krzysiekml Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Witka,jakie macie zdanie czy opinie na temat wtrysków siemens deka 630cc ? bo mam zamiar troszkę wzmocnić swoje 1.8t
Booster Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Bardzo dobre wtryski, moim zdaniem lepsze od boschowskich, BTW w jaka moc celujesz ze takie duże chcesz montować?
marcindlug Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Przerost formy nad trescia ale wtryski faktycznie fajne
krzysiekml Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 no mam 440cc z porszaka ale one nie wydadzą przy stałym reg. ciśnienia paliwa 4b takie mam wrażenie to 630 mocno za duże ? ogólnie szukam wtrysków na ev1 i cienkich
marcindlug Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Wydadza z zapasem na 4b To nie jest kwestia za duzych wtryskow bo ogarniety tuner sobie z kazdymi poradzi. Edytowane 17 Lutego 2015 przez marcindlug
krzysiekml Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 jak tak to ok. co bym do Zaprzala dwa razy nie śmigał.
Booster Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 wtryski mogą pracować i przy 6 barach, gorzej z pompą paliwa 440 przy 4 barowym regulatorze dadzą przepływ ponad 500ccm, na 300KM to aż nadto, te 440cc można by spokojnie puścić na regulatorze 3 barowym dzięki czemu pompa będzie miała lżej, a paliwa i tak wystarczy
krzysiekml Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 nie chcę już przerabiać układu paliwowego i zostanie jak jest aby boscha 040 lub walbro zapodam do kociołka
marcindlug Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Boscha lepiej zmiana regulatora to zadna przerobka
krzysiekml Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Marcin w b6 jest regulator wbudowany w filtr paliwa i trzeba listwę drugą,przewody paliwa i wiele innych też jestem za boschem
Booster Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 żaden problem, wywalasz filtr, wstawiasz zwykły przepływowy, a na końcu listwy montujesz aftermarketowy regulator
Roboform550 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 U mnie 535cc przy regulatorze 4 bar (po podpięciu manometru pokazuje 4.2 bara) i 200 KM chodzą bezproblemowo. Czasy w idlu przy rozgrzanym silniku 1.6-1.8 ms....max ok 13 ms
krzysiekml Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 dlatego przypuszczam ,że 440cc nie dadzą rady w moim przypadku
Booster Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Miałem na poprzednim setupie 313Hp, wtryski 440cc i regulator 3bar, paliwa nie brakowało, jak chcesz to pakuj 630, paliwa nigdy za wiele
Boomel Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Panowie czy ori pompa paliwa ogarnie moc ok 250 Km na k03rs w 1.8t AVJ??
marcindlug Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Nie wydaje mi sie. Ale moge sie mylic
Boomel Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 To ile max mmzna z niej wyciągnąć? ; D
Marcin850527 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 To ile max mmzna z niej wyciągnąć? ; D Da rade seryjna:) co prawda moja padła jeszcze przed modyfikacja ale zamiennik radzi sobie jakoś i raczej nie ma lepszych osiągów jak ori:) Ale jak już mam ci cos poradzić to zakładaj boscha albo walbro Gregor10 ci powie dokładnie. Uderz do niego na pw
Boomel Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 A jaka moca Ty dysponujes na ori pompce i na jakich gratach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się