Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

z turbo S3 nadaje sie tylko srodek, z wirnikiem wlacznie

strona zimna i goraca niestety nie, jest tak jak napisal Dominik

K04 nie osiagnie 250kM, na GTRS-ie tez bedzie problem aby wyskoczylo 300kM

kolejna sprawa to silnik, APU to nie AEB, takiej mocy nie wytrzymaja korby

czyli jak widzisz zmiana turbo to dopiero popczatek problemow

uderz do Kolegi CoLo, on ma auto z ponad 370 konnym silnikiem

Hmmm

Wykres s3 1.8t z K04-23 na pokladzie jak widac da sie blisko 300km zrobic.

Seat toldiego ma na gtr ponad 300 koni nie mowiac juz o ex pozkowej co na gtrs chyba ponad 320 robila wiec bz przesady ze sie nie da. Ogarniety tuner duzo moze...

A jezeli chodzi o sprzeglo to czy ktos moze polecic takie co wytrzyma ok 400 niuta i do 1tys pln ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie mowiac juz o ex pozkowej co na gtrs chyba ponad 320 robila

Poźka : 305KM na PB i 309KM na lpg - cos w ten deseń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przedziale cenowym poszukałbym Clutchmasters'a.

+1

Popieram.

Sachs dlatego bo nie trzeba sciagac zza wielkiej wody...

Jezli cos z rynku USA to mozna zainteresowac sie tez sprzeglami ACT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przedziale cenowym poszukałbym Clutchmasters'a.

+1

Popieram.

Sachs dlatego bo nie trzeba sciagac zza wielkiej wody...

Jezli cos z rynku USA to mozna zainteresowac sie tez sprzeglami ACT

Mozesz polecic jakis konkretby sklep z takim zestawem sachsa w PL :?: , Moze jakis link :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co na gtrs chyba ponad 320

Zapomnij o takiej mocy na tej turbinie.

Na sr można poczytac o A4 1.8t cabrio na gtrs co wylulo 325km i 381nm

wtryski z S3 sa krotsze od tych z AEB, bez rezania listwy sie nie obejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na sr można poczytac o A4 1.8t cabrio na gtrs co wylulo 325km i 381nm

Widzisz "teoretyku", doczytaj jeszcze trochę, bo twoja wiedza ma luki. Tamto cabrio jest na GT28RS, a to inna turbina niż GTRS. GTRS podchodzi pod seryjny kolektor w przeciwieństwie do tej z cabrio. Do niedawna sam miałem u siebie GTRS i mówię Ci, że nie zrobisz na niej takich mocy jak piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przedziale cenowym poszukałbym Clutchmasters'a.

+1

Popieram.

Sachs dlatego bo nie trzeba sciagac zza wielkiej wody...

Jezli cos z rynku USA to mozna zainteresowac sie tez sprzeglami ACT

Mozesz polecic jakis konkretby sklep z takim zestawem sachsa w PL :?: , Moze jakis link :naughty:

Nie ale szukaj, moze z DE sciagniesz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej na forum passata pisal koles ze do AEB pasuje sprzęgło z 1,9 tdi AWX o nr kompletu sachsa 3000 844 701 i zarówno diesel jak i benzyna mają po 23 zęby na tarczy sprzęgłowej. Jak ktoś chce żeby było taniej wystarczy założyć sam docisk od AWXa tylko o średnicy 228mm (występowały 2 rodzaje 228mm i 240mm). myślę że z AWX wytrzyma więcej jemu dziala a ma kolo 260km i 370nm

Czy ktos to robił juz w a4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na sr można poczytac o A4 1.8t cabrio na gtrs co wylulo 325km i 381nm

Widzisz "teoretyku", doczytaj jeszcze trochę, bo twoja wiedza ma luki. Tamto cabrio jest na GT28RS, a to inna turbina niż GTRS. GTRS podchodzi pod seryjny kolektor w przeciwieństwie do tej z cabrio. Do niedawna sam miałem u siebie GTRS i mówię Ci, że nie zrobisz na niej takich mocy jak piszesz.

O jakim turbo ty mówisz? GTRS? chyba chodzi o GT2X

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega powyżej to robił

ok, czyli okolice 400nm taki zestaw powinien wytrzymac? oczywiscie chodzi o tarcze i docisk sachs czy lepsze ori sprzeglo u radzikowskiego wzmacniane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na sr można poczytac o A4 1.8t cabrio na gtrs co wylulo 325km i 381nm

Widzisz "teoretyku", doczytaj jeszcze trochę, bo twoja wiedza ma luki. Tamto cabrio jest na GT28RS, a to inna turbina niż GTRS. GTRS podchodzi pod seryjny kolektor w przeciwieństwie do tej z cabrio. Do niedawna sam miałem u siebie GTRS i mówię Ci, że nie zrobisz na niej takich mocy jak piszesz.

O jakim turbo ty mówisz? GTRS? chyba chodzi o GT2X

GT2X nie ma potencjału na 325KM :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakim turbo ty mówisz? GTRS? chyba chodzi o GT2X

Czy nie wyraziłem się jasno? Nigdzie nie pisałem o GT2X. :doh1: GT2X jest chłodzone tylko olejem, więc wg mnie montowanie go mija się z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakim turbo ty mówisz? GTRS? chyba chodzi o GT2X

Czy nie wyraziłem się jasno? Nigdzie nie pisałem o GT2X. :doh1: GT2X jest chłodzone tylko olejem, więc wg mnie montowanie go mija się z celem.

No właśnie nie wyraziłeś się jasno,

powiedz dlaczego montowanie turbiny chłodzonej olejem mija się z celem? i o jaką turbinę GTRS tobie dokładnie chodzi bo mnie to ciekawi :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te turbiny sa zbyt mocno obciążone termicznie i musza mieć płaszcz olejowy oraz wodny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jechałem audi 80b2 1989 rocznik, czyli kwadrat z 2.2t i k27 turbo i powiem Wam, że ogień z d*py. Od razu pytanie - jakie jest najlżejsze autko Audi w good price - w Oplu była to Corsa A za 500-1500zł - do którego można by wepchać parenaście ccm,km,nm więcej niż seria?

Pytanie 2 na które nie znalazłem KONKRETNEJ I RZECZOWEJ odpowiedzi ---> co o potencjale ~ 250HP, 350NM można powiesić na SERYJNYM kolektorze od AEB ograniczając się tylko do wymiany p&p i przeróbce chłodzenia, smarowania i dolotu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pierwsze to google ci odpowie a drugie to nie bardzo rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...