Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

zalezy od robiącego.. u mnie poszly 2 kolanka 45 st redukcyjne 57/51 jedno kolanko redukcyjne 63/51 (przepustnica) 5x kolanko 90st (omijałem pompe SAI) i 1 łaczka silikonowa fi51 i 1 metr nierdzewki fi51

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

metr rury 51mm,cztery kolanka 90st i podstawka do czujnika ciśnienia doładowania do wyrezania lub np. Bakuś takie ma i dwa króćce pod DV średnicy nie pamiętam :facepalm:

dwa silikony redukcyjne 51>57mm i jeden prosty 51mm

ale to zależy jak kto robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja chciałbym jak najmniej sylikonu dawać.

Tu znalazłem gotowy wygięte rury - Rura gięta , kolanko el.układu wydech 90' Cz-wa (4366380672) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trafilo sie slepej kurze...

kupilem ster AGU zeby wsadzic do siebie, wszystko dziala a na dodatek byl program, noc bardzo parna, gorąca mysle ze na icku bylo by do 155mg/s, za to sporo wieksze boost a tym samym moment:) wiec kupujta stery od AGU i programujcie

AJL LPG

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

AGU PB gdyz nie mam LPG na to zrestrojonego

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek, naru....aj mi takiego :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:P bede szukal :) ewentualnie oddam ci tego jak sie nim jeszcze pobawie a sam i tak bede potrzebowal innego programu pod twoja suszarke, cos moze sie znajdzie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , dla przypomnienia sterownik AGU ma numerki : 06A 906 018 CJ ( 0 261 206 516 ) .

Przy okazji mam na zbyciu nowy komplet sprzęgła LUK 623 309 700 , bo założyłem jednomas z 1Z.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od agu jest kilkanaście numerów, w tym dwa nie nadają się do flasha przez obd wiec trzeba uwazac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi drodzy forumowicze mam następujący zestawik:

Silnik dopiero co po generalce a poza tym,

- turbo na k04 015 (regeneruje się)

- wtryskiwacze 380 ccm

- wydajniejsza pompa paliwa

- odetkany wydech

- TIP Forge

- zawór upustowy Forge

- Przelotowy układ wydechowy z DP 3' wszystko z nierdzewki

Aktualnie na tym zestawie mam ok 220 kucy, zastanawiam się nad podniesieniem do 240-260 koni, co o tym myślicie? Ten zestaw wydoli? Czy trzeba by coś zmieniać? Tłoki mam wymienione wszystkie w silniku i korby na ori audi ale używane, podobno te nowe są gorszej jakości. Proszę o sugestie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie widziałem.

Aby było realne 260Km to takie k04-015 powinno dmuchac ponad 1.3 bara przy 5000obr.

Wydech odetkany na maksa to duży plus, ale silnik musi być igła i na dodatek minimum pb100 lub lpg aby zapłonem nadgonić.

Osobiście wątpie aby takie zestaw o ile w ogóle osiągnie taką moc to był w stanie dłużej pojezdzić.

Może na hybrydzie na k04 taką jak jak scrollproduct z większym kołem kompresji i wirnikiem to może byłoby możliwe, ale to już pewnie będą limity limitów.

Są osoby które mają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem sporo powyzej tych 260 na frankenturbo ale tak jak mowisz - musialy byc spelnione dodatkowe warunki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, kolektor high flow, dobry dolot, wydech i silnik w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło właśnie w serii, za nie długo będzie do wymiany... Cóż w takim wypadku chyba nie będę bardziej kombinować, dorzucę FMIC i zmienię kolektor (miałem tzw barany ale kiepskiej jakości i się topiły (śmierdziały)). Swoją drogą te 230 koni w quattro też przyjemnie się odpycha ;) A jakieś konkretne sprzęgło polecicie? To co mam bardzo rzadko ale jednak się ślizga. Za jakiś czas będzie trzeba się rozejrzeć za s4 albo po prostu kupić 2.7bi :)

Pozdrawiam

Izaak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest wątek dotyczący sprzęgła do 1.8T i chyba już wszystko jasne.

2.7 będzie sporo droższe w utrzymaniu i doprowadzeniu do stanu używalności a jakoś mega lepiej nie pojedzie niż dobrze zmodzone 1.8 :decayed:

Chyba, że nie masz co z kasą robić... ale jeżeli tak, to są ciekawsze opcje niż 2.7 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie, jakie swieczki zalozyc do 1.8t bfb zmodzone, przewidywalny wynik okolice 250KM, auto do jazdy na codzien z podtlenkiem LPG ;) pfr6q? z przerwa 7 czy cos innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bkr7e te sa zwykle, nie platynowe ze takie tanie 11-12zl?

auto zostaje wiec wole dobre swieczki zeby to chodzilo jak nalezy, wiec moze lepiej te pfr7q?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BKR7E są irydowe 6Q są platynowane,

różnica w zapłonie taka sama, BKR7E są lepsze dla wysokich doładowań,

zalecana wymiana dla platynowanych 50K, a dla irydowych 10K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...