żeby zapodać więcej doładowania trzeba zejść z stopniem sprężania w dół
pioteros Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 nie to tyle nigdy nie bylo, komp od zawsze byl seryjny wiec odrazu obcinalo dawke przy przeladowaniu i nie bylo jazdy
Marc!n Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 może wtryski strzelają focha i nie leją tyle ile powinny ale to by było co najmniej dziwne żeby tak 2 jednocześnie..
pioteros Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Leje na to, silnik chodził dobrze na starej, to na nowej głowicy nie będzie gorzej kiedys może będzie większa kasa to się odremontuje dół
gregor10 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 stukowe, ps. na seryjnym słupku cr 9.5 można dmuchać z k03s 2bary i nic nie będzie topiło , kwestia strojenia.
pioteros Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Nic nie powinno się wydarzyć więcej z tymi tlokami o ile nie będzie stukowego? ---------- Post dopisany 06-06-2014 at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany 05-06-2014 at 23:17 ---------- Głowica podmieniona tylko na gazie się ksztusi przy pełnym bucie, dostaje drgawek, ciekawe co może być, podmienie jutro świece na stare ---------- Post dopisany 07-06-2014 at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany 06-06-2014 at 22:50 ---------- Po wyczyszczeniu ECU z błędów i gaz zaczął latać... Stukowe mam ale minimalne na 1 garze i przy ponad 6000obr wiec jest chyba okej jak na serie wtryski, tym bardziej ze nie krece tak wysoko bo nie warto, aczkolwiek robione logi na gazie
wampir Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Na seryjnym doładowaniu czy zwiększonym?
pioteros Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Komp seria 180, wydech tylko trochę odetkany ---------- Post dopisany at 11:14 ---------- Poprzedni post napisany at 11:12 ---------- AAA i turbo ciut większe z bfb ---------- Post dopisany at 22:37 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ---------- Jakby co sprzedaje swoja stara głowice, 250tys przelotu, i tak trzeba dac ja do planowania wiec te ślady po stukowym na skrajnych cyl. pewnie znikną, walki i panewki bardzo ładne, napinacz i łańcuch ori ale nic nie klekotalo, popychacze tez bardzo ładne, brakuje tylko ze trzech śrub od panewek na torxa, można przełożyć ze starej Tak jak leży oddam za 500 plus kw, mogę dac do zakładu który zrobił mi obecna głowice, na wymianę, uszczelniaczy, prowadnic zaworow (bankowo wydechowych) i planowanie, wtedy cena 1100 za zregenerowana, a robią chyba dobrze, dziś mierzylem kompresję i po 12.5b na każdym cyl. Głowica na szerokim kanale oczywiście, AEB końcówka 98rok. Na upartego można tylko splanowac i tez będzie latała, auto nigdy nie dymilo mi przez nią ale jakiś niewielki ubytek oleju zawsze był szczególnie w trasach ale nie powiedziane ze to tylko przez głowice, turbo tez juz nie nowe ---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ---------- aa i mała ciekawostka glowice w AEB do 97, i AEB/AJL po 97 roku delikatnie się różnią jeśli chodzi o montaż 1. pokrywa zaworów - to wiadomo, jest całkiem inna, i plastiki na nią też są inne 2. króciec wody z tyłu, w starych głowicach zaraz przy oringu króćca był mały nadlew/pypeć, który trzeba albo spiłować, albo wyciąć w króćcu dołek na niego inaczej króciec nie będzie przylegał dobrze z tyłu głowicy 3. rolka napinacza, sama w sobie jest taka sama, w starej głowicy był nadlew do ktorego montowało się tą rolkę przez tulejkę środkową, przez co podkladka/kołnierz tulejki był cieńszy, w nowych głwicach było odwrotnie, nadlewu w głowicy nei było, była za to grubsza "podkładka" w tulejce pod napinacz, wiec zakladając nowy typ napinacza do starej głowicy rolka będzie za bardzo wysunięta na zewnątrz, a tym samym i pasek bedzie przesuniety ---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 22:48 ---------- chodzi dokłaaadnie o to nie wiem czy numery akurat te same bo to przykład z innego silnika ale rolki wygladaja podobnie/tak samo
kandrzej Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Czy zestaw FMIC do passata B5 1.8t /AEB/ będzie pasował do A4 B5? Pojawił się taki zestaw na FMIC i jest tańszy o 400pln od dedykowanego do B5....
pioteros Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Kwestia zderzaka bo rury wszystko pasuje ale passek ma dłuższy przód przed chlodnicami i może wszystko wystawać poza obrys zderzaka a4, ale nikt jeszcze nie przymierzał takiej sytuacji 1
Kraker Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Ano właśnie. Też mnie to ciekawi, bo do Paska i A4 B6 są w tej samej cenie. To to samo? A w tym zestawie jest mocowanie icka i one wymagałoby przerobienia?
pioteros Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zawsze wymaga przerobienia i jest zależne od fantazji tego kto montuje Powiedzmy inaczej, gdyby zdjąć zderzaki i pasy przednie aut A4 B5 B6 B7 i pasków B5 i B5FL, to będzie pasował do wszystkich 1.8T....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się