Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Turbo kaput...

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

popieram... sprawdz ile oleju wylejesz z dolotu... chyba ze tylko uszczelniacze na cieplej stronie poszly

tak czy siak turbo

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem, niedawno remont a oleju znowu ubyło.... :/ szczegóły w temacie

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/1-8t-bex-wykres-hamowni-280060/index3.html#post4323574

co może być nie tak ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam dylemat, kupić blok uzywke czy remont, wyremontuje wydam worek kasy i z moim szczęściem do fachowców za rok będzie to samo... A kupie uzywke, będzie może w miarę ok ale nie idealnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze strokera się wyleczylem szczególnie po rozmowie z jarkiem ;D ile roboty z tym....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie.

Czy jeżeli do silnika BFB założę wtryski d BEX-a lub BAM musze obrazu modyfikować program?

Czy po takiej zmianie sterownik sam się zaadaptuje do nowych wtryskow ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za adaptuje idealnie, może cofnie zapłon ale i póki tak musisz robić korektę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za odpowiedź.

A teraz mam takie pytanie może trochę nie na temat. Sorki z góry za OT.

Co może być przyczyną nierównej pracy silnika po dłuższym postoju np po nocy. Odpalam auto i przez jakieś 30s pracuje nierówno (jakby nie na wszystkich cylindrach). Zawsze się dzieje to gdy pracuje SAI dodatkowo wtedy dymi na biało (combi valve mam sprawny trzyma). W sterowniku brak błędów. Mogą być przyczyną tego wtryski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze strokera się wyleczylem szczególnie po rozmowie z jarkiem ;D ile roboty z tym....

nie jest to wcale takie straszne, zarowno nowe jaki stare bloki da sie zrobic bez problemu. autentycznie warto :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche roboty jest... inny wał, tłoki... no i nie mowie o poprawnym zrobieniu samego strokera u dobrego fachowca gdze u mnie ich jak a lekarstwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam dylemat, kupić blok uzywke czy remont, wyremontuje wydam worek kasy i z moim szczęściem do fachowców za rok będzie to samo... A kupie uzywke, będzie może w miarę ok ale nie idealnie...

mam to samo :facepalm: wąż od chłodzenia turbo mi strzelił turbo z wężem na stole,gorąca część popękana trochę :facepalm:(szukam turbo propozycję? byle z odpowiednim osprzętem wytrzymało te 250km) i właśnie będę poprawiał błąd z przed 2lat czyli wymiana głowicy z wolnossaka APT na AEB i się zastanawiam czy jak pomierzę ciśnienie na garach i wyjdzie w normie czy dół ruszać :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz jeszcze tym pojeździć zwłaszcza po koksie to warto ruszyć dół. W innym wypadku tylko sprzedaż auta :kwasny:

Jak kupisz turbo i wymienisz głowicę to prawie jak byś zrobił swapa.... a generalka to nadal nie będzie :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie odnośnie wtryskiwaczy benzynowych. Wymieniałem ostatnio u siebie uszczelkę pokrywy zaworów i zauważyłem, że wtryski można bez problemu obracać w gniazdach. Sprawdziłem listwę - dokręcona. Czy u Was też tak się ruszają? Dodatkowo moje są strasznie usyfione i zastanawiam się, czy nie ma tam jakichś nieszczelności wtrysk-kolektor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ADR też tak miałem. Może lekko nie chodziły, ale dało się je przekręcić. Usyfione też były - lata robią swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, problem jest.

Potrzebny wydech na wczoraj, czyli 1-go sierpnia...

do kogo uderzyc z tak krótkim terminem?:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...