Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z turbo S3 nadaje sie tylko srodek, z wirnikiem wlacznie

strona zimna i goraca niestety nie, jest tak jak napisal Dominik

K04 nie osiagnie 250kM, na GTRS-ie tez bedzie problem aby wyskoczylo 300kM

kolejna sprawa to silnik, APU to nie AEB, takiej mocy nie wytrzymaja korby

czyli jak widzisz zmiana turbo to dopiero popczatek problemow

uderz do Kolegi CoLo, on ma auto z ponad 370 konnym silnikiem

Hmmm

Wykres s3 1.8t z K04-23 na pokladzie jak widac da sie blisko 300km zrobic.

Seat toldiego ma na gtr ponad 300 koni nie mowiac juz o ex pozkowej co na gtrs chyba ponad 320 robila wiec bz przesady ze sie nie da. Ogarniety tuner duzo moze...

A jezeli chodzi o sprzeglo to czy ktos moze polecic takie co wytrzyma ok 400 niuta i do 1tys pln ?

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

co na gtrs chyba ponad 320

Zapomnij o takiej mocy na tej turbinie.

Opublikowano

nie mowiac juz o ex pozkowej co na gtrs chyba ponad 320 robila

Poźka : 305KM na PB i 309KM na lpg - cos w ten deseń

Opublikowano

W tym przedziale cenowym poszukałbym Clutchmasters'a.

+1

Popieram.

Sachs dlatego bo nie trzeba sciagac zza wielkiej wody...

Jezli cos z rynku USA to mozna zainteresowac sie tez sprzeglami ACT

Opublikowano

Są, np. od S3.

Opublikowano

W tym przedziale cenowym poszukałbym Clutchmasters'a.

+1

Popieram.

Sachs dlatego bo nie trzeba sciagac zza wielkiej wody...

Jezli cos z rynku USA to mozna zainteresowac sie tez sprzeglami ACT

Mozesz polecic jakis konkretby sklep z takim zestawem sachsa w PL :?: , Moze jakis link :naughty:

Opublikowano

Na sr można poczytac o A4 1.8t cabrio na gtrs co wylulo 325km i 381nm

Widzisz "teoretyku", doczytaj jeszcze trochę, bo twoja wiedza ma luki. Tamto cabrio jest na GT28RS, a to inna turbina niż GTRS. GTRS podchodzi pod seryjny kolektor w przeciwieństwie do tej z cabrio. Do niedawna sam miałem u siebie GTRS i mówię Ci, że nie zrobisz na niej takich mocy jak piszesz.

Opublikowano

W tym przedziale cenowym poszukałbym Clutchmasters'a.

+1

Popieram.

Sachs dlatego bo nie trzeba sciagac zza wielkiej wody...

Jezli cos z rynku USA to mozna zainteresowac sie tez sprzeglami ACT

Mozesz polecic jakis konkretby sklep z takim zestawem sachsa w PL :?: , Moze jakis link :naughty:

Nie ale szukaj, moze z DE sciagniesz :decayed:

Opublikowano

Hej na forum passata pisal koles ze do AEB pasuje sprzęgło z 1,9 tdi AWX o nr kompletu sachsa 3000 844 701 i zarówno diesel jak i benzyna mają po 23 zęby na tarczy sprzęgłowej. Jak ktoś chce żeby było taniej wystarczy założyć sam docisk od AWXa tylko o średnicy 228mm (występowały 2 rodzaje 228mm i 240mm). myślę że z AWX wytrzyma więcej jemu dziala a ma kolo 260km i 370nm

Czy ktos to robił juz w a4 ?

Opublikowano

Kolega powyżej to robił

Opublikowano

Na sr można poczytac o A4 1.8t cabrio na gtrs co wylulo 325km i 381nm

Widzisz "teoretyku", doczytaj jeszcze trochę, bo twoja wiedza ma luki. Tamto cabrio jest na GT28RS, a to inna turbina niż GTRS. GTRS podchodzi pod seryjny kolektor w przeciwieństwie do tej z cabrio. Do niedawna sam miałem u siebie GTRS i mówię Ci, że nie zrobisz na niej takich mocy jak piszesz.

O jakim turbo ty mówisz? GTRS? chyba chodzi o GT2X

Opublikowano

Kolega powyżej to robił

ok, czyli okolice 400nm taki zestaw powinien wytrzymac? oczywiscie chodzi o tarcze i docisk sachs czy lepsze ori sprzeglo u radzikowskiego wzmacniane ?

Opublikowano

Na sr można poczytac o A4 1.8t cabrio na gtrs co wylulo 325km i 381nm

Widzisz "teoretyku", doczytaj jeszcze trochę, bo twoja wiedza ma luki. Tamto cabrio jest na GT28RS, a to inna turbina niż GTRS. GTRS podchodzi pod seryjny kolektor w przeciwieństwie do tej z cabrio. Do niedawna sam miałem u siebie GTRS i mówię Ci, że nie zrobisz na niej takich mocy jak piszesz.

O jakim turbo ty mówisz? GTRS? chyba chodzi o GT2X

GT2X nie ma potencjału na 325KM :wink4:

Opublikowano

O jakim turbo ty mówisz? GTRS? chyba chodzi o GT2X

Czy nie wyraziłem się jasno? Nigdzie nie pisałem o GT2X. :doh1: GT2X jest chłodzone tylko olejem, więc wg mnie montowanie go mija się z celem.

Opublikowano

O jakim turbo ty mówisz? GTRS? chyba chodzi o GT2X

Czy nie wyraziłem się jasno? Nigdzie nie pisałem o GT2X. :doh1: GT2X jest chłodzone tylko olejem, więc wg mnie montowanie go mija się z celem.

No właśnie nie wyraziłeś się jasno,

powiedz dlaczego montowanie turbiny chłodzonej olejem mija się z celem? i o jaką turbinę GTRS tobie dokładnie chodzi bo mnie to ciekawi :mysli:

Opublikowano

te turbiny sa zbyt mocno obciążone termicznie i musza mieć płaszcz olejowy oraz wodny

Opublikowano

Dziś jechałem audi 80b2 1989 rocznik, czyli kwadrat z 2.2t i k27 turbo i powiem Wam, że ogień z d*py. Od razu pytanie - jakie jest najlżejsze autko Audi w good price - w Oplu była to Corsa A za 500-1500zł - do którego można by wepchać parenaście ccm,km,nm więcej niż seria?

Pytanie 2 na które nie znalazłem KONKRETNEJ I RZECZOWEJ odpowiedzi ---> co o potencjale ~ 250HP, 350NM można powiesić na SERYJNYM kolektorze od AEB ograniczając się tylko do wymiany p&p i przeróbce chłodzenia, smarowania i dolotu?

Opublikowano

na pierwsze to google ci odpowie a drugie to nie bardzo rozumiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...