szczuraz Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 to ja ponawiam pytanie: czy źle założony N75 może powodować przeładowanie lub wahania doładowania ?
Inkognito Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Ten dolot to jeszcze takiego niemam :gwizdanie: Mysle nad takim czy bedzie dobry troche drogi ale jak cos to juz sie odlozy A TIP wiadomo bedzie tez tylko ja myslalem nad jakims gotowym silikonem forge Z TIPem z kwasu nie orientuje sie gdzie i za ile moze ktos cos poleci, dostane to gotowe w jakims sklepie czy trzeba na zamowienie, czytalem tez ze trzeba zrobic oslone termiczna wiec czy silikon nie bedzie praktycznejszy w koncu chodzi o przepustowosc I czy przy dolocie, TIPie, FMIC rzeczywiscie odczuje to podczas jazdy podzielta sie wrazeniami auto po remapie No i czy przy DP trzeba robic korekte softu czy poprostu zakladasz i tyle??? jeśli chcesz to albo uspawam tobie tip albo sprzedam Ci mój kwestia tylko jaki chcesz pod jaką przepływke i czy chcesz mieć odmę podłączoną czy nie [br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 23:45_________________________________________________ to ja ponawiam pytanie: czy źle założony N75 może powodować przeładowanie lub wahania doładowania ? może spowodować brak doładowania lub przeładowanie zależy jak go założyłeś [br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 13:37_________________________________________________czy może być tak ze lambda jest za krótka? i przez to jest błąd w doładowaniu?? czy może być tak że lambda jest do bani a nie wykazuje mi tego na VAG-u ??
Booster Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Nie, opisz jeszcze raz dokładnie jakie masz mody w silniku, może pokolei dojdzie się do przyczyny, ale najbardziej prawdopodobne jest, że soft jest źle zrobiony
Inkognito Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Tip stożek ITG,wtryski440cc, turbo k04, wałki od ADR,wywalony katalizator,teraz jest jeszcze n75 z rs2 i mocniejsze DV chyba o niczym nie zapomniałem
Booster Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Na 99% spartolony soft, bo innej opcji nie ma, komp widzi przeładowanie i wchodzi w tryb awaryjny. Daj auto do innego tunera i będzie śmigało PS, wtryski troche duże
Inkognito Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 teraz też już wiem ze wtryski trochę duże no ale już po sprawie chyba ze się ktoś chce zamienić kolo mówi że może być coś z lambdą mam inna nie zaszkodzi mi jej sprawdzić. no i muszę jakoś odzyskać kasę od tunera
Pucek Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 teraz też już wiem ze wtryski trochę duże no ale już po sprawie chyba ze się ktoś chce zamienić kolo mówi że może być coś z lambdą mam inna nie zaszkodzi mi jej sprawdzić. no i muszę jakoś odzyskać kasę od tunera Nie jedna osoba Ci pisała żeby jechać do DOBREGO tunera Cóż, za głupotę się płaci
Inkognito Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 teraz też już wiem ze wtryski trochę duże no ale już po sprawie chyba ze się ktoś chce zamienić kolo mówi że może być coś z lambdą mam inna nie zaszkodzi mi jej sprawdzić. no i muszę jakoś odzyskać kasę od tunera Nie jedna osoba Ci pisała żeby jechać do DOBREGO tunera Cóż, za głupotę się płaci mądry polak po szkodzie jak to mówią...
omzig Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Podepnę się pod temat. Panowie co sądzicie o tym: Wtryski 0280150951 + MBC, potem delikatnie bujnąć zapłon oraz dać 0,8 bara na MBC i ponoć mamy około 180 kucy Jest to możliwe????? Ponoć limitery w programie i czujniki stuku będą korygować błędy, więc jest to bezpieczne podniesienie mocy niewielkim kosztem...
omzig Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 W sumie to te graty mam za free, ale interesi mnie czy ktoś tak robił i czy to jest w ogóle bezpieczne dla silnika i suszarki.
domjenick Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Wtryski 0280150951 + MBC, potem delikatnie bujnąć zapłon oraz dać 0,8 bara na MBC i ponoć mamy około 180 kucy skąd te wtryski? i jak chcesz "bujnąć" zapłon?co do tego zastawu-do 180 kucy potrzebujesz jeszcze albo FMICa, lub DSMICa-generalnie ja mam u siebie podobny zestaw,ale nie hamowana na hamowni, tylko Kpowerem i pokazało 185, co do doładowania-0,7 wystarczy, bo przy 0,8 jadąc na piątce, pod górkę-będzie pod ostrym obciążeniem i może wpaść w tryb awaryjny...
omzig Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Wtryski 0280150951 + MBC, potem delikatnie bujnąć zapłon oraz dać 0,8 bara na MBC i ponoć mamy około 180 kucy skąd te wtryski? i jak chcesz "bujnąć" zapłon? Wtryski mam od koleżki, są po regeneracji, były u niego w b5, ponoć ma je z S2ki, a zapłon Lemmiwinks albo VAGiem - parametry poprostu.
domjenick Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Wtryski mam od koleżki, są po regeneracji, były u niego w b5, ponoć ma je z S2ki, a zapłon Lemmiwinks albo VAGiem - parametry poprostu. chodzi mi o ich przepustowośc,jaką mają jeśli są większe od seryjnych-zalewać będzie silnik i check wyskoczy :gwizdanie:a wiesz, o ile wyprzedzić zapłon?
omzig Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 360cc - ponoć na takich check nie wyskoczy i nie zaleje serca. a z zapłonem mysle, że do 6 stopni mniej więcej, tak żeby stuku nie było... ale może się mylę.
domjenick Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 360cc - ponoć na takich check nie wyskoczy i nie zaleje serca. a z zapłonem mysle, że do 6 stopni mniej więcej, tak żeby stuku nie było... ale może się mylę. na 320cc z BEXa wyskakuje, bo zalewa :gwizdanie: będziesz musiał obniżyć ciśnienie paliwa, ale przy takich wtryskach i niskim ciśnieniu-może być problem z odpaleniem i poprawnym działaniem silnika
omzig Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 To może wogóle wtrysków nie ruszać?
domjenick Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 To może wogóle wtrysków nie ruszać? nie musisz -ori też dadzą radę
omzig Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 No to git, dzięki. A jak to u Ciebie wygląda jeśli mogę zapytać?
domjenick Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 No to git, dzięki. A jak to u Ciebie wygląda jeśli mogę zapytać? 320cc z BEXa i 5% mniej ciśnienia-korekty-powiedzmy, że są w normie,MBC, dwa coolery,tip stożek-standardzik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się